Šta je novo?

Tramvaji

1. Nije on uveo politiku već botovi koji bukvalno ostavljaju komentare počevši od najbanalnijih poput "Šapić je car" do onih u kojima koriste nabavku novih tramvaja za promociju SNS i njihovog rukovođenja Beogradom. Oni su ti koji treba da ostave politiku za sebe.
2. Politika je mnogo više od stranki, ona bukvalno utiče na sve u našim životima pa i na nabavku novih tramvaja
3. Kaže se opredeLJenje
Pozdrav,

1. Nisam video takvu vrstu komentara ovde - nijednom
2. Tako je, ali politika deli ljude. To je sasvim dovoljan razlog da svi zadrzimo svoje opredelenje za sebe. Novi tramvaj ce nas sluziti godinama, a ove jeftine politicke rasprave (kao i uvek) ce biti potpuno zastarele i nerelevantne.
 
Pošto nisam bio u prilici da ispratio vesti kako treba, šta se dešava sa Dvojkom?

Da li se stvarno ukida zauvek, kako pišu ljudi na društvenim mrežama?
 
Нећемо дозволити да се укине двојка. Ако буде потребно мораћемо да организујемо неке акције, протесте. Трамвај најлаганије може кроз пешачку зону, ван сваке памети је укидање двојке. То не смемо да дозволимо.
 
Нисам испратио, а шта је Гангули скривила двојка? Чиме планира да је замени?
 
Koliko videh danas iz daljine na skretanju Nemanjina - Resavska, jok.
Oplata koja maskira točkove je u krivini bila ravni sa karoserijom, nije se pomerala, možda imaju neki mehanizam koji ublažava zanošenje, ali to definitivno nisu klasična obrtna postolja.
Vidim i na ovom promotivnom klipu da ne mrda isto.

Da jesu, to bi moralo ovako izgledati:
Pogledajte prilog 246459

Valjda se konačno provozam sutra...
Evo sad se vozim i nema obrtna postolja. Dizajn je stvarno vrh, izgleda jako lepo uživo, a i unutra nije loše, ima dosta bele boje i tipično onako kako smo se već i navikli sa Turcima. Ipak, vidi se trag turske završne obrade jer četvrta vrata lupkaju pri neravninama. Takođe, klima je dobra, ili jako bučna, a i motor nije baš najtiši i sveukupno je po kvalitetu tu negde u rangu Končara, sa naravno daleko lepšim i modernijim dizajnom od njega.
 
Čini mi se da je pre izjavio da će samo da se prekine pun krug, a da će dvojka raditi od Kališa do Pristaništa. Kako god, možda je i dobro da se podigne svest i da se što više ljudi uključi u borbu za očuvanje kruga dvojke, šina oko Kalemegdana, a naravno i drumskog saobraćaja u Pariskoj.
 
Evo sad se vozim i nema obrtna postolja. Dizajn je stvarno vrh, izgleda jako lepo uživo, a i unutra nije loše, ima dosta bele boje i tipično onako kako smo se već i navikli sa Turcima. Ipak, vidi se trag turske završne obrade jer četvrta vrata lupkaju pri neravninama. Takođe, klima je dobra, ili jako bučna, a i motor nije baš najtiši i sveukupno je po kvalitetu tu negde u rangu Končara, sa naravno daleko lepšim i modernijim dizajnom od njega.
E živote, na novom tramvaju lupaju vrata posle dva dana rada.

Po*erem im se na tursku robu. Vidim ja da će ovo biti rastrešeno sve za godinu dana.

A i da mi je da upoznam dizajnera ovih vrata, čemu staklo iz tri dela?
 
20250731_130959.jpg

Bezveskaja upravo
 
Čini mi se da je pre izjavio da će samo da se prekine pun krug, a da će dvojka raditi od Kališa do Pristaništa. Kako god, možda je i dobro da se podigne svest i da se što više ljudi uključi u borbu za očuvanje kruga dvojke, šina oko Kalemegdana, a naravno i drumskog saobraćaja u Pariskoj.
Пре је помињао Прекидање круга укидањем пруге у Париској и градњу нове пруге испод Калемегдана, али мислим да је сад у фазону само да укине двојку и то је то. Као ма ко ће гради нову пругу кога брига, само укидај и то је то. Тежак џибер безобразни, егоистични ментол, а притом је и глуп.
 
To je ova fiks ideja Šapića iz 2024. godine.


1716315016-Nova-pesacka-zona-u-Beogradu-izvor-Beoinfo-2048x1427.jpg.webp
 
Волео бих да могу да их похвалим за нешто да су добро урадили али стварно мислим да ништа добро нису урадили. Утисак је тај да се форсирају аутобуси и ради на уништавању трамвајске мреже и првенствено њеном обесмишљавању. То није нормално. Шта год да се ради ради се из погрешних разлога, накарадно и неквалитетно. А и не може да се очекује од Весића, Шапића и сличних да раде било шта како треба, јер су то зли људи, без свести, душмани свога народа. Треба преживети све ово.
 
Треба ће нам 50 година да се опоравимо од дебилних потеза пропалог ватерполисте Шапића, и позорника Весића са делимично завршеном основном школом. Шта су ове две штеточине урадиле за Београд, то нису успели ни нацисти да ураде. Укидањем легендарног трамваја на линији два после 97 година креће званична капитулација Београда, и најстарије трамвајске мреже у бившој СФРЈ и Европи. Мало је Денис Шефик излупао Шапића. Требао је да га изгази кô вашку да не може кашику да држи.
Pozdrav,

1. Nisam video takvu vrstu komentara ovde - nijednom
2. Tako je, ali politika deli ljude. To je sasvim dovoljan razlog da svi zadrzimo svoje opredelenje za sebe. Novi tramvaj ce nas sluziti godinama, a ove jeftine politicke rasprave (kao i uvek) ce biti potpuno zastarele i nerelevantne.
Која промаја у глави.
 
Poslednja izmena:
To je ova fiks ideja Šapića iz 2024. godine.


1716315016-Nova-pesacka-zona-u-Beogradu-izvor-Beoinfo-2048x1427.jpg.webp

Jedan od gorih planova ovog režima. Ne vidim razlog za pretvaranje ove ulice u pešačku zonu. Saobraćaj kroz Parisku pomaže rasterećenju centra i rasterećenju najbolnije tačke: Terazijskog tunela. Ovo će dovesti do usmeravanja saobraćaja kroz Vasinu, što je mnogo gore rešenje.

Ukidanje Pariske takođe ne dozvoljava buduće ukidanje Bulevara Vojvode Bojovića, što će sprečiti uključivanje Kalemegdana na UNESCO WHS listu.
 
Нећемо дозволити да се укине двојка. Ако буде потребно мораћемо да организујемо неке акције, протесте. Трамвај најлаганије може кроз пешачку зону, ван сваке памети је укидање двојке. То не смемо да дозволимо.​

Нисам испратио, а шта је Гангули скривила двојка? Чиме планира да је замени?​

А шта му смета пруга у Париској?
Ako se sećate, Nova mreža linija je predviđala svih Vračarskih linija do aslavije, plus skraćenje 31. Na relaciji Slavija - Zoo vrt, trasom današnje linije EKO 2, zamišljeno je da saobraća tramvajska linija 1, tako što bi ulica Kralja Milana postala pešačka zona sa proširenim baštama kafića. Kasnije je ta ideja nadograđena produženjem tramvaja do Prokopa i to pored Veterinarskog fakulteta i Deligradskom ulicom, uz ptetvaranje pasarele u kolovozni nadvožnjak. A s obzirom da aktuelni gradonačelnik radi sve suprotno od onoga što je radio Zamenik zamenika gradonačelnika...​
 
Ako se sećate, Nova mreža linija je predviđala svih Vračarskih linija do aslavije, plus skraćenje 31. Na relaciji Slavija - Zoo vrt, trasom današnje linije EKO 2, zamišljeno je da saobraća tramvajska linija 1, tako što bi ulica Kralja Milana postala pešačka zona sa proširenim baštama kafića. Kasnije je ta ideja nadograđena produženjem tramvaja do Prokopa i to pored Veterinarskog fakulteta i Deligradskom ulicom, uz ptetvaranje pasarele u kolovozni nadvožnjak. A s obzirom da aktuelni gradonačelnik radi sve suprotno od onoga što je radio Zamenik zamenika gradonačelnika...​
Da ima trunke pameti, pravac terazije-slavija i terazije-tasmajdan bi odavno bili tramvaj+prešačka zona.

Ipak, u slučaju neke promene gradkse vlasti, mislim da bi prioritet za proširenje tramvajske mreže morao da bude širi centar grada i periferija. Infrastruktura i povezanost u centru nije sjajna, ali je van centra toliko loša da bi bilo kakvi radovi u centru trebali da pričekaju neko vreme. Konkretno, mislim da su Višnjička, BKA, Čukarica i Novi Beograd daleko bitniji od Kralja Milana i pravca terazije-tasmajdan.
 
Vrh