Šta je novo?

Tramvaji

Ajd' ne budi na kraj srca nije ni CAF-u lako da prvi put vozi po džungli šina u Beogradu,to je LRT vozilo koje nije ni predviđeno da vozi po krivinama već ravnim dugačkim trasama te polaže prvi ispit,ako uspe da se razmnoži od tada standardi CAF fabrike se pomeraju na viši nivo,verovatno će se dovoditi buduće klijente u Beograd da im se demonstrira "ako smo uradili ovde možemo svuda pa i na Marsu" :kafa:
 
stf":2lcmhixn je napisao(la):
1111":2lcmhixn je napisao(la):
Galeks":2lcmhixn je napisao(la):
Da li ima jos neko da misli da ovo vise nije splet nesrecnih okolnosti?

Једноставно, може да се каже да овај трамвај није за наше услове, односно за нашу инфраструктуру. Лепо рече Матеја. Уместо да су послали на ремонт 70 Катица за те паре, они су купили 30 пластичних трамваја, само да би се више уградили и украли пара. :notok: :bash:
Овај став није тачан. Као што сам већ једном напоменуо, овакви карамболи се догађају и катицама, и то буквално, сваки дан па ником ништа. Можда ни оне нису за наше услове? Међутим, како су оне у главама отписане као канте, нико се не узбуђује.
Био је пре пар дана онај извештај о броју удеса возиула градског саобраћаја. Па то је језива цифра.

Upravo zato, svake nedelje će biti po jedna šteta od par miliona, češanje, tucanje, grebanje...
 
Vise razloga ovakvih nesreca sa cafom je:

1.Infrastruktura

2.Vozaci ostalih vozila u saobracaju

3.Fizicka slabost CAF-a( u odnosu na svajcarce i katice u slucaju sudara).

Saberete ta 3 razloga+dodate trase na kojima tramvaj nije nezavistan i eto recepta za katastrofu,nadam se da je to jasno ljudima.
 
Ова скретница је имала скретничке сигнале. На железници, уколико су сигнали знаци у складу са путем вожње, скретница је поуздано притврђена, и машиновођа није дужан да визуелно прегледа скретницу, и вози брзином прописаном редом вожње. Уколико сигнални знаци нису у директној зависности са положајем скретница, опште ограничење брзине је 50км/с. У трамвајском саобраћају је могуће увести стандарде по сличном концепту, са тим што би брзина преко скретница где не постоји зависност скретничких сигнала од положаја скретнице била нижа.

Грађевински део послова на трамвајском подсистему у Београду раде грађевински инжењери, положај трасе архитекте, управљање саобраћајем је од стране инжењера друмског саобраћаја, а на железничком одсеку Саобраћајног факултета се не поклања нека озбиљнија пажња трамвајском саобраћају. Последице...ето, трамвајски подсистем нема своју пуну и могућу вредност, нижу поузданост, капацитет, брзину и безбедност од могућег са истом финансијско-техничком основом.

Једна од раширених предрасуда је да се до веће поузданости, капацитета, брзине и безбедности може доћи једино скупом изградњом метроа, при чему би се остали подсистеми оставили какви јесу, уз минимална унапређења, уз логику "све или ништа". Уколико нам је памет танка са оним што имамо, да ли ће нам бити широка код пројекта величине метроа? Да не буде схваћено погрешно, ово није питање метроа, већ наше памети, колико је имамо, ко је сме испољити и како њоме управљамо?
 
Somi303":2a29ib2m je napisao(la):
incidente":2a29ib2m je napisao(la):
Da li ova gospodja sto je vozila tramvaj ne razlikuje skretnicu u polozaju DESNO od polozaja PRAVO?
Ili mozda u tom trenutku razmislja o deci i kuvanju rucka sto je mnogo verovatnije...
Mozak na godisnjem odmoru,plata 50 000 dinara,ostecen jos jedan tramvaj,ma nema veze...
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
Ако је женско није кр****, а да су јој ручак и деца у глави она не би ни добила дозволу да вози трамвај вредан 2 милиона евра.Између осталог она је барем реаговала за разлику од возача 1501 који је возио трамвај ван шина 50м. Шта је њему било у глави?... "Ууу... види ону пи*ку у кафићу" :notok: :rant: :rant:
Ravnopravnost polova ovde nije tema :) Ono sto je tema su OGROMNA OSTECENJA koja novi tramvaji trpe na nasim ulicama i to mora promptno da prestane!!
 
Матеја Бељан":2vp34vkr je napisao(la):
stf":2vp34vkr je napisao(la):
1111":2vp34vkr je napisao(la):
Једноставно, може да се каже да овај трамвај није за наше услове, односно за нашу инфраструктуру. Лепо рече Матеја. Уместо да су послали на ремонт 70 Катица за те паре, они су купили 30 пластичних трамваја, само да би се више уградили и украли пара. :notok: :bash:
Овај став није тачан. Као што сам већ једном напоменуо, овакви карамболи се догађају и катицама, и то буквално, сваки дан па ником ништа. Можда ни оне нису за наше услове? Међутим, како су оне у главама отписане као канте, нико се не узбуђује.
Био је пре пар дана онај извештај о броју удеса возиула градског саобраћаја. Па то је језива цифра.

Upravo zato, svake nedelje će biti po jedna šteta od par miliona, češanje, tucanje, grebanje...

Ja nisam rekao da su za sve krivi spanci, cak su to i dobri tramvaji, ali treba malo vise slobode da im se da u kretanju... kad kazem slobode mislim nezavisniji putevi, manje skretanja, bolje skretnice.

PS. gledao sam negde snimak ovih tramvaja u Edinburgu i imaju mnogo bolja sedista od nasih, jesu oni nesto dodatno budzili ili smo mi to osakatili?
 
Ja mislim da bi trebali naručiti i kraće tramvaje da ih bude pola kraćih i pola dugih.. :kafa:
 
Ja mislim da ne bi trebalo naručivati više novih tramvaja:D

Inače, nekada su imale skretnice signale, negde je još ostalo :( Ličili su na semafor
 
Ma već je najavljeno još 50ak na ovih 30,gde ima dima ima i vatre.. ;)
 
Galeks":1evjzcbr je napisao(la):
PS. gledao sam negde snimak ovih tramvaja u Edinburgu i imaju mnogo bolja sedista od nasih, jesu oni nesto dodatno budzili ili smo mi to osakatili?

Njima je ta tramvajska linija veza sa aerodrom koliko znam, tako da ta kožna sportska sedišta nisu za klasičnu vožnju gradskim uslovima, već za udobnost putnika (turista) koji idu sa aerodroma :)
 
Матеја Бељан":1q9w7w3g je napisao(la):
Inače, nekada su imale skretnice signale, negde je još ostalo :( Ličili su na semafor
Некада? Па зар их нема још увек? Неке су као семафор, а неке као стрелице.
 
Recite mi hoce li buduci metro posto delom ide nad zemljom, se negde ukrstati sa ovim tramvajem, jos bi bilo to vrh da se njih dvoje cuknu..
 
MOze li novi clan GALEKS da na karti ucrta prugu o kojoj je govorio da vidimo kako bi to izgledalo :kafa:
 
Wile E. Coyote":29aiwlv7 je napisao(la):
Матеја Бељан":29aiwlv7 je napisao(la):
Inače, nekada su imale skretnice signale, negde je još ostalo :( Ličili su na semafor
Некада? Па зар их нема још увек? Неке су као семафор, а неке као стрелице.

Ja sam poslednji put to video uništeno, van funkcije. Dakle ne govorim o semaforu za javni prevoz sa onim linijama, nego o strelicama zakačenim za mrežu u plastičnoj kutiji, a unutra je bila svetiljka koja je signalizirala pravac skretnice.
 
Неке пластичне кутије на којима су две стрелице се налазе на углу Краљице Марије у Рузвелтове, али показују стрелицу лево , али туда не иде ниједан трамвај :)
 
Bogami neko rece da pored ovih 30 kom. treba da se naruce jos 50 tak kom.To znaci bice vice Cukanja na Beogradskim ulicama nego u javnoj kuci kad svi stignu.. :laugh:
 
Oce,kupice tih 50 kada na vrbi rodi grozdje.Nema para kume,mislis da rastu milioni eura na drvecu u parku kod skupstine grada? :)
 
Можда расту код ове. :D

 
Матеја Бељан":21yifns6 je napisao(la):
Ja mislim da ne bi trebalo naručivati više novih tramvaja:D

Inače, nekada su imale skretnice signale, negde je još ostalo :( Ličili su na semafor


Evo kako je signalizacija nekada izgledala, to postoji na dosta lokacija u Beogradu, naravno nijedna ne funkcioniše:
erx7ar.jpg


Ne razumem kako su dopustili da većina skretnica funkcioniše bez signalizacije, pa vozač mora da bulji u šine i primeti da li su se pomerile!? Međutim, primetio sam da neke skretnice imaju signalizaciju, npr. ona za odvajanje za Rakovicu, ali i ova malerozna, kod koje mislim da ne funkcioniše.

Ovako nešto:
tram2.jpg
 
1111":320lb9yw je napisao(la):
Више сам мислио на ограниченост ЦАФ-а да вози само на једној оптерећеној линији. И то једва. Видели сте онај списак траса где сме, а где не сме ЦАФ да иде. Хоћеш да кажеш да је логично да се купи 30 прескупих трамваја који могу да буду од користи само на једној линији?
Па не видим никакав проблем да сви КАФ-ови иду само на једној линији.

1111":320lb9yw je napisao(la):
Не могу на 9, не могу на 12, на 5, 10, 14 нису потребни. Па шта ће нам онда? .
Нико није рекао да не могу на 9 и 12. Само хоће да сачекају реконструкције В.Степе и Рузвелтове, да их не акају џабе на овим очајним шинама. Не видим никакав проблем у томе. Сви који долазе иду на 7, а док дође свих 30 реконструисаће се и барем једна од ове две улице.
 
Imam informaciju mislim verovatno i znate.
Kada se bio desio incident sa CAF-om i Katicom oba vozaca su dobili otkaz. Verovatno to znate
 
Zamena i automatizacija svih skretnica sa postavljanjem strelica pod hitno i eto ti vec deo resenja. :grand:
 
Tako je, problem je u nedovršenoj infrastrukturi a ne sa novim tramvajima.. :kafa:
 
Cuburac93":1p20opzu je napisao(la):
Imam informaciju mislim verovatno i znate.
Kada se bio desio incident sa CAF-om i Katicom oba vozaca su dobili otkaz. Verovatno to znate

S T R A Š N O
 
Vrh