stf":385uwckb je napisao(la):Како их није било срамота да се уопште појаве на тендеру?
gygy11":2grpcqby je napisao(la):Video sam malopre 1506 na Banovom Brdu vozi kroz Pozesku probnu voznju kao br.13.Nisam znao da ih je vec 6 stiglo,mada je vece pitanje koliko ih je trenutno u saobracaju.
gygy11":4hmfhigw je napisao(la):Video sam malopre 1506 na Banovom Brdu vozi kroz Pozesku probnu voznju kao br.13.Nisam znao da ih je vec 6 stiglo,mada je vece pitanje koliko ih je trenutno u saobracaju.
stf":ec56aae3 je napisao(la):Ја лично не сумњам у квалитет Кончара. Ако је била моћна компанија у СФРЈ то је довољно.
Међутим, не бих га купио из чистог реваншизма због бојкота целокупне српске робе у Хрватској и то на државном нивоу. И још треба да их частимо са пар милиона евра. Не, хвала!
Vožd je stigao! ..ex yu reklamazexland":1h1sn0ew je napisao(la):gygy11":1h1sn0ew je napisao(la):Video sam malopre 1506 na Banovom Brdu vozi kroz Pozesku probnu voznju kao br.13.Nisam znao da ih je vec 6 stiglo,mada je vece pitanje koliko ih je trenutno u saobracaju.
Znaci CAF je stigao i na Cukaricu !
Jedva cekam da ga vidim u Pozeskoj !
Hvala za info!
Somi303":1eeu2num je napisao(la):Па било би, али то је "лијепа њихова"
:kafa: можемо ми и без њих!
^^^ Обрати пажњу из фундамента од 0:52 надаље2012":cvw5n93n je napisao(la):Vožd je stigao! ..ex yu reklama
I to sve da finansira EBRD i EIB?Oce juce :laugh:spatiotecte":1z43iwt9 je napisao(la):Pa bilo bi logicno se postigne obostrani dogovor da mi kupimo njima Crotramove a oni nama Ikarbuse i svi srecni. To bi bilo pravo osvezenje za nasu i njihovu ekonimju. Ali nacionalizam je jaci od poslovne kooperacije za sada nazalost.
Da i šta ovo dokazuje po pitanju pouzdanosti? Da se dešavaju sudari, a na koji način si ti utvrdio da je do sudara došlo zbog nepouzdanosti tramvaja. Po tvojoj logici - ispada da je i CAF sam sebi kriv što ga je ona "Katica" lupila kod Tašmajdanskog parka. Notorna površnost i glupost.Somi303":zjd3xtnb je napisao(la):Колико је "Crotram" поузданији од КАФ-а показаћу са неколико слика.
...
Hmmmmm, ovo su budalaštine, da ih 73 ima fabričku grešku ne bi bili u saobraćaju. S druge strane ne zaboravite da se upravo tramvaji tj. nabavka velikog broja i tamo koristi za politička prepucavanja. Tako da ako su ti izvor samo novinski članci, nažalost lako ćeš se naći u ozbiljnoj zabludi. Seti se drvlja i kamenja u beogradskim novinama koje je sručeno na CAF kad mu je zbog stanja šina otpao onaj čistač ili šta je već. Tramvaj je bio svima kriv za sve. Da ne kažemo da i tamo a i kod nas odavno više ne postoje specijalizovani novinari koji prate određene teme, nego isti pišu i o "Cecinoj nanožnici", pirsingu, ali i vrlo "stručno" o ekonomiji i eto mašinstvu i saobraćaju. Opet notorna površnost i glupost.Somi303":zjd3xtnb je napisao(la):http://www.vecernji.hr/vijesti/istr...eispravnih-instalacija-tramvaju-clanak-236952
Од 140 њих 73 има фабричку грешку!
Somi303":zjd3xtnb je napisao(la):
E, da i još jedan dokaz da novinari lepe sve i svašta i pišu budalaštine baš kao i kod nas, na slici u članku koji si ti naveo uopšte nije EMV o kom se govori, već drugi, za regionalni a ne prigradski saobraćaj. Opet površnost novinara, a i tvoja - ako si to već navodio trebao si znati o kom tipu se radi .Sinoć je otkazao glavni prekidač, što se popravilo, ali su stradali i pomoćni pogoni pa vlak na probnoj vožnji ne bi imao klimatizaciju. Stoga su odlučili odgoditi vožnju
miki_ns":2ov23n7a je napisao(la):Da i šta ovo dokazuje po pitanju pouzdanosti? Da se dešavaju sudari, a na koji način si ti utvrdio da je do sudara došlo zbog nepouzdanosti tramvaja. Po tvojoj logici - ispada da je i CAF sam sebi kriv što ga je ona "Katica" lupila kod Tašmajdanskog parka. Notorna površnost i glupost.Somi303":2ov23n7a je napisao(la):Колико је "Crotram" поузданији од КАФ-а показаћу са неколико слика.
...
Hmmmmm, ovo su budalaštine, da ih 73 ima fabričku grešku ne bi bili u saobraćaju. S druge strane ne zaboravite da se upravo tramvaji tj. nabavka velikog broja i tamo koristi za politička prepucavanja. Tako da ako su ti izvor samo novinski članci, nažalost lako ćeš se naći u ozbiljnoj zabludi. Seti se drvlja i kamenja u beogradskim novinama koje je sručeno na CAF kad mu je zbog stanja šina otpao onaj čistač ili šta je već. Tramvaj je bio svima kriv za sve. Da ne kažemo da i tamo a i kod nas odavno više ne postoje specijalizovani novinari koji prate određene teme, nego isti pišu i o "Cecinoj nanožnici", pirsingu, ali i vrlo "stručno" o ekonomiji i eto mašinstvu i saobraćaju. Opet notorna površnost i glupost.Somi303":2ov23n7a je napisao(la):http://www.vecernji.hr/vijesti/istr...eispravnih-instalacija-tramvaju-clanak-236952
Од 140 њих 73 има фабричку грешку!
Što se tiče opekotine, opet potpuna greška, to se desilo u ČKD T4, a ne u novom tramvaju, a to što je u novinama objavljena slika novog, to eto govori u prilog tezi koliko su novinski članci pouzdani, a i o tome koliko si ti u želji da nađeš mane stvarno ozbiljno proučio incident.
Opet površnost, cc-cc-cc-cc-cccc.
Somi303":2ov23n7a je napisao(la):
Ovo se zaista desilo, i to za promotivnu vožnju.
E, da i još jedan dokaz da novinari lepe sve i svašta i pišu budalaštine baš kao i kod nas, na slici u članku koji si ti naveo uopšte nije EMV o kom se govori, već drugi, za regionalni a ne prigradski saobraćaj. Opet površnost novinara, a i tvoja - ako si to već navodio trebao si znati o kom tipu se radi .Sinoć je otkazao glavni prekidač, što se popravilo, ali su stradali i pomoćni pogoni pa vlak na probnoj vožnji ne bi imao klimatizaciju. Stoga su odlučili odgoditi vožnju
Posle toga, čisto da se bude u duhu potpunog informisanja, taj EMV je u pogonu sve radne dane u nedelji i vozi nekih 15 voznih redova u prigradskom saobraćaju - pa što i to nije napisano, čisto da se zna, a ne "crknuo na promociji" i gotovo.
E mislim da bi bilo dosta o EMV-u i NT2200. Sasvim je u redu da Beograd ima tramvaje koje hoće i EMV-ove koje hoće. I sasvim je u redu da ljudi misle da ne treba kupovati Končareve proizvode. Ali podsmevanje bez suvislih argumenata, stvarno ne doprinosi ničemu (osim da je to možda zavist što to nismo mi napravili). Ja bih recimo bio vrlo, vrlo, vrlo sretan da je naša elektro i mašinska industrija bila u stanju ili bar pokazala težnju da proizvede bilo NT2200 bilo EMV, pa makar samo i jedino za naše potrebe, pa makar bio i lošiji od Siemensa, CAF-a i ostalih, jer bi to značilo da je neko konačno uložio novac u razvoj nečega novog i zaposlio bar par stotina radnika, a ne da se novac samo ulaže u tržne centre i uvoz svega od hrane pa do, eto, tramvaja i vozova. Ovako, mi se možemo smejati Končaru, ali su bar nešto uradili, i stekli iskustvo za dalji napredak, njihov EMV bez problema praši 160 km/h - a kod nas takvog nema (ni uvoznog, a kamoli domaćeg), a još gore ne bi imao po čemu ni da "trči" toliko.