Wile E. Coyote":1blybv9y je napisao(la):
			
		
	
	
		
		
			Па рецимо, други колосек на Панчевачком мосту треба ако се БГ:Воз продужи до Панчева, или Беовоз мало појача... Панчево је природно део београдске конурбације. Веруј ми да је тај колосек преко потребан. Сваки Панчевац ће ти то потврдити.
А потез од 2 километра са једним трамвајским колосеком је 
 
		 
Ne želim da ulazim u  raspravu pa više kao monolog  moram da napišem   
 
 
Olakšavanje života stanovnicma Beograda ima prednost nad svim konurbantima
Kada se sabere broj stanovnika  od Besnog foka preko Padinske skele , Borče, Borče Grede, 
Koteža i Krnjače  (izvinjavam na propustu ne nabrajanja  i dr mesta) , 
po nj. broju,  pariraju Pančevcima a jesu Beograđani ( ,,znači prioritet ,,   :laugh:   ) 
Vremenska tačka u kojoj ce da  ,,tutnje,,  jedan za drugiom vozovi kao i metro , 
upravo tim sada praznim kolosekom je dalekooooo,  
( zbog seke i brace neki nece ni da dočekaju  :lool:  )
Dotle će se narod slatkooo  navozati tamvajem . 
U odnosu na ono što vec posedujemo je dostupno i nije skupo postaviti 
Dugo željeni Vinčanski most koj ce se praviti upravo je ,,prečica,, ka Pančevu u okviru ,,onog.. prstena
tako da sam Pančevac za železnicu gubi prioritet 
i moći če da prepusti i prvi kolosek svom sabratu ili za nešto trece ( a može i metrou)
Uzgred rečeno tramvaj  sve manje po karakteristikama  i mogucnostima se razlikuje od gradskog metroa. (izuzev od onog teškog  koj nije nam potreban ni po ceni ni po kapacitetu ) a osim toga 
su takvi metroi i zastareli jer sada prave  savremene ,,prikolice,,  bez vozača  
koje se krecu automatski  i mnogo više liče na tramvaj nego na do sadašnji  metro
Puštanjem tramvaja preko Pančevca , otvara se realna mogucnost povezivanja sa Kineskim mostom
i  nj. dolaskom u severne delove Zemuna , što prestavlja dobro potkivanje javnim saobracajem, 
upravo  zaobilaznice  koja je onda u mogučnosti  i za jak inustriski razvitak 
usled lake dostupnosti ( radnicima ,  ako do tada ne izumru    

  ) 
Prisustvo tramvaja metrou , je velika ispomoć a nikako protivnik  (kao što je pretstavljano do potpisivanja ugovora sa Francuzima,  da će nas tramvaj odvesti u praistoriju   :laugh: ) 
jer stanice metroa nisu tako česte,  pa mu je neophodan  baš takav srodnik 
koj omogucava usmerenje putnika ka metrou  pa ne bi nikako trebalo 
zapostaviti razvijanje mreže ,zbog svih pozitivnih osobina koje poseduje ( u odnosu na naftna vozila)
i upravo što veceg ,,punjenja,, metroa.
Kako god ovo napisano  da izgleda 
ali  na mom  a možda samo na mom ringišpilu  baš čuči    :laugh:    :lool:    :laugh: