Naprotiv. Na ovom tredu je @Karlo del Ponte napisao da su CAF-ovi zderaci struje i da zbog njih imamo manje polazaka.Будалаштина.
Tačno je da CAF nisu uopšte najsrećniji tramvaji, ali to ne znači da ih možemo nekom lako pokloniti, ili prosto baciti. pogotovu što o Boženkaja stvarno premalo znamo. CAF su dosta mladi tramvaji, tako da su određene modifikacije moguće i eventualno isplative. Konkretn:Treba da se resimo CAF-a sto pre i uvezemo polovne svajcarce ili nesto slicno.
Najidealniji bi bio uvoz polovnih KT4.
On je naveo maksimalne snage različitih modela, ne i koliko oni zapravo troše u stalnom radu. CAF ima jače motore, očekivano da posle 50 godina može jači motor u manje pakovanje, i to još asinhroni naspram jednosmernog. I na to ima invertorski pogon, a ne reostatski, pa tu dobija još na efikasnosti, pa onda i aerodinamika i zapravo okrugli točkovi...Naprotiv. Na ovom tredu je @Karlo del Ponte napisao da su CAF-ovi zderaci struje i da zbog njih imamo manje polazaka.
Sve je to tacno, ali nase mogucnosti su takve kakve jesu.Taj argument da mreža može da podrži samo toliko tramvaja je ipak do neodržavanja sistema napajanja i distribucije. Kad se negde grade nove zgrade, normalno da se dodaju i trafo stanice i postave veći kablovi, i to se planski povećava na toliko i toliko godina jer potrošnja prirodno raste. Tako je tramvaj dobio klimu, postao veći, porasla potreba za tramvajima, a sve to zahteva više snage za pokretanje. Samo BG tramvaji imaju ograničenje snage iz XX veka. Kad su došli novi gasni autobusi našli su i odakle će da nabave gas, nije nemoguće napraviti i trafo.
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
pre pare dana sam se vozio 9. od delta sitija do mostara sam bio sam u tramvajuКаква је ситуација са линијама 7 и 9, од како су прешле на адин мост? Да ли је пала коришћеност тих линија?
Izgleda toliko namerno i smesnoDebil, šta je njemu u mozgu?
To je dosta dobar rezultat. Po mojim merenjima iz 2008. i 2012. od Vukovog spomenika, do Bloka 42 se prelazilo za 25 minuta kada nema zastoja, 45 minuta kada ima zagušenja (najviše Resavska i laktanje za uključivanje na mostove u Milentija Popovića. Sami semafori od Vuka do Tašmajdana su tu dosta usporavali, staro rešenje Savskog trga (vezano za poziciju stajališta), uopšte kompletan signalni plan na Novom Beogradu. Tramvaj štedi vreme zahvaljujući trasi bez semafora, ali zato zaobilazi ono što generiše tokove. Kao tramvaj 3 kroz Topčider. Blokovi 16-26 su vrlo važna makrolokacija, koja sada ima kao "nadoknadu" solo 9A na svakih 12 minuta.Синоћ 17 минута Ташмајдан - нови БАС са 7л, Шпанац.
Истина је да сада возе спорије преко моста него раније; видно је убрзао када је са шљунка прешао на део вијадукта где су шине на бетонској подлози. Треба одржавати железнички колосек... а како ће кукавни ГСП то?
67 miliona bez poreza, 81 milion sa porezom su Bozankaya tramvaji.
To imaju uglavnom manji gradovi, prva asocijacija mi je Segedin. Neke deonice su jednokolosečne i tu se saobraćaj odvija naizmenično. Oba smera mogu biti na istoj pruzi. Ali mislim da to ne može da zadovolji velike gradove, za manje je sasvim korektno i isplativo.Pitanje:
Da li neki gradovi u svetu imaju jednokolosecne pruge?
Da li je to resenje za uvodjenje tramvaja u jako uske ulice?
Znaci ides u jednom smeru, ali povratni smer ide nekom drugom ulicom.
Prošle nedelje u večernjim časovima kroz blokove prolaze prazni/poluprazni tram, a bus 9A kratak i preterano pun što se možda može pripisati povratku gimnazijalaca iz škole (pretp.X gim.). Pre npr.2. nedelje od DC do Bulevara malo ljudi u kasnim poslepodnevnim časovima (subota). Na osnovu ovih nereprezentativnih uzoraka stičem utisak da većina ljudi se trudi da izbegne prelazak mosta tram.zbog utiska da će znatno kasnije stići nego komb.sa busem.Каква је ситуација са линијама 7 и 9, од како су прешле на адин мост? Да ли је пала коришћеност тих линија?
Ali u Bgd. u bi povratna linija moga da bude u nekoj bliskoj ulici.To imaju uglavnom manji gradovi, prva asocijacija mi je Segedin. Neke deonice su jednokolosečne i tu se saobraćaj odvija naizmenično. Oba smera mogu biti na istoj pruzi. Ali mislim da to ne može da zadovolji velike gradove, za manje je sasvim korektno i isplativo.