31 добро функционише и то што су гужве у аутобусу у шпицу је нормално, с обзиром на саобраћај у граду и на толику фреквенцију људи на тој траси.Ne zaboravite onu priču od pre nekoliko godina kada su najavljivali pretvaranje 31 u skroz električnu liniju sa solo Higerima. Taj horor ne smem ni da zamislim.
Ti mora da si troll31 добро функционише и то што су гужве у аутобусу у шпицу је нормално, с обзиром на саобраћај у граду и на толику фреквенцију људи на тој траси.
Мислим да бициклистичка стаза нема шта да тражи у пешачкој улици, лепо се стави знак да се вози брзином кретања пешака.Улицу краља Милана је већ сад оправдано претворити у пешачку улицу са коридором за јавни превоз + двосмерном бициклистичком стазом и додатним зеленилом.
Како би се понудила алтернатива онима који тренутно возе, јавни превоз је могуће организовати на следећи начин:
Линија 1 (трамвај): Бањица-Славија-Теразије-Калемегдан
Линија 6 (трамвај): Устаничка-Ташмајдан-Теразије-Калемегдан (нема директно везе са краља Милана, али користи исту трамвајску инфру на Теразијама)
Линије 19, 22, 29 продужити до новог терминуса у Дунавској улици
Линију 31 претворити у тролејбуску линију на траси Дунавска-Устаничка
(проблем капацитета терминуса Устаничка решити експропријацијом приземних објеката прекопута у осносу на Устаничку улицу, изградити метро станицу, изнад мезанин са везом до постојећег терминуса, а изнад мезанина на површини повећи аутобуски терминус са могућим комерцијалним објектима на спрату (тржни центар))
У улицу краља Милана би у том случају био дозвољен улазак такси возила и станара у тим зградама (контрола путем камера)
Увођење оваквог режима би ова улица имала малу ренесансу, пешачка кретања би се знатно повећала, а загађење смањило. Ово би довело до отварања квалитетнијих комерцијалних садражаја целом дужином улице чиме би се она функционално спојила са кнез Михаиловом.
Okacio sam vec na drugoj temi, no neka i ovde, cini mi se dobar primer za nas: Vaclavski trg u PraguУлицу краља Милана је већ сад оправдано претворити у пешачку улицу са коридором за јавни превоз + двосмерном бициклистичком стазом и додатним зеленилом.
Како би се понудила алтернатива онима који тренутно возе, јавни превоз је могуће организовати на следећи начин:
Линија 1 (трамвај): Бањица-Славија-Теразије-Калемегдан
Линија 6 (трамвај): Устаничка-Ташмајдан-Теразије-Калемегдан (нема директно везе са краља Милана, али користи исту трамвајску инфру на Теразијама)
Линије 19, 22, 29 продужити до новог терминуса у Дунавској улици
Линију 31 претворити у тролејбуску линију на траси Дунавска-Устаничка
(проблем капацитета терминуса Устаничка решити експропријацијом приземних објеката прекопута у осносу на Устаничку улицу, изградити метро станицу, изнад мезанин са везом до постојећег терминуса, а изнад мезанина на површини повећи аутобуски терминус са могућим комерцијалним објектима на спрату (тржни центар))
У улицу краља Милана би у том случају био дозвољен улазак такси возила и станара у тим зградама (контрола путем камера)
Увођење оваквог режима би ова улица имала малу ренесансу, пешачка кретања би се знатно повећала, а загађење смањило. Ово би довело до отварања квалитетнијих комерцијалних садражаја целом дужином улице чиме би се она функционално спојила са кнез Михаиловом.
Из кружног тока у Немањину па десно у краља Милутина.Не би се прекинула Кнеза Милоша, ни Ресавска. Уопште није предложена "пешачка зона".
Вероватно да би имало смисла оставити везу једном траком од Славије до Краља Милутина, јер је то веза са Булеваром, а тиме и са Дорћолом - ко зна да вози по Београду, већ вози туда - мада та веза може и из Немањине.
Солидно не разумеш проблематику, ако сматраш да треба укинути жуту траку кад се направи метро.
Čak i metro kada bi prolazio tuda, treba ostaviti 1+1, odnosno ukinuti žute trake. Neka zona usporenog kretanja eventualno tek od Terazija koji bi mogao da vrati formu nekadašnjeg trga, ova slika iz Praga je lepa zamisao.
Теби је јасно, чиниш `волико, да је то и план?Ne, izgradićemo ultra skupi metro, spucaćemo milijarde, ljudi će morati da presedaju, mnogima će se vreme putovanja produžiti, ali imamo Metro.
Kriminalno je sto 29 nije zglobniUmesto da trodupliramo kapacitete na Slavija - Trg Republike sa dvozglobnim Trolama 31, Tramvajem i zglobnom 29 (ovo pričam sve opcijalno, ne mora tako da se uradi).
Tu treba gledati i BGvoz i M1 (ukoliko bi se gradio). U scenariju u kom je M1 izgrađen i BGvoz doveden u dobar nivo (na Resničkom kraku) onda:Можда и трамвај за Баново брдо (и Кнежевац) преко Ресавске (можда и не, треба испитати).
Pa kada bi se buduće linije metroa ukrštale na Terazijama ili Trgu Republike umesto na Savskom trgu, stizalo bi se iz više pravaca direktno do centra. Slavija tada ne bi bila opterećeno čvorište i tokovi putovanja bi se promenili.Super ideja, onda će svi izgubiti direktnu vezu sa centrom.
Pritom putovanja će se za neke grupe produžiti, npr onima sa Šumica.
Sada su od Slavije do Trga za manje od 10 minuta.
U slučaju metroa 2 minuta dole pod zemlju, 2 minuta čekanja, 4 minuta putovanja i opet 2 minuta da se popnu gore do Trga, to je znači brat bratu 10-11 minuta putovanja Slavija - Trg Republike, sporije od 31 trenutno.
Odlično, em sporije em presedanje, genijalno.