Šta je novo?

Tramvaji

Opet bilo čukanje CAF-a i punta u Bulevaru! ,šteta manja,tramvaj proklizao zbog zaglavljene skretnice kod Taš okretnice.Interesantno da ja za volanom punta bio limar u čijoj se radionici,verovali ili ne poravlja prvi punto koji je udario u novi tramvaj. :shok: :)
 
Evo pročitah u nedeljnim Novostima ali ne nađoh na sajtu..ako neko pronađe neka okači celu vest :rolleyes:
 
Spanska serija.Koji naslov :bash: :laugh:

Večernje novosti, 20.11.2011.

НОВИ ТРАМВАЈ ДОЖИВЕО НЕЗГОДУ У БУЛЕВАРУ КРАЉА АЛЕКСАНДРА
ШПАНСКА СЕРИЈА

У удесу страдао плави „пунто“, којим је управљао Драган Пешић

Image

И ТРЕЋИ трамвај марке КАФ доживео је јуче око 13.30 часова саобраћајну незгоду. Нови „шпанац“, гаражног броја 1502, проклизао је на шинама у Булевару краља Александра код броја 40 и налетео на плави „фијат пунто“. У овом удесу, срећом, нико није повређен.

Како незванично сазнајемо, до чукања је дошло када је шпанско возило на линији „7“ спуштајући се од Правног факултета, изненада скренуло десно, на окретницу у Ташмајданском парку. Дама за командама модерног трамваја, видевши да скретница на прузи није подешена, притиснула је кочницу, али „шпанац“ је већ у том тренутку био својим предњим делом на коловозу и судар је био неизбежан. Шинско возило покупило је плави „пунто“, за чијим воланом се налазио Драган Пешић са својом супругом.

Срећом, у судару није било повређених, али је причињена већа материјална штета. Од силине удара на „пунту“ су улубљена и изгребана лева предња врата, пробушена гума и поломљен ретровизор. На трамвају је страдао леви фар, али је трамвај у возном стању.

- Једва да сам се кретао 20 на сат, када ме је изненада ударио трамвај - прича Пешић. - Хвала богу, глава је на раменима, а штета ће се поправити.

Интересантно, Драган Пешић је аутолимар, а у његовој радионици управо се поправља бели „пунто“, који је 1. новембра такође у Булевару краља Александра имао удес, али са другим „шпанцем“ (гаражног броја 1504).

Подсећамо, ово је већ четврта незгода у којој учествује један од нових „шпанаца“. Најпре је 6. септембра први шпански трамвај стао на Новом Београду због препреке на шинама, да би 29. септембра дошло до судара старог и новог трамваја (гаражног броја 1501) на углу Булевара краља Алексаднра и Ресавске улице, којом приликом је „шпанац“ излетео са шина. Штета у том удесу процењена је на десет милиона динара.
 
Da li ova gospodja sto je vozila tramvaj ne razlikuje skretnicu u polozaju DESNO od polozaja PRAVO?
Ili mozda u tom trenutku razmislja o deci i kuvanju rucka sto je mnogo verovatnije...
Mozak na godisnjem odmoru,plata 50 000 dinara,ostecen jos jedan tramvaj,ma nema veze...
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
 
Da li ima jos neko da misli da ovo vise nije splet nesrecnih okolnosti?
 
Синоћ сам начуо неку дискусију радника из ГСП-а. Кажу, да КАФ-оње возе најискуснији возачи, а поменуто чукање се десило код Таша, на истој скретници као и прошли пут. Такође, причали су о томе како је одувек та скретница црна тачка а да нико не реагује да се то санира.
 
Ja bih toj gospodji odma otkaz, nema sad skretnica punto... da bude kriv, ona je kriva... No sad videh neka crna gospodja vozi nov tramvaj 1502 ako je to ta, eto je ponovo za "volanom"
 
Moram jedno pitanje da postavim, zasto se godinama ne povezuje vozdovac sa cukaricom i rakovicom nekim kvalitetnijim prevozom, a ne nekim tamo autobusima koji relativno kratke destinacije prelaze po sat vremena?
Povezati Trosarinu i Ada most tramvajem (posto je vec izvesno da ce tuda ici tramvaj bar jedno 10-ak godina ako imamo srece), ali tramvajem koji ce ici direktno kroz pere velimirovica i borsku.
Od ugla ulica pere velimirovica i Patrijarha pavla (gde se nalazi vec postojeca tramvajska linija) do ugla ulica Bastovanska i Paunova (gde se nalazi okretnica tramvaja 9, 10 i 14) rastojanje je tacno 2.8 kilometara? dal postoji neki razlog o kome sa malo prica?
mislim time bi se skratio put tramvajem za nbg, a napravila i veza sa rakovicom, banovim brdom... znaci mogla bi maksimalno da se iskoristi postojeca infastruktura a da se smanji broj ljudi koji 9-kom idu ka bloku 45 kroz centar grada.
 
To sam ja spomenuo na gsp forumu, treba jedan tramvaj da se pusti sa vozdovca na banovo brdo, jel je bukvalno jedina veza linija 50, ili kod mostara pa dole da se spušta na ostale autobuse
 
kopmania":1niwyzjm je napisao(la):
Ja bih toj gospodji odma otkaz, nema sad skretnica punto... da bude kriv, ona je kriva... No sad videh neka crna gospodja vozi nov tramvaj 1502 ako je to ta, eto je ponovo za "volanom"
Чекај пријатељу, чему сад ово?

Ако је та скретница годинама проблем, како може госпођа да буде крива????
И то иста скретница као и код прошлог удеса!!! Па нису сви возачи идиоти на истом месту!

Осим тога, како је она могла да реагује, ако је "носом" трама већ прешла преко скретнице и у тренутку њеног пребацивања је није видела? А, како је на том месту Булевар узак као анални отвор, није имала времена ни да укочи, тј. од панике је нагло прикочила, па је трам проклизао.

Не видим да је то њена одговорност.
 
Stvarno kako može vozač da bude kriv zbog neispravne opreme i retradiranog sistema skretnica koji postoji kod nas?! Često se desi da jedna strana skretnice ostane zaglavljena, pa onda tramvaj iskoči iz šina. CAF upravo zbog tpga što ide na starim šinama (makar i promenjenim, ali šinama koje imaju sve odlike stagog sistema) i što ide po ulici a ne odvojeno, nije za Beograd! Caf je za potpuno novu i dobro isprojektovanu trasu kao što se to radi u Španiji, ili za LRT sistem
 
incidente":3ifwlkav je napisao(la):
Da li ova gospodja sto je vozila tramvaj ne razlikuje skretnicu u polozaju DESNO od polozaja PRAVO?
Ili mozda u tom trenutku razmislja o deci i kuvanju rucka sto je mnogo verovatnije...
Mozak na godisnjem odmoru,plata 50 000 dinara,ostecen jos jedan tramvaj,ma nema veze...
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
Ако је женско није кр****, а да су јој ручак и деца у глави она не би ни добила дозволу да вози трамвај вредан 2 милиона евра.Између осталог она је барем реаговала за разлику од возача 1501 који је возио трамвај ван шина 50м. Шта је њему било у глави?... "Ууу... види ону пи*ку у кафићу" :notok: :rant: :rant:
 
Galeks":3jub6tn8 je napisao(la):
Da li ima jos neko da misli da ovo vise nije splet nesrecnih okolnosti?

Једноставно, може да се каже да овај трамвај није за наше услове, односно за нашу инфраструктуру. Лепо рече Матеја. Уместо да су послали на ремонт 70 Катица за те паре, они су купили 30 пластичних трамваја, само да би се више уградили и украли пара. :notok: :bash:
 
Onda je problem bila skretnica ka Ustaničkoj , a sada ka Novom Beogradu, dobro preterao sam malo, al ne može uvek da bude nešto drugo u pitanju...
 
Koliko vam je tramvaja CAF u funkciji trenutno,hoce li biti 9 kom do nove god?
 
U beogradu je trenutno 5 ili 6, u funkciji su 3. A inače video sam u pogonu iza njega, gde se izlazi sa zadnje strane, stoji jedan deo CAF-a prekriven , verovatno je to "zdrav" deo od 1501.
 
Mogu da zamislim vest jednog dana "Spanski Tramvaj izleteo sa sina u udario u pilon mosta na Adi" :rolleyes:

bg-petlja.jpg
 
1111":2oao12y1 je napisao(la):
Galeks":2oao12y1 je napisao(la):
Da li ima jos neko da misli da ovo vise nije splet nesrecnih okolnosti?

Једноставно, може да се каже да овај трамвај није за наше услове, односно за нашу инфраструктуру. Лепо рече Матеја. Уместо да су послали на ремонт 70 Катица за те паре, они су купили 30 пластичних трамваја, само да би се више уградили и украли пара. :notok: :bash:
Овај став није тачан. Као што сам већ једном напоменуо, овакви карамболи се догађају и катицама, и то буквално, сваки дан па ником ништа. Можда ни оне нису за наше услове? Међутим, како су оне у главама отписане као канте, нико се не узбуђује.
Био је пре пар дана онај извештај о броју удеса возиула градског саобраћаја. Па то је језива цифра.
 
Pa jasno je da je problem skretnica neprilagodjenih zavoja,krivina iskrsao kao problem br 1. Eto čekamo CAF na Banovom Brdu,ali niko ne pominje krivnu na račvanju prema Brdu i Rakovici tj.most malo pre Hipodroma,i baba od 90 g.ce osetiti da je tu napravljena nedozvoljeno oštro skretanje ako tramvaj stari udje sa malo jačim gasom udaranje putnika glavom o staklo ili sipke je gotovo neizbezno,kao i udaranje zadnjeg dela tramvaja u šine,sto rezultira jakim treskom,cimanjem i psovanjem putnika.. :kafa:
 
stf":2b7qmarg je napisao(la):
Овај став није тачан. Као што сам већ једном напоменуо, овакви карамболи се догађају и катицама, и то буквално, сваки дан па ником ништа. Можда ни оне нису за наше услове? Међутим, како су оне у главама отписане као канте, нико се не узбуђује.
Био је пре пар дана онај извештај о броју удеса возиула градског саобраћаја. Па то је језива цифра.

Више сам мислио на ограниченост ЦАФ-а да вози само на једној оптерећеној линији. И то једва. Видели сте онај списак траса где сме, а где не сме ЦАФ да иде. Хоћеш да кажеш да је логично да се купи 30 прескупих трамваја који могу да буду од користи само на једној линији?

Не могу на 9, не могу на 12, на 5, 10, 14 нису потребни. Па шта ће нам онда? И сад ће да га ставе на 13 без икакве потребе, чисто да могу да кажу да не ради само на 7ици. :notok:

И није тачно да се нико не узбуђује због Катица. Ја много више волим њих и Диваге, него овог налицканог Шпанца.
 
Vrh