Šta je novo?

Tramvaji

direktor":19p1co6d je napisao(la):
MOze li novi clan GALEKS da na karti ucrta prugu o kojoj je govorio da vidimo kako bi to izgledalo :kafa:

Na sta mislis? Na predlog sto sam dao za uvodjenje nove linije i spajanje postojecih ili vezano za spance i optimizaciju tramvajse mreze?
 
Pančevački most ima u funkciji samo jedan kolosek od predviđenih dva

Kakava je tu mogucnost da preko tog dr. ne iskorišćenog koloseka
proterati tramvajsku prugu od okretnice na Bogosloviji do Krnjače ( i dalje)

Tramvajski saobracaj na mostu da bude uređen naizmeničnim semaforskom regulacijom
zbog koriščenja jednog koloseka
( tačke ukrštanja sa žel. prugom je moguce izvesti
zbog postojece visinske razlike samih ,,nasipa-rami,, tj. terena sa obe strane)

Zbog ne zavisne trase, bio bi vrlo konkuretan dr. vidovima saobracaja
što je značajno rasterecenje udarnoj zoni jedinig mosta preko Dunava ( puštanje Kineskog mosta nije tako blizu ) a tako bi ,,pokrili,, stajalište BG i BEO voza

Sobzirom da je potpisano za metro , više nije ,,lobistička,, opasnost po ikoga te
tramvaja, vozaća , šina , mreže imamo. . . da ovo kratko produženje ne zahteva veliki novac
na korist građana i grada
 
У плану је да се одради други железнички колосек, тако да од тога нема ништа.
 
Матеја Бељан":3l923yq1 je napisao(la):
Wile E. Coyote":3l923yq1 je napisao(la):
Матеја Бељан":3l923yq1 je napisao(la):
Inače, nekada su imale skretnice signale, negde je još ostalo :( Ličili su na semafor
Некада? Па зар их нема још увек? Неке су као семафор, а неке као стрелице.

Ja sam poslednji put to video uništeno, van funkcije. Dakle ne govorim o semaforu za javni prevoz sa onim linijama, nego o strelicama zakačenim za mrežu u plastičnoj kutiji, a unutra je bila svetiljka koja je signalizirala pravac skretnice.
Знам на шта мислиш. Нисам знао да је то све у квару. :bash:
 
A šta će nam taj drugi ?
Do sada se pokazao i da taj jedan se jedva koristi
a deo grada i građana koj su sa ,,one,, strane Dunava i dalje jako pate .

A za metro, pa Ada je pokazala da je jeftinije da ide ispod reke
 
boca treba nam taj drugi. građani ne koriste železnicu zato što nema dva koloseka i nepouzdani su vozovi zbog toga. kad bi postojala dva koloseka i vozovi bili brzi i pouzdani ne bi se uopšte govorilo o ovome.
 
Па рецимо, други колосек на Панчевачком мосту треба ако се БГ:Воз продужи до Панчева, или Беовоз мало појача... Панчево је природно део београдске конурбације. Веруј ми да је тај колосек преко потребан. Сваки Панчевац ће ти то потврдити.

А потез од 2 километра са једним трамвајским колосеком је :fijasko:
 
Cuburac93":18blvp6g je napisao(la):
Imam informaciju mislim verovatno i znate.
Kada se bio desio incident sa CAF-om i Katicom oba vozaca su dobili otkaz. Verovatno to znate

Sve dok ne budu leteli direktori nastavice se :fijasko:

Lako je otpustiti vozaca a daleko zahtevnije utvrditi odgovornost u celom komandnom lancu.
 
Wile E. Coyote":jrcyugpg je napisao(la):
Па рецимо, други колосек на Панчевачком мосту треба ако се БГ:Воз продужи до Панчева, или Беовоз мало појача... Панчево је природно део београдске конурбације. Веруј ми да је тај колосек преко потребан. Сваки Панчевац ће ти то потврдити.

А потез од 2 километра са једним трамвајским колосеком је :fijasko:


Јел то неко звао? :)

За почетак би БГ:воз до Крњаче (са обавезном станицом код петље на банатској страни, ако је икако могуће) имао велике ефекте за нас, али и за сва насеља уз зрењанински пут. Лакше би неко из Борче/Крњаче/Панчева, стизао до Вука или на НБГ од становника нпр. Церака, што би се позитивно одразило и на смањење аутомобилског и аутобуског саобраћаја на мосту, али и код Богословије или кроз Деспота Стефана. Да ли је то могуће на овом једном постојећем колосеку, не знам, али би и у том случају он морао да се среди. Гарантујем да би РЕДОВАН беовоз до Панчева, на сваких, рецимо 45 минута био исплатив. Не знам да ли је то технички могуће провући али потенцијал постоји.

Мислим да се ништа не добија продужавањем трамваја до Крњаче. Лакше и природније је искористити сав потенцијал воза који постоји на том потезу.

Што се тиче отказа возачима, давно је речено да риба смрди од главе али се чисти од репа. :notok:
 
2012":2gs1tded je napisao(la):
Ja mislim da bi trebali naručiti i kraće tramvaje da ih bude pola kraćih i pola dugih.. :kafa:
Управо тако. Стандардна превозна јединица у Београду је КТ4 дужине 19м за око 200 путника, и 2хКТ4 дужине 38 метара за око 400 путника. За испоруку Швајцараца се може прогледати кроз прсте зато што смо их добили за Џ, али је неопростиво за скупо плаћени нови трамвај. Дакле, требао је 5 метара дужи трамвај са 150 путничких места више. За линије на којима би стандардно користили кратке трамвајске возове (1хКТ4), за сада можемо користити постојећи возни парк.

Осим дужине/капацитета, примедбе на услове тендера неприлагођене стварним потребама су су:
- Инсистирање на ниском поду целом дужином, иако је то решење скупо и ниже технички подобно са аспекта одржавања возила, трајности пруге и уређења путничког простора.
- Изостављање универзалних квачила. Осим извлачења трамваја она имају функцију да у случају судара на трамвају буде мања штета, као браник на колима.
- Брдски услови Београда захтевају све осовине да буду погонске.
 
Saznao sam od radnika tramvajskog depoa inace bivseg tramvajdzije da oni uzimaju pare klincima kako bi ih pustili da unakaze neki tramvaj grafitom. Kaze da njih bas briga kako tramvaji izgledaju i da ih uopste ne cuvaju jer su nezadovoljni stanjem u preduzecu. Takodje mi je rekao da su sa 1501 skinuli masku za 1504, kao i da je 1501 vec rashodovan i da ga nece popravljati... Sad pitanje je da li su to samo glasine, ili ce kasnije nama reci kako je neki 1528 popravljeni 1501, a neko uzeti pare za popravku. Bas me zanima da li ce na kraju biti svih 30 tramvaja ili 29...
 
Tramvaj je jos pod garancijom a te price rekla kazala iz gsp samo trose prostor na forumu :kafa:
 
prostorni planer":ia9xvarl je napisao(la):
Saznao sam od radnika tramvajskog depoa inace bivseg tramvajdzije da oni uzimaju pare klincima kako bi ih pustili da unakaze neki tramvaj grafitom. Kaze da njih bas briga kako tramvaji izgledaju i da ih uopste ne cuvaju jer su nezadovoljni stanjem u preduzecu. Takodje mi je rekao da su sa 1501 skinuli masku za 1504, kao i da je 1501 vec rashodovan i da ga nece popravljati... Sad pitanje je da li su to samo glasine, ili ce kasnije nama reci kako je neki 1528 popravljeni 1501, a neko uzeti pare za popravku. Bas me zanima da li ce na kraju biti svih 30 tramvaja ili 29...

:kum: ?
 
...Trebalo bi malo popricati sa tim radnicima u depou sto su nezadovoljni pa misle da ce iscrtavanjem grafita da im bude bolje....danas poslepodne 1502 i 1503 isli jedan za drugim kod zeleznicke stanice...prelep prizor :) :)
 
Nije kum, zet :) .

@Incidente - Nisi me dobro razumeo, ne crtaju radnici depoa grafite, vec dodju klinci, ulete im par crvenih novcanica i pisu do mile volje :notok:
 
Ja ne verujem da su toliko, hajde da kažem, ludi, da bi novi tramvaj tolike vrednosti sahranili posle mesec dana rada. Ne znam da li je istina da su to na kraju i uradili sa trolama. Ako su uradili sa trolama velika je verovatnoća da će i sa tramvajem, ali, opet, previše to košta da bi se tako igrali
 
Kakav je uopšte odnos Grada i GSP-a, ko je na kraju platio tramvaje? Zar nije to Grad? Zar u tom slučaju ne treba GSP na odgovara Gradu za takve stvari?

Isto pitanje za trole...
 
vucko":1vqv8w6a je napisao(la):
Crnogorci kupili CAF EMV za svoju zeleznicu.Jel to CAF postaje kao alpina za nas region pa sva sinska vozila kupujemo od njih ili sta?

Primetite masku da je skoro ista kao na tramvaju

[video]http://www.youtube.com/watch?v=eYmkOIEky04&feature=player_embedded[/video]

Па људи знају шта је квалитет и не пада им на памет да купе неки тамо Кончар него ће лепо да узму "Шпанца" :D
 
Не пиши глупости, да ако је нешто произведено у некад социјалистичкој земљи, да нема квалитет. Посао електролокомотива Кончар ради савршено, али је уједно и најскупљи у региону. Направили су трамвај прилагођен својим условима, чак прилагођенији условима Београда од КАФ, што је далеко од тога да имају најбољи производ на тржишту. КАФ је другоразредни произвођач на светском тржишту, који највише ценом успева да се пробије. На малим тендерима Алстом, Бомбардиер, Хјундаи ни не учествују.
 
Wile E. Coyote":1blybv9y je napisao(la):
Па рецимо, други колосек на Панчевачком мосту треба ако се БГ:Воз продужи до Панчева, или Беовоз мало појача... Панчево је природно део београдске конурбације. Веруј ми да је тај колосек преко потребан. Сваки Панчевац ће ти то потврдити.

А потез од 2 километра са једним трамвајским колосеком је :fijasko:

Ne želim da ulazim u raspravu pa više kao monolog moram da napišem :vops:

Olakšavanje života stanovnicma Beograda ima prednost nad svim konurbantima
Kada se sabere broj stanovnika od Besnog foka preko Padinske skele , Borče, Borče Grede,
Koteža i Krnjače (izvinjavam na propustu ne nabrajanja i dr mesta) ,
po nj. broju, pariraju Pančevcima a jesu Beograđani ( ,,znači prioritet ,, :laugh: )

Vremenska tačka u kojoj ce da ,,tutnje,, jedan za drugiom vozovi kao i metro ,
upravo tim sada praznim kolosekom je dalekooooo,
( zbog seke i brace neki nece ni da dočekaju :lool: )
Dotle će se narod slatkooo navozati tamvajem .
U odnosu na ono što vec posedujemo je dostupno i nije skupo postaviti

Dugo željeni Vinčanski most koj ce se praviti upravo je ,,prečica,, ka Pančevu u okviru ,,onog.. prstena
tako da sam Pančevac za železnicu gubi prioritet
i moći če da prepusti i prvi kolosek svom sabratu ili za nešto trece ( a može i metrou)

Uzgred rečeno tramvaj sve manje po karakteristikama i mogucnostima se razlikuje od gradskog metroa. (izuzev od onog teškog koj nije nam potreban ni po ceni ni po kapacitetu ) a osim toga
su takvi metroi i zastareli jer sada prave savremene ,,prikolice,, bez vozača
koje se krecu automatski i mnogo više liče na tramvaj nego na do sadašnji metro

Puštanjem tramvaja preko Pančevca , otvara se realna mogucnost povezivanja sa Kineskim mostom
i nj. dolaskom u severne delove Zemuna , što prestavlja dobro potkivanje javnim saobracajem,
upravo zaobilaznice koja je onda u mogučnosti i za jak inustriski razvitak
usled lake dostupnosti ( radnicima , ako do tada ne izumru :p )

Prisustvo tramvaja metrou , je velika ispomoć a nikako protivnik (kao što je pretstavljano do potpisivanja ugovora sa Francuzima, da će nas tramvaj odvesti u praistoriju :laugh: )
jer stanice metroa nisu tako česte, pa mu je neophodan baš takav srodnik
koj omogucava usmerenje putnika ka metrou pa ne bi nikako trebalo
zapostaviti razvijanje mreže ,zbog svih pozitivnih osobina koje poseduje ( u odnosu na naftna vozila)
i upravo što veceg ,,punjenja,, metroa.

Kako god ovo napisano da izgleda
ali na mom a možda samo na mom ringišpilu baš čuči :laugh: :lool: :laugh:
 
Karlo del Ponte":2sdacoxl je napisao(la):
Не пиши глупости, да ако је нешто произведено у некад социјалистичкој земљи, да нема квалитет. Посао електролокомотива Кончар ради савршено, али је уједно и најскупљи у региону. Направили су трамвај прилагођен својим условима, чак прилагођенији условима Београда од КАФ, што је далеко од тога да имају најбољи производ на тржишту. КАФ је другоразредни произвођач на светском тржишту, који највише ценом успева да се пробије. На малим тендерима Алстом, Бомбардиер, Хјундаи ни не учествују.

Ако је КАФ "другоразредни" који је онда Кончар? И верујем да си закључио да је "CroTram" прилагођенији условима Београда само зато што вози Загребом...и зато не пиши глупости ;) :p
И да, да је то квалитетан трамвај "ЗЕТ" би само њих држао у саобраћају уместо модернизованих "Катица" што значи "CroTram" = "CroTrash" ( :blah: ) :laugh:
 
Кончар је бре произвођач који иде у корак с временом.
Ево, Кончарева локомотива од пре 30 година, хм, да јих није, или да су много лоше, српске железнице не би имале електролокомотиву данас ниједну. Међутим, ето, трамвај им мало тако шмокљав.

Исто као што су данас и Сименсови трамваји тако некако никакви, мекани, цвиле, миле, све им смета, а они од пре 40 година лете ко змајеви.
 
CAF drugorazredni proizvođač?Pa neka pogleda reference i gradove kojima jure Metro,suburban vozovi kao i super brzi..onda je sve jasno
Pa čekajte i za vreme Ex Yu imali smo domaće proizvode i tramvaj,trolu ,autobuse,vozove.avione ali čak i tada nismo uspevali da ih izvozimo a kamo li danas.Velike ribe jedu male,zato je i poznata sudbina takvih projekta poput Končarevih tramvaja ili Ikarbus autobusa..ne možete imati tako velike fabrike a prodavati te proizvode na ovako malom tržištu.. :kafa:
 
Somi303":2ffbqm3i je napisao(la):
Karlo del Ponte":2ffbqm3i je napisao(la):
Не пиши глупости, да ако је нешто произведено у некад социјалистичкој земљи, да нема квалитет. Посао електролокомотива Кончар ради савршено, али је уједно и најскупљи у региону. Направили су трамвај прилагођен својим условима, чак прилагођенији условима Београда од КАФ, што је далеко од тога да имају најбољи производ на тржишту. КАФ је другоразредни произвођач на светском тржишту, који највише ценом успева да се пробије. На малим тендерима Алстом, Бомбардиер, Хјундаи ни не учествују.

Ако је КАФ "другоразредни" који је онда Кончар? И верујем да си закључио да је "CroTram" прилагођенији условима Београда само зато што вози Загребом...и зато не пиши глупости ;) :p
И да, да је то квалитетан трамвај "ЗЕТ" би само њих држао у саобраћају уместо модернизованих "Катица" што значи "CroTram" = "CroTrash" ( :blah: ) :laugh:

Somi,Karlo je saobracajni inzenjer na zavrsnoj godini,mislim da on malo vise zna od mene i tebe oko tramvaja ;)
 
Vrh