Šta je novo?

Tramvaji

Јуче сам прошао по булевару баш када је почео јак ветар да дува. Лишћа је било свугде у јако кратком року. Падало је са дрвећа као вејавица.
 
Bravo ganglo idiote zbog ne čišćenje i ne održavanja došlo je do zastoja u radu tramvaja u bulevaru zbog lišća preko 40 minuta nije bilo tramvaja budaletine u čistoći u gsp svuda ....
Juce sam vozio bus u auto školi i samo je u jednom momentu pocelo sa leti lišće u tolikoj meri da je cela ulica bila puna lišća u roku od 15 minuta.
 
Pa palo je mnogo lišća Direktore za manje od 24h. Dok kiša nije počela to lišće je letelo na sve strane, pa kako je pokislo normalno da se zalepilo. Ne znam ko bi to uspeo počistit za tako kratko vreme. To su tone bukvalno, a dok je duvao vetar i nosio to lišće na sve strane, tek ne znam ko bi ga i kako pokupio. Ne dešava se to samo kod nas. Tako i sa snegom. Dok god pada svuda pravi problem, jer jednostavno ga nije moguće komplet ukloniti u sred mećave. U redu je kritikovati nerad, al se nekad stvarno i preteruje. Vremenski uslovi prave probleme svuda, nije samo Beograd tu neki poseban izuzetak. Da može bolje, verovatno može, al idealno da bude čisto pod ovakvim vremenskim uslovima teško, govorimo o lišću naravno.
Ja reč nebi reko da sam vidio radnika bilo kog iz čistoće ili zelenila ili da su poslali čistilicu gsp da je jednom cistio sine u bulevaru sve slivnicke rešetke tamo su zapusene inace na gomilu mesta rešetke i fale ...
 
Па ако је "град" Шапић а "Србија" Вучић тј то су њихови надимци или аватари, онда је одговор има ли краја лудилу овакав:
1. Лично лудило нема граница
2. Ширење лудила на здраве главе има границу. Физичку.:kum:
 
Meni je ova informacija prosto toliko neverovatna, da moram da se pitam da li je istinita. Ne mogu da zamislim da bilo ko može ovo da zamisli.
Čak i da se donese ovakva odluka, nema šanse da prođe.
Ja sam i dalje u šoku šta sam pročitao.

I još neverovatniji momenat (pominje se i u članku) ovako nešto se planira (makar i na nivou ideje) u ulici u kojoj se nalazi Saobraćani fakultet.

Da li će i za ovo protesti početi tek kad se pojavi mehanizacija za rušenje, kao što je slučaj sa Starim Tramvajskim mostom preko Save?
 
Razlog zbog kog Stari dvor razmišlja da tramvaje protera iz Vojvode Stepe je to što u gradu smatraju da će se time povećati protočnost automobilskog saobraćaja, rekao je za eKapiju Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu, a na osnovu informacija koje je dobio upravo iz kabineta gradonačelnika Beograda.

Ideja rukovodstva grada je da ovo kontroverzno saobraćajno rešenje bude sprovedeno u delo kada budu isporučeni novi turski tramvaji.

Ако је ово тачно, тј. ако Јовановић не пласира лажне вести, то је потпуна глупост и томе треба пружити отпор, за трамваје постоји комплетна инфраструктура урађена приликом последње реконструкције улице, a притом су наручени нови трамваји, ако они буду већег капацитета као шпански то ће смањити број аутомобила, јер ће људи више користити јавни превоз који је удобан и поуздан. Једино где се може треба повећати њихову брзину и избећи укрштање са другом видовима саобраћаја.
 
Poslednja izmena:
20241121_105030.jpg


Prvi sa ukradenim aparatom
20241119_085232.jpg


Kamera ce padne nekom na glavu
 
Da li će i za ovo protesti početi tek kad se pojavi mehanizacija za rušenje, kao što je slučaj sa Starim Tramvajskim mostom preko Save?

Ja se nadam da ćemo se mi komšije u VS organizovati, prva mera bi bila peticija.
No, treba sačekati Šapića da ovo izjavi javno i onda krenuti u oštru kampanju.
 
Ако "одлучно", "енергично", "с индигнацијом" или на сличан експлицитан и резолутан начин не демантује и не каже: "Трамвај остаје у Војводе Степе!", значи да ће ићи на то.
 
Ja reč nebi reko da sam vidio radnika bilo kog iz čistoće ili zelenila ili da su poslali čistilicu gsp da je jednom cistio sine u bulevaru sve slivnicke rešetke tamo su zapusene inace na gomilu mesta rešetke i fale ...
Opet Direktore šta ko da radi u sred oluje. Lepo ljudi pišu da se to desilo u roku od par sati, a kad se lišće zalepi ne može se ukloniti tako brzo. Jednostavno, imali smo blažu vremensku nepogodu.
 
Ja se nadam da ćemo se mi komšije u VS organizovati, prva mera bi bila peticija.
No, treba sačekati Šapića da ovo izjavi javno i onda krenuti u oštru kampanju.
Treba sad da se svi pobunimo, ne samo žitelji VS. Ovo je atak na tramvasjki sistem. Gangula mrzi i tramvaje i javni prevoz uopšte. Ovo je jasan znak da hoće ukinuti tramvaje u Beogradu.
 
Овако изгледа промотивни видео којим се Гангулпаша-трамвајџелат обраћа свима нама.


Први фрејм је заправо једини важан. Све што радим, радим за просечног човека, београђанина, Србина, који граби кључензи од четвороточног љубимчета.
ИДЕМОООО: кућа-пекара-кафић-посо-кафана-киоск-клаџа-љубавница-теретаница-кућа.

1732186504337.png
 
Poslednja izmena:
Treba sad da se svi pobunimo, ne samo žitelji VS. Ovo je atak na tramvasjki sistem. Gangula mrzi i tramvaje i javni prevoz uopšte. Ovo je jasan znak da hoće ukinuti tramvaje u Beogradu.
Mrzi i sve korisnike javnog prevoza, kao i cela njegova novonapljačkana sekta. Sve radi isto što i Vesić pre njega, planskim uništavanjem javnog prevoza u centru suštinski onemogućava sve koji nemaju za kola ili taksi da do istog dođu. Vesić je planirao da ukine trolu 28 ali je infrastruktura ostala pa je morao da je vrati čim se narod pobunio. Ako ovom bolesnom idiotu dozvolimo da počupa šine na praktično jedinoj funkcionalnoj tramvajskoj deonici, to će biti kraj Beograda, posle toga definitivno može da ide katanac na ovaj grad za vjeke vjekova.

Neka opozicioni odbornici u gradskoj skupštini grada postave jasno i glasno pitanje da li je tačno da grad ovo planira, i ako vlast decidno ne odgovori "ne, ni pod razno", odmah neka zovu sve koji putuju banjičkim tramvajima na proteste i blokade, i neka oni stanu u prve redove. Stari Savski Most je otpisan onda kada su sklopili ugovor za taj tzv. "Mali Metro", i tu će morati da izgrade veći most sa tunelom makar i za 4-5 godina pošto će naravno kasniti. Ako tramvaj rasture, teško će se posle ponovo vratiti čak i kada ološ sjaše, ceo Voždovac će dugoročno osuditi na 33, 47 i 48 u koje je i sada pored tramvaja skoro nemoguće ući van njihovog terminusa.
 
Poslednja izmena:
Весић је волео трамваје, нема везе са овим. Он је био лево крило у оквиру београдског СНС-а, Гангула је десно. Продали су Београђанима интерни двопартијски систем као младим мајмунима.
 
Vrh