Evo koncept rešenja vezano za Slaviju u kategoriji: jeftinija i brže izvodljiva rešenja:
1) Tramvaj i trolejbus se više ne okreću oko Slavije, ali zato imaju pomoćne terminuse u toj zoni. Ovaj put sa zonama gde je imobilizacija (isključivanje iz saobraćaja) moguće.
2) Sve linije su objedinjene po pravcima opsluge.
3) Smanjen broj konfliktnih tačaka.
Rešenje zahteva semafore i to:
Semafor 1 Mekenzijeva 2 faze:
-1 faza: Trolejbusi se puštaju u zelenom talasu ka i iz Kralja Milana izlaz iz Mekenzijeve zatvoren
-2 faza: Izlaz iz Mekenzijeve u 2 trake, trolejbus zatvoren.
Semafor 2 Beogradska:
-1 faza: Trolejbus na pravcu Kralja Milana - Mekenzijeva. Takođe pešački prelaz preko Beogradske. Iz Slavije ka Beogradskoj i iz Beogradske zatvoreno uključujući i tramvaje. Ulaz za kola iz Kralja Milana za Slaviju i iz Slavije za Kralja Milana otvoren. Zatvoren pešački prelaz preko Kralja Milana do pešačkog ostrva kod skretanja za Nemanjinu.
-2 faza: Trolejbus i pešački prelaz preko Beogradske zatvoreni. Zatvoren izlaz i ulaz Kralja Milana osim desnog skretanja u Nemanjinu. Otvoren pravac javnog prevoza Beogradska, isključenje sa Slavije u Beogradsku za kola, prolaz za kola ka Nemanjinoj dok se za uključenje na Slaviju čeka u 3 trake (iz one jedne u Beogradskoj 2 pred ukrštanjem sa trolejbusom). Otvoren pešački prelaz preko Kralja Milana do pešačkog ostrva kod skretanja za Nemanjinu.
Semafor 3 Nemanjina faze:
- 1 faza: Otvoren sav javni prevoz, zatvoreno uključenje i isključenje na kružni tok Slavija vezano za Nemanjinu. Pešački preko Nemanjine samo preko kolskog dela može.
- 2 faza: Otvoreno uključivanje iz Beogradske nakupljenih vozila u 3 trake u trg Slavija. Zatvorene kolske veze sa Nemanjinom. Pešački prelaz preko Nemanjine na svim segmentima radi osim za pravac GSP Nemanjina - Bulevar Oslobođenja gde slobodno ide transport.
- 3 faza: Zatvoren sav javni prevoz, svi prelazi za pešaku osim preko šina/žutih traka. Otvorena sva kolska skretanja za i iz Nemanjine. Zatvoreno kruženje na Slaviji na izlazu iz Nemanjine da bi se vozila iz iste isključivala iz tri trake u tri trake.
Ima tu određenih nijansi, recimo, stajalište ka Slaviji preko puta Narodne banke bi ostalo kao čekaonica faze u kojem svi pravci trougla javnog prevoza rade. Ili povećanje broja traka u kojima se čeka isključenje ka Beogradskoj i Kralja Milana.