Jelancha
Expert
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 6.275
- Pohvaljen
- 31.124
Kaže lik da na metarskom koloseku ne može LRT, a ja mogu sad da krenem da mu nabrajam samo LRT sisteme na metarskom koloseku kojima sam se vozio i neće mi biti dosta prsti obe ruke. Verovatno ti isti rade i studije za trolejbuse, po dobrom starom dokazanom sovjetskom sistemu iz 60-ih jer ni za šta novije nisu čuli. Kakva nam je struka, dobro smo živi svi ovde.
Nesrećna izjava, još gore ispada, jer su karakteristike CAF Urbosa 3 u Beogradu praktično za LRT trasu.
Da bi se uspešno realizovalo ovo što kaže, nije dovoljno da druga vozila ne idu tramvajskom bašticom (kao što ne idu npr u ulici J. Gagarina i oko BAS-a, ali i na Bulevaru), već da tramvaj ne bude najsporiji vid prevoza (sa samo 11 km/h u Beogradu). Dovoljno je da se ode u Budimpeštu da se vidi kako tramvaji mogu da imaju prioritet na raskrsnicama i prosek od 30 km/h
Kod Jurija Gagarina treba u potpunosti denivelisati raskrsnice sa Gandijevom i Omladinskim brigadama, uopšteno ne zbog tramvajskog već i ostalog saobraćaja, te 2 raskrsnice su krivci za 90% čepova na tom pravcu. Čudi me da mentolcu sa Bežanije već nije bilo na pamet palo da ih pretvori u kružne raskrsnice, no možda bi trebalo da čutim.