Aleki37
Intermediate
Novo u 2655 (jedan od Švajcaraca sa displejem)
Šta je ovde novo?Pogledajte prilog 195933
Novo u 2655 (jedan od Švajcaraca sa displejem)
Ne pokazuje nista taj displej. To jos iz Bazela doneseno. Dolazio mi je taj Svajcarac vise puta na 9.Pogledajte prilog 195933
Novo u 2655 (jedan od Švajcaraca sa displejem)
Tako je, trebamo biti srećni i ako prođe tender za ovih 25 tramavaja i ako se uzmu autobusi za ostatak od tih 180 milijardi kredita. A i za autobuse gori, jer vreme polako ističe i sve je bliži 1.9.2025. kad će morati da dođe tih 300 autobusa.nema momci ništa od svega toga dok ne promenimo poredak. džaba nam novci moji sinovci, kad nam je država teška banančuga.
Pa unifikacija flote i pametno planiranje mnogo smanjuju troškove.
Za tako kapiitalne stvari kao što je multimilionska nabavka tramvaja, naravno da uslov treba da bude i snabdevenost rezervnim delovima i predvidivost njihove cene.
A za stabilizaciju finansija, moram da vas razočaram, teško da će u budućnosti biti bolje.
Grad ogromne pare uzima od građevinskog buma, ali to su jednokratne naknade i naravno da ne idu u svrhe za šta su namenjene.
Preko 20 miliona € je potrošeno na podeljene vaučere koji su otišli u vetar i nekih 15 ak miliona€ prošle godine. Za taj novac, bez ikakvog kredita je moglo da se nabavi 10 novih tramvaja.
Ergo, umesto na bacanje para koje služe za dizanje rejtinga, za 10 godina bi potpuno zanovili svu tramvajsku flotu.
7) Dužina tramvaja 35-42 metra. Ima jedva par stajališta u celom sistemu koja ne mogu da prime 42m tramvaj. U milionskom gradu bez metroa sa ukinutom železničkom stanicom, mora se ići na maksimum kapaciteta. Trolejbusi zglobni, a tramvaj od oko 40 metara.
pa hoće možda ali ne pre ekspa.Šapić u Bg Hronici najavio nabavku još 80 tramvaja uz ovih 25, sad koliko je to realno, videćemo
Pa da, bilo bi dobro da se na svake dve godine raspiše tender i da do 2032 imamo 105 novih tramvaja i time bi zamenili skoro sve Katice i Duwage.pa hoće možda ali ne pre ekspa.
Pa nije, pričao je već @Kesha o tome koliko je teško održavati stara vozila za koja više nema delova. Ti Cafovi mogu da se dignu jednom nabavkom delova, kao sto su digli Solarise pre par godina.džaba nama i 1050 ako se ovako održavaju kao CAFovi i ako ih je 20% u saobraćaju.
Nikako ne deluje realno, al ajde da sačekamo i vidimo, al previše je optimistično nadati se tome.