Zna neko zasto nikda CAF nije isao rutama 2, 5 i 10 ? Kroz Dorcol pa na dalje?
Vec koliko dugo su u Beogradu nisam nikda video te tramvaje na tim linijama. Velika steta doduse jer se ovi ceski lepo raspadaju polako.
@Aleki37 je već odgovorio. Imaš samo pogon Centralu. Na Dorćol idu samo za teže i komplikovanije zahvate. Nije depo za tramvaje koji izlaze na liniju.Ja mislim da je problem od Pristaništa do Zoo Vrta deonica, CAF ima drugačija obrtna postolja od ČKD i ispostavilo se da je to stvorilo poteškoće.
Neka me neko ispravi, ali 10 & 5 drži Dorćol koji nema CAF-ove u voznom parku i zato ih ne viđamo.
Za Dorćolske linije je bio mit da Švajcarci ne mogu da rade, ali je letos to oboreno kada je na 10 radio Švajcarac.
Bilo je reči. Plan da se ukinu tramvaji u Vojvode Stepe do sada niko nije ni potvrdio ni demantovao, Gangula je odgoorio nešto tuc-muc, nema kao informacije o tome, a da želi da ukine tramvaj u Pariskoj i Pjarona de Mondezira nije nikakava tajna. Bolesnik bi da protera 2 i 11 iz centra grada, da bi gradio beskorisnu i disfunkcionalnu biciklističku stazu na strmoj trasi tramvajske pruge između Pristaništa i Knez Mihajlove.Ništa od ovih tračeva nije potvrđeno, čak je i demantovano. Do sad nije bilo nijedne reči o ukidanju bilo koje deonice tramvajske pruge.
Zato pitam, daj izvor, neki oficijalni dokument, ili nešto slično.
Verovatno ima ali je i on u kvaru ili više ne mogu da se obrađuju/moraju da ih zameneTo za točkove mi nikako nije jasno, ima li GSP strug? Takođe, kako je zamišljeno da se održava zastorna prizma na mostu na adi?
Kolko znam proban je od kalemegdana do vuka još davno 2019 ali test nije prošao navodno je na nekim deonicama bio prenizak tako nesto ne secam se tacno na 10 ne bi ni mogao jer je krivina ka pravnom(Beogradskoj) preošta takođe mi nije jasno što pri renoviranju ulice nisu napravili krak ka Kraljice marije/vuku i od vuka ka Beogradskoj.Takodje u cafu na vec starom papiru gde piše da na slaviju sme samo bez putnika jer se lomio (pre renoviranja) piše da može na kalemegdan uz pristanište bez problema tako da je laž da ima problem na krivini kod pumpe.Ali i da hoce da ih puste ne bi mogli jer ih nemaju ispravnih ni za 7,9,12,13Zna neko zasto nikda CAF nije isao rutama 2, 5 i 10 ? Kroz Dorcol pa na dalje?
Vec koliko dugo su u Beogradu nisam nikda video te tramvaje na tim linijama. Velika steta doduse jer se ovi ceski lepo raspadaju polako.
Tada da i negde 2006-2008 ali zadnjih pa 10 godina kroči duwag samo kada ga sa 7 prebace zbog nečega na 5 na 10 isto veoma retko solo je upadao a 2 je misaona imenica.Kolko znam jer su letos bili u krizi sa ispravnim katicama pa se solo duwag mogao videti i na 7,9,12,13.Ranije su Divazi jedno vreme imali zaduženja na 10. Otprilike 2011/12 ako se dobro sećam.
Ok izvinjavam se pogrešio sam, planiraju jedino u Pariskoj. Ali ne planiraju kroz Vojvode Stepe rekli su da nije u planovima. Svakako kad je izašla ta imformacija su ljudi pobesneli, nemaju oni političkog kapitala da to izvedu da žele (a ni ne žele)Bilo je reči. Plan da se ukinu tramvaji u Vojvode Stepe do sada niko nije ni potvrdio ni demantovao, Gangula je odgoorio nešto tuc-muc, nema kao informacije o tome, a da želi da ukine tramvaj u Pariskoj i Pjarona de Mondezira nije nikakava tajna. Bolesnik bi da protera 2 i 11 iz centra grada, da bi gradio beskorisnu i disfunkcionalnu biciklističku stazu na strmoj trasi tramvajske pruge između Pristaništa i Knez Mihajlove.
Većeg imbecila ovaj grad ne pamti, kao da se on uopšte vozi biciklom po brdima češće nego gradskim prevozom.
Šapić planira pešačku zonu u Pariskoj ulici: Da li je to ukidanje „Kruga dvojke“?
Prema dostupnim planovima uprave Grada Beograda za pešačku zonu u Pariskoj ulici čiju je izgradnju najavio Aleksandar Šapić, tramvajska linija broj dva će biti definitivno ukinuta kao i drugih linija koji tuda prolaze. Sagovornici Danasa smatraju da nije pametno isključiti tramvaje na tom mestu...www.danas.rs