Šta je novo?

Tramvaji

Nisam ispratio zašto 2375 vozi solo. Jel 2275 u kvaru?
 
Pre neki dan se vozih baš tramvajem u Nici. I to dvojkom čija je trasa kroz deo samog centra grada baš duboko ukopana. Imaju tri linije, i ide to dosta često koliko sam primetio, pogotovo kec. Postoje možda petnaestak godina, mislim verovatno su uvođene sukcesivno. Trebalo bi da ih je Alstom proizveo i da imaju 40-tak metara. Udobni, sa dosta mesta unutra pogotovo po širini. Malo češće stanice, al lepo to sve funkcioniše. Najlepša je trasa jedinice kroz centar. I po boji se razlikuju u odnosu na liniju. Jedna interesantna stvar je što su za prvi maj potpuno ukinuli javni prevoz, pa čak i međugradski ka Antibima, Kanu itd. Zoi je prevoznik. Ostao samo voz da radi. Nisam znao da postoji takva praksa igde na Zapadu, a Nica nije baš mali grad sa oko 350000 ljudi, plus je i dosta razbacana.
 
2275 vozi solo otparena od 2265 jer se 2359 zabila u nju i šteta je velika.Sada od solo remont katica imamo 2275,2276,2315,2345 i 2351 koja sluzi za ciscenje snega
Hvala. I mislio sam na 2265, a otkucao 2375. Od tih solo, beše su radili zajedno 315+345, 276+294 i 322+351?
 
Jedna interesantna stvar je što su za prvi maj potpuno ukinuli javni prevoz, pa čak i međugradski ka Antibima, Kanu itd. Zoi je prevoznik. Ostao samo voz da radi. Nisam znao da postoji takva praksa igde na Zapadu, a Nica nije baš mali grad sa oko 350000 ljudi, plus je i dosta razbacana.
Pa Er Frans ranije nije leteo na Božić, neke 2003. sam sleteo na potpuno prazan pariski aerodrom, ne znam da li su dosad uveli neki let. Metro je radio, ali autobusi, moguće, ne, zaboravio sam. Tako i treba.
 
Ajde da kažem da je sada kupljeno vreme. Tender je privremeno suspedovan dok se ne reši žalba. Ako se žalba usvoji, tender se poništava i mora se raspisivati novi. Ako se žalba odbaci, određuje se novi datum za podnošenje ponuda, što daje dodatno vreme eventualnim ponuđačima da sastave dokumentaciju.
 
Pa Er Frans ranije nije leteo na Božić, neke 2003. sam sleteo na potpuno prazan pariski aerodrom, ne znam da li su dosad uveli neki let. Metro je radio, ali autobusi, moguće, ne, zaboravio sam. Tako i treba.
Pa ne znam iskreno. Meni je ta praksa ekstrem, kao i ovo što kod nas prodavnice na svakom ćošku rade 24h. Nepotrebno najkraće rečeno. Da postoji potreba za prevozom ljudi videlo se po tome koliko je taksija bilo po ulicama. Razumem da prvog maja ne treba niko da radi, al smatram da javni prevoz uvek treba da radi, makar tim nekim praznicima i u desetkovanom sastavu. Na primeru Nice, sigurno mogu bez autobuske linije 12. Ostaviti samo neke koridorske, pa bi značilo. Letova je bilo svaki čas, na primer. Bio sam u blizini aerodroma, pa se to da lako primetiti.
Suspendovan tender za nabavku novih tramvaja. Neko je podneo zahtev za zaštitu prava.
Znao sam da će se ceo taj proces otegnuti kao gladna godina. Još ako ponište tender. Biće dobro ako prve nove tramvaje vidimo i 2026, kako stavri idu.
 
Mislim da se ovde nisu žalili Turci, već onaj ponuđač koji je dva puta tražio da se pomeri rok za podnošenje ponuda zbog prevođenja dokumentacije. Žalili su se i na neke druge stvari. U drugom zahtevu su direktno rekli da će državnoj komisiji podneti žalbu na tender ako njihovi predlozi ne budu usvojeni.
 
Акија је персијски бренд који се производи у Турској.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Akia je originalno firma iz Irana sa fabrikom u Turskoj. 2014. godine su kupili Tezeller koji je bankrotirao zajedno sa njihovom fabrikom i tehničkom dokumentacijom njihovog LF modela. Tako je nastala Ultra LF. Pre par godina su otvorili i fabriku u Tadžikistanu i tamo posluju pod imenom Akia Avesto.
 
javni prevoz od Indije
Top-10-Electric-Bus-Manufacturers-in-India-2023-Electric-Bus-2.png


 
Vrh