Šta je novo?

Tramvaji

Ne znam tačno, ali znam da je Bombardier Flexity. Meni njihova sedišta izgledaju okej iako su drvena, čak mi deluje udobnije od plastičnih.
 
Ентеријер овог трамваја је за десетку. Једино треба тапацирати седишта да се путници не ломе док седе јер ми изгледају неудобно и тврдо
Slična "drvena" sedišta su i u novim Badner Bahn tramvajima u Beču. Nimalo nisu neudobna, jer su generalno visoka i nema žuljanja. Tako da pretpostavljam da je slično i u ovim švajcarskim tramvajima
 
Slična "drvena" sedišta su i u novim Badner Bahn tramvajima u Beču. Nimalo nisu neudobna, jer su generalno visoka i nema žuljanja. Tako da pretpostavljam da je slično i u ovim švajcarskim tramvajima
Naše stare prikolice iz Švajcarske imaju drvena sedišta i sasvim su okej.
 
Tako nam i treba.
20240607_233752.jpg
20240607_233731.jpg
 
Sedi ti onda na plastičnim sedištima sat vremena u tramvaju.​
Dok su bila tapacirana sedišta u CAF - u, nije mi se mililo da sedim. Razlog dobro poznat. Jednom prilikom sam seo iz ne znam ti ni ja kog tačno razloga i kada sam krenuo da ustajem, pantalone mi se "zalepile" za tapacirung. Imao sam osećao kao da su mi pantalone bile zakačene čičak trakom.
kod Higera, Solarisa, ili Cafa ukočim nakon dužeg sedenja.​
Meni se ovo dešava jedino kod Higera. Čak i nije neka ne znam ti ni ja koja dužina putovanja, obzirom da je to u najvećem broju slučajeva na 36. To najčešće primetim kada idem relaciju Dragana Mancea - Autokomanda - Narodna banka, pogotpovu kada se "zaglavimo" na Autokomandi.​

Naše stare prikolice iz Švajcarske imaju drvena sedišta i sasvim su okej.
I tapacirana i drvena sedišta su OK. Jednom sam se od bloka 45 do GŽS, preko Milentija Popovića, vozio zelenim Švajcarcem i nakon vožnje, koja je bila nešto duža, najnormalnije sam se ustao, bez ikakvog osećaja ukočenosti.
 
Nije.

Schindler BBC je valjda još na Dorćolu, ali u užasno stanju, tamo su valjda i još neki obični Schindleri.
 
Ne znam tačno, ali znam da je Bombardier Flexity. Meni njihova sedišta izgledaju okej iako su drvena, čak mi deluje udobnije od plastičnih.
И мени изгледају боље од пластичних. Чак и седишта у Икарбусовим аутобусима произведеним у СФРЈ су далеко удобнија од оних у Соларису. Она су тврда као камен.
Slična "drvena" sedišta su i u novim Badner Bahn tramvajima u Beču. Nimalo nisu neudobna, jer su generalno visoka i nema žuljanja. Tako da pretpostavljam da je slično i u ovim švajcarskim tramvajima
Одлично! То нам треба.
Зашто су то урадили? Толико је био очуван да је изгледао као нов. Чак ми се и боја допала, као и његов ентеријер. Могао је још да се котрља. Требало их је само одржавати, и прихватити нову донацију трамваја од швајцараца. Та фабрика још увек призводи делове за њега, што значи да има још увек ових модела у Швајцарској.
 
Jako je i meni žao kad vidim da se ti tramvaji uništavaju, pogotovo mi je žao onog lepotana što stoji u prvom planu i na sajtu Direkcije, čini mi se. Al delova zasigurno nema, barem kod nas. Sumnjam da se mogu dopremiti lako, jer bi to činili valjda na neki način do sad. Ako se mnogo noviji Schindler-i povlače iz saobraćaja po švajcarskim gradovima, ne verujem da je preostalo nešto puno njihove toliko starije braće. I da su prihvatili donaciju, verujem da sa tih tramvaja malo šta paše na ove naše s kraja 60-tih i početka 70-tih. Ne treba izgubiti iz vida i te godine. U svakom slučaju, generalno gledano sve su to jako kvalitetna vozila, al bez prave servisne podrške, nije ih lako držati na šinama. U svakom slučaju, i ja bi više voleo i te Schindler-e što ih nećemo dobiti na kraju, nego li ofucane Katice, al svakako i da struku kapiram, s tim što je sve to kod nas dosta neozbiljno. Grad je baš zla maćeha ne samo GSP-u, nego uopšte celokupnom sistemu javnog prevoza.
 
Jako je i meni žao kad vidim da se ti tramvaji uništavaju, pogotovo mi je žao onog lepotana što stoji u prvom planu i na sajtu Direkcije, čini mi se. Al delova zasigurno nema, barem kod nas. Sumnjam da se mogu dopremiti lako, jer bi to činili valjda na neki način do sad. Ako se mnogo noviji Schindler-i povlače iz saobraćaja po švajcarskim gradovima, ne verujem da je preostalo nešto puno njihove toliko starije braće. I da su prihvatili donaciju, verujem da sa tih tramvaja malo šta paše na ove naše s kraja 60-tih i početka 70-tih. Ne treba izgubiti iz vida i te godine. U svakom slučaju, generalno gledano sve su to jako kvalitetna vozila, al bez prave servisne podrške, nije ih lako držati na šinama. U svakom slučaju, i ja bi više voleo i te Schindler-e što ih nećemo dobiti na kraju, nego li ofucane Katice, al svakako i da struku kapiram, s tim što je sve to kod nas dosta neozbiljno. Grad je baš zla maćeha ne samo GSP-u, nego uopšte celokupnom sistemu javnog prevoza.
Возио сам се у њима још од малених ногу, па кад сам ишао у средњу школу на праксу у болницу, па на факултету... Сад се осећам тако празно због овога. Тужан дан за Београд и београђане.
---
Судар трамваја и аутомобила код Цветка. Снимљено је данас.
1717845036333.png
 
Nije.

Schindler BBC je valjda još na Dorćolu, ali u užasno stanju, tamo su valjda i još neki obični Schindleri.
A ni on neće dugo s obzirom kakve klovnove imamo. Ali zato je bitno je da se održi sabor čobana pri vlasti Srbije i RS-a i da se krade što više, a za kulturu(u koju spada i tehnička kultura) koga briga, samo trpaj kvadrate i pare. 🤡
 
Чекајте, зашто касапе швајцарце?
Не знам, али волео бих да знам шта је био повод за ово, али изгледа да никад нећемо сазнати. Сигурно је ово било Гангулино масло. Ко би други ово урадио него он?
 
Već sam pomenuo par puta kako to funkcioniše. Do krajnjeg otpisa/rashoda retko dolazi odmah posle povlačenja iz saobraćaja. Najčešće i po par godina čekaju otpis, a usput doniraju delove. Ovo mnogo više važi za tramvaje, negoli autobuse, jer autobuse povlače i po serijama, pa se brže i otpišu. To što se sad trenutno seče, stoji ko zna otkad. Iskorišćeno je šta je moglo sa njih, pa se sad uklanjaju da jednostavno ne smetaju.
 
Чланак о овој теми, и овоме што Гангула и његова банда ради.
 
Procenjena vrednost nabavke i konačna cena koju nudi najjeftiniji ponuđač, nikada nisu iste, odnosno uvek je krajnja cena manje od procenjene.
Najmanje sporna stvar ovde je cena, već uslovi tendera, Bozankaya nije luda da stavi 5 miliona po tramvaju, jer gubi tender zasigurno. Možemo nagađati, ali tramvaj će verovatno izaći na 3-3,5 miliona evra, bilo bi lepo da se od ostatka kupe dodatni setovi, jer kontam da je novac rezervisan namenski za tramvaje.

Što se tiče novinskih članaka, nažalost naši novinari svakodnevno pokazuju svoju nezaintetesovanost i površnost, čast izuzecima.
 
Ево како изгледају ти Швајцарци. Један од њих је нископодан, што је идеално за особе са инвалидитетом.
1717922921399.png

1717922973140.png

И ми смо ово одбили. Срамота!
 
Зато што су на власти фенсери који воле ново. Донација старих возила није фенси као куповина нових. Само ново је еколошки прихватљиво за др Шапића.
 
Vrh