Šta je novo?

Tramvaji

Sedamnaest tramvaja na baterije biće isporučeno opštini Temišvar do kraja 2024. godine, najavio je proizvođač Bozankaia.
17 tramvaja imaće dužinu od oko 30 metara, ukupan transportni kapacitet od 251 sedište, 100% spušten pod i klima uređaj.
Ukupna nabavna vrednost iznosi oko 33 miliona evra.
Tramvaji, kupljeni evropskim sredstvima, biće isporučeni u žutoj i crnoj boji.
Prethodno je u Temišvaru uvedeno 18 tramvaja od 21 obuhvaćenih ugovorom potpisanim 2019. godine sa Bozankaia.
Tramvaji mogu da rade autonomno, bez priključenja na električnu mrežu, do 70 kilometara.

Pogledajte prilog 200580
Pogledajte prilog 200581

Unutrašnjost kao kada bi Temsa & BMC imali seks na šinama.

Neverovatno koliko vole tu jeftinu plastiku, više od Kineza. Vidiš da je Turak sa okretnice Banjica.
Već čujem škripu panela i rukodržaća sa slike.
 
Sedamnaest tramvaja na baterije biće isporučeno opštini Temišvar do kraja 2024. godine, najavio je proizvođač Bozankaia.
17 tramvaja imaće dužinu od oko 30 metara, ukupan transportni kapacitet od 251 sedište, 100% spušten pod i klima uređaj.
Ukupna nabavna vrednost iznosi oko 33 miliona evra.
Tramvaji, kupljeni evropskim sredstvima, biće isporučeni u žutoj i crnoj boji.
Prethodno je u Temišvaru uvedeno 18 tramvaja od 21 obuhvaćenih ugovorom potpisanim 2019. godine sa Bozankaia.
Tramvaji mogu da rade autonomno, bez priključenja na električnu mrežu, do 70 kilometara.

Pogledajte prilog 200580
Pogledajte prilog 200581
Унутрашњост изгледа као део за ауте у трајектима Јадролиније.
 
20240605_085145.jpg

20240605_085159.jpg

20240605_085212.jpg

20240605_085711.jpg

20240605_091558.jpg
 
Razmisljam sad, mozda ovaj maleni tender od 25 komada okoncaju legitimno nabavkom nekog kvalitetnog tramvaja iz Evrope, a onda nameste onaj veliki tender od 100 komada sa ekspresnim rokom izrade koji samo Turci mogu da ispune
 
Teško da tako veliku nabavku tramvaja mogu da nameste, ako se i za ovih 25 muče. 100 tramvaja je jako primamljivo za sve proizvođače, tako da će se teško takav tender provući ispod radara i omogućiti nameštanje. Mene iskreno i sada čudi da se javljaju neka veća imena za 25 komada, mada uzimajući u obzir budžet, zašto da ne. Ali za 25 komada zauzimati mesta u proizvodnom pogonu gde proizvode daleko više tramvaja za druge naručioce je gubljenje vremena i resursa.
 
Razmisljam sad, mozda ovaj maleni tender od 25 komada okoncaju legitimno nabavkom nekog kvalitetnog tramvaja iz Evrope, a onda nameste onaj veliki tender od 100 komada sa ekspresnim rokom izrade koji samo Turci mogu da ispune
Ne mogu ni Turci da tek tako sklepaju 100 komada, vidiš da svim zemljama isporučuju po 15ak komada. Rekao sam već da je jedini način za 100+ komada u tako kratkom roku, uzimanje tramvaja od nekoliko razlicitih proizvođača.
 
Odbijen i drugi zahtev za zaštitu prava koja je podnela PESA.
 

Prilozi

  • 427-2024odlukark.pdf
    519,5 KB · Pregleda: 95
Ko je na kraju sve konkurisao na tenderu? Je li pesa kupila sebi vreme? I kada će biti objavljen rezultat tendera?
 
Po mom razmišljanju večeras u 00:00 se nastavlja postupak javne nabavke. Ostao je još jedan dan za podnošenje ponuda, znači još sutra. Ne znam da li se ponude otvaraju vikendom, ako se otvaraju, otvaranje će biti u subotu, ako ne, onda bi otvaranje trebalo biti u ponedeljak. Kada se otvore ponude, znaćemo ko je konkurisao i da li je ovim žalbama PESA sebi kupovala vreme.
 
Mogu i da podnesu tužbu u narednih 15 dana, piše na kraju. 🤞
 
Ентеријер овог трамваја је за десетку. Једино треба тапацирати седишта да се путници не ломе док седе јер ми изгледају неудобно и тврдо. Ко ово производи? Нагађам да је то швајцарац, Шкода или Сименс.
1717784053393.png

Ни ово не изгледа лоше, али ми се не свиђају седишта. Изгледају сувише клинички. Треба их заменити, или тапацирати у другој боји да изгледају лепше.
1717784260743.png
 
Ни случајно тапацирунг код нас! Можда у следећем веку.
Sedi ti onda na plastičnim sedištima sat vremena u tramvaju. Iz nekog razloga su na starim autobusima plastična i drvena sedišta bila neuporedivo udobnija od ovih sad šedišta koja su kriminalna. Nije mi problem da sedim duže u Conectu ili tako nekom starijem sedistu, dok se kod Higera, Solarisa, ili Cafa ukočim nakon dužeg sedenja.
 
Ентеријер овог трамваја је за десетку. Једино треба тапацирати седишта да се путници не ломе док седе јер ми изгледају неудобно и тврдо. Ко ово производи? Нагађам да је то швајцарац, Шкода или Сименс.
Pogledajte prilog 200902
Koliko vidim ovo je Bombardier iz Bazela
 
Vrh