Šta je novo?

Tramvaji

U normalnim zemljama ovo se završava za par meseci.
U normalnim zemljama građani zbog ovakvih stvari ne glasaju za vlast koja je zaslužna za takvo stanje, a još manje govore da tako treba da bude, jer postoje važnije stvari u gradu se reše.​

Ovo opozicija treba da koristi u kampanji
U kampanji za šta tačno, obzirom da stanovnicima Rakovice to ne smeta, a ne znam koliko dotiče stanovnike drugih opština.
 
Ovo opozicija treba da koristi u kampanji
Da, ali ne kao "vidite šta vaša vlast nije završila" nego da osmisle projekat i naprave par rendera kako bi oni to uradili - pod istim budžetom. Svaki nezavršeni ili nakaradni projekat koji su ovi započeli/završili, opozicija treba u kampanji da osmisli novo, onako kako valja i ima koristi. Narod mora videti rešenje, viziju, a ne optužbe.
 
U normalnim zemljama građani zbog ovakvih stvari ne glasaju za vlast koja je zaslužna za takvo stanje, a još manje govore da tako treba da bude, jer postoje važnije stvari u gradu se reše.​


U kampanji za šta tačno, obzirom da stanovnicima Rakovice to ne smeta, a ne znam koliko dotiče stanovnike drugih opština.
Цела Раковица је СНС општина а нарочито Ресник

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
I u vreme Ds-a takodje pretezno radikalska, Ds je jedva sastavljao vlast, ako se dobro secam. Naravno, sa naglaskom Resnika kao uporista SRS i tada. I dan danas se mogu videti natpisi na nekim zidovima i banderama "Seselj za predsednika" itd

2008. su radikali najbolje prosli u Zemunu, logicno, a od ostalih opstina, najbolje su prosli u Rakovici
 
Od Tramvaja danas ni T, kao i za svaki mrtvi maraton zatvore 70% mreže, jer mozga bez.

Trkači su mogli da koriste jednu stranu Nemanjine, a da 7 & 9 idu redovno.
Pritom zatvoriše celu Slaviju, umesto da trkači skrenu odmah u Kralja Milutina (preko okretnice A1) i da kružni & Beogradska ostanu ceo slobodni za 14 & 9, pritom bi taman mogla i 7ca da se preusmeri preko Beogradske.
Ako je Milentija Popovića problem, onda su mogli 7 & 9 da preusmere preko Mosta na Adi.

Ali da, umesto da oni razmišljaju o trasama Maratona i JGP-a, ja razmišljam svake godine, i naravno, od posla danas ništa.
Мислим да није безбедно да трамвај пролази тик уз гомилу тркача у Немањиној. Чак и на маратонској трци, где је било много мање људи него на полумаратонској и 10 километара, трчало се и по шинама у Немањиној, а могу само да замислим како је било за време трка на 21 и 10 километара. Београдска и Славија су на самом почетку трке, велика је густина тркача, не може траса да се води кроз неке уличице.
Трамваји нису могли ни на Мост на Ади, траса трке пресеца шине у Антифашистичке борбе код Бувљака.

A najjace je sto su oni zatvorili i juče i danas brda ulica, a maraton je samo danas.
Ako ništa, bar neke zanimljive linije na ulicama, 29 Vuk - Medak 3
Треба времена да се поставе бине, стартна и циљна капија, ограде, шатори за пресвлачење, шатори за одлагање ствари итд. Због радова су ове године све садржаје са Трга Николе Пашића морали да преселе на Трг републике и Васину.
 
Poslednja izmena:
Mogli su makar da pojačaju BG:VOZ, jer se sa Novog Beograda jedino sa njim moglo u druge delove grada i kontra.
 
Da, ali ne kao "vidite šta vaša vlast nije završila" nego da osmisle projekat i naprave par rendera kako bi oni to uradili - pod istim budžetom. Svaki nezavršeni ili nakaradni projekat koji su ovi započeli/završili, opozicija treba u kampanji da osmisli novo, onako kako valja i ima koristi. Narod mora videti rešenje, viziju, a ne optužbe.​
Ne vredi ni to. Dobrica osmislio projekat energetske efikasnosti zgrada u Beogradu, pa ga dobar deo građana isprozivao, parafraziram, kako nema dodira sa realnošću i kako nema predstavu koliko je to mnogo para i kako je potrebno iste obezbediti...
Треба времена да се поставе бине, стартна и циљна капија, ограде, шатори за пресвлачење, шатори за одлагање ствари итд. Због радова су ове године све садржаје са Трга Николе Пашића морали да преселе на Трг републике и Васину.
Najjače mi je kada sam video da je zatvorena Kralja Milana od Slavije do Kralja Milutina, pa od Kralja Milutina do Svetozara Markovića, pa od Svetozara Markovića do Resavske, a 29 trolejbus skraćen do Slavije a 31 preusmeren Nemanjinom i Kneza Miloša, baš onuda kuda je izgrađena kontaktna mreža za trolejbuse da mogu da je koriste u vanrednim okolnostima i situacijama.
 
Poslednja izmena:
Dodatna pitanja i odgovori u vezi tendera za tramvaje. Koliko videh ima 27 strana, a nemam vremena da pogledam, tako da ne mogu ukratko da vam prepričam šta piše. Evo ko ima vremena neka iščita, pa da iznese utiske.🙂
 

Prilozi

  • Odgovori na zahteve za pojašnjenjima ili dodatnim informacijama (1).pdf
    136,5 KB · Pregleda: 73
Bilo je jače od mene i samo sam brzinski proleteo. Imam utisak da će se na tender javiti samo Boznakaja.😁 Mada mi je krivo što ne piše ko je slao pitanja i buni me onaj minimum od 50 tramvaja.
 
2009. godine je rok za predaju ponuda produžen sa 22. juna na 1. jul upravo zbog toga što se čekalo prevođenje dokumentacije za CAF (Drugar a manje aktivan član foruma je tada prevodio dokumentaciju - imam je delimično spremnu na kompu).
 
2009. godine je rok za predaju ponuda produžen sa 22. juna na 1. jul upravo zbog toga što se čekalo prevođenje dokumentacije za CAF (Drugar a manje aktivan član foruma je tada prevodio dokumentaciju).
Znaci svim silama se radilo da se izbegne Končar. Kad vidim kakvi su u Zagrebu, a sličnog doba kao CAF, dobar potez. Sada se svim silama radilo da se sa tendera izbace svi ponuđači osim Bozankaye koja je kao što sam već rekao, najverovatnije već započela proizvodnju tramvaja.
 
Mislim da su Turci ovo tražili. Pisao sam ranije da ko god bude pravio tramvaje za nas, da će morati da vrši određene modifikacije na već postojećim modelima. Boznakaya ima napravljen tramvaj za 1000 mm kolosek, ali sa 8 prolaza, a ne sa 10 kako GSP traži. Otuda verujem i ovakav zahtev.
uslov.PNG
 
Vrh