Wile E. Coyote":1blybv9y je napisao(la):
Па рецимо, други колосек на Панчевачком мосту треба ако се БГ:Воз продужи до Панчева, или Беовоз мало појача... Панчево је природно део београдске конурбације. Веруј ми да је тај колосек преко потребан. Сваки Панчевац ће ти то потврдити.
А потез од 2 километра са једним трамвајским колосеком је
Ne želim da ulazim u raspravu pa više kao monolog moram da napišem
Olakšavanje života stanovnicma Beograda ima prednost nad svim konurbantima
Kada se sabere broj stanovnika od Besnog foka preko Padinske skele , Borče, Borče Grede,
Koteža i Krnjače (izvinjavam na propustu ne nabrajanja i dr mesta) ,
po nj. broju, pariraju Pančevcima a jesu Beograđani ( ,,znači prioritet ,, :laugh: )
Vremenska tačka u kojoj ce da ,,tutnje,, jedan za drugiom vozovi kao i metro ,
upravo tim sada praznim kolosekom je dalekooooo,
( zbog seke i brace neki nece ni da dočekaju :lool: )
Dotle će se narod slatkooo navozati tamvajem .
U odnosu na ono što vec posedujemo je dostupno i nije skupo postaviti
Dugo željeni Vinčanski most koj ce se praviti upravo je ,,prečica,, ka Pančevu u okviru ,,onog.. prstena
tako da sam Pančevac za železnicu gubi prioritet
i moći če da prepusti i prvi kolosek svom sabratu ili za nešto trece ( a može i metrou)
Uzgred rečeno tramvaj sve manje po karakteristikama i mogucnostima se razlikuje od gradskog metroa. (izuzev od onog teškog koj nije nam potreban ni po ceni ni po kapacitetu ) a osim toga
su takvi metroi i zastareli jer sada prave savremene ,,prikolice,, bez vozača
koje se krecu automatski i mnogo više liče na tramvaj nego na do sadašnji metro
Puštanjem tramvaja preko Pančevca , otvara se realna mogucnost povezivanja sa Kineskim mostom
i nj. dolaskom u severne delove Zemuna , što prestavlja dobro potkivanje javnim saobracajem,
upravo zaobilaznice koja je onda u mogučnosti i za jak inustriski razvitak
usled lake dostupnosti ( radnicima , ako do tada ne izumru
)
Prisustvo tramvaja metrou , je velika ispomoć a nikako protivnik (kao što je pretstavljano do potpisivanja ugovora sa Francuzima, da će nas tramvaj odvesti u praistoriju :laugh: )
jer stanice metroa nisu tako česte, pa mu je neophodan baš takav srodnik
koj omogucava usmerenje putnika ka metrou pa ne bi nikako trebalo
zapostaviti razvijanje mreže ,zbog svih pozitivnih osobina koje poseduje ( u odnosu na naftna vozila)
i upravo što veceg ,,punjenja,, metroa.
Kako god ovo napisano da izgleda
ali na mom a možda samo na mom ringišpilu baš čuči :laugh: :lool: :laugh: