Ovo opozicija treba da koristi u kampanji
Ovo opozicija treba da koristi u kampanji
U normalnim zemljama ovo se završava za par meseci.
U kampanji za šta tačno, obzirom da stanovnicima Rakovice to ne smeta, a ne znam koliko dotiče stanovnike drugih opština.Ovo opozicija treba da koristi u kampanji
Da, ali ne kao "vidite šta vaša vlast nije završila" nego da osmisle projekat i naprave par rendera kako bi oni to uradili - pod istim budžetom. Svaki nezavršeni ili nakaradni projekat koji su ovi započeli/završili, opozicija treba u kampanji da osmisli novo, onako kako valja i ima koristi. Narod mora videti rešenje, viziju, a ne optužbe.Ovo opozicija treba da koristi u kampanji
Цела Раковица је СНС општина а нарочито РесникU normalnim zemljama građani zbog ovakvih stvari ne glasaju za vlast koja je zaslužna za takvo stanje, a još manje govore da tako treba da bude, jer postoje važnije stvari u gradu se reše.
U kampanji za šta tačno, obzirom da stanovnicima Rakovice to ne smeta, a ne znam koliko dotiče stanovnike drugih opština.
Мислим да није безбедно да трамвај пролази тик уз гомилу тркача у Немањиној. Чак и на маратонској трци, где је било много мање људи него на полумаратонској и 10 километара, трчало се и по шинама у Немањиној, а могу само да замислим како је било за време трка на 21 и 10 километара. Београдска и Славија су на самом почетку трке, велика је густина тркача, не може траса да се води кроз неке уличице.Od Tramvaja danas ni T, kao i za svaki mrtvi maraton zatvore 70% mreže, jer mozga bez.
Trkači su mogli da koriste jednu stranu Nemanjine, a da 7 & 9 idu redovno.
Pritom zatvoriše celu Slaviju, umesto da trkači skrenu odmah u Kralja Milutina (preko okretnice A1) i da kružni & Beogradska ostanu ceo slobodni za 14 & 9, pritom bi taman mogla i 7ca da se preusmeri preko Beogradske.
Ako je Milentija Popovića problem, onda su mogli 7 & 9 da preusmere preko Mosta na Adi.
Ali da, umesto da oni razmišljaju o trasama Maratona i JGP-a, ja razmišljam svake godine, i naravno, od posla danas ništa.
Треба времена да се поставе бине, стартна и циљна капија, ограде, шатори за пресвлачење, шатори за одлагање ствари итд. Због радова су ове године све садржаје са Трга Николе Пашића морали да преселе на Трг републике и Васину.A najjace je sto su oni zatvorili i juče i danas brda ulica, a maraton je samo danas.
Ako ništa, bar neke zanimljive linije na ulicama, 29 Vuk - Medak 3
Da, ali ne kao "vidite šta vaša vlast nije završila" nego da osmisle projekat i naprave par rendera kako bi oni to uradili - pod istim budžetom. Svaki nezavršeni ili nakaradni projekat koji su ovi započeli/završili, opozicija treba u kampanji da osmisli novo, onako kako valja i ima koristi. Narod mora videti rešenje, viziju, a ne optužbe.
Najjače mi je kada sam video da je zatvorena Kralja Milana od Slavije do Kralja Milutina, pa od Kralja Milutina do Svetozara Markovića, pa od Svetozara Markovića do Resavske, a 29 trolejbus skraćen do Slavije a 31 preusmeren Nemanjinom i Kneza Miloša, baš onuda kuda je izgrađena kontaktna mreža za trolejbuse da mogu da je koriste u vanrednim okolnostima i situacijama.Треба времена да се поставе бине, стартна и циљна капија, ограде, шатори за пресвлачење, шатори за одлагање ствари итд. Због радова су ове године све садржаје са Трга Николе Пашића морали да преселе на Трг републике и Васину.
Koji je sada proizvođač poslao primedbe na tender, nisam pročitao koji je u pitanju? Pa za koga je namešten? Koliko mi se čini turci otpadaju.Nakon prve pročitane strane mi je jasno kako je tender očigledno namešten za jednog ponuđača.
Znaci svim silama se radilo da se izbegne Končar. Kad vidim kakvi su u Zagrebu, a sličnog doba kao CAF, dobar potez. Sada se svim silama radilo da se sa tendera izbace svi ponuđači osim Bozankaye koja je kao što sam već rekao, najverovatnije već započela proizvodnju tramvaja.2009. godine je rok za predaju ponuda produžen sa 22. juna na 1. jul upravo zbog toga što se čekalo prevođenje dokumentacije za CAF (Drugar a manje aktivan član foruma je tada prevodio dokumentaciju).
Ne, pobeđuju sigurno, ili tender pada. Jedine sve moguće opcije.Дакле Бозанкаја отпада.
Ovaj tramvaj je prvo došao kao model 1na 1 pa testiran pa je onda tek isao u serijsku proizvodnju