Šta je novo?

Tramvaji

IMG20240419142701.jpg

Novo u 2655 (jedan od Švajcaraca sa displejem)
 
verovatno to da displej nesto pokazuje (mada ne verujem ni da je to)
 
Pa unifikacija flote i pametno planiranje mnogo smanjuju troškove.
Za tako kapiitalne stvari kao što je multimilionska nabavka tramvaja, naravno da uslov treba da bude i snabdevenost rezervnim delovima i predvidivost njihove cene.
A za stabilizaciju finansija, moram da vas razočaram, teško da će u budućnosti biti bolje.
Grad ogromne pare uzima od građevinskog buma, ali to su jednokratne naknade i naravno da ne idu u svrhe za šta su namenjene.
Preko 20 miliona € je potrošeno na podeljene vaučere koji su otišli u vetar i nekih 15 ak miliona€ prošle godine. Za taj novac, bez ikakvog kredita je moglo da se nabavi 10 novih tramvaja.
Ergo, umesto na bacanje para koje služe za dizanje rejtinga, za 10 godina bi potpuno zanovili svu tramvajsku flotu.
 
nema momci ništa od svega toga dok ne promenimo poredak. džaba nam novci moji sinovci, kad nam je država teška banančuga.
 
nema momci ništa od svega toga dok ne promenimo poredak. džaba nam novci moji sinovci, kad nam je država teška banančuga.
Tako je, trebamo biti srećni i ako prođe tender za ovih 25 tramavaja i ako se uzmu autobusi za ostatak od tih 180 milijardi kredita. A i za autobuse gori, jer vreme polako ističe i sve je bliži 1.9.2025. kad će morati da dođe tih 300 autobusa.
 
Nema šanse da novi autobusi stignu do 1.9., jedino ako se kupi nešto preko lagera, pa tender još nije raspisan, a kraj je Aprila..

Pa unifikacija flote i pametno planiranje mnogo smanjuju troškove.
Za tako kapiitalne stvari kao što je multimilionska nabavka tramvaja, naravno da uslov treba da bude i snabdevenost rezervnim delovima i predvidivost njihove cene.
A za stabilizaciju finansija, moram da vas razočaram, teško da će u budućnosti biti bolje.
Grad ogromne pare uzima od građevinskog buma, ali to su jednokratne naknade i naravno da ne idu u svrhe za šta su namenjene.
Preko 20 miliona € je potrošeno na podeljene vaučere koji su otišli u vetar i nekih 15 ak miliona€ prošle godine. Za taj novac, bez ikakvog kredita je moglo da se nabavi 10 novih tramvaja.
Ergo, umesto na bacanje para koje služe za dizanje rejtinga, za 10 godina bi potpuno zanovili svu tramvajsku flotu.

Ali ti vaučeri su pomogli da starci sa kolicima zaborave na bolove pri ulasku u staru katicu.

"A vidi ti sine što nam je Vučić dao vaučere, živ nam bio Aca još 100 godina"
 
7) Dužina tramvaja 35-42 metra. Ima jedva par stajališta u celom sistemu koja ne mogu da prime 42m tramvaj. U milionskom gradu bez metroa sa ukinutom železničkom stanicom, mora se ići na maksimum kapaciteta. Trolejbusi zglobni, a tramvaj od oko 40 metara.

Па и та стајалишта могу да буду проширена а ако не могу, једноставно тамо поједина врата не отварати и то-е-то
 
Nikako ne deluje realno, al ajde da sačekamo i vidimo, al previše je optimistično nadati se tome.

Никако да чујемо вест која нема везе са популизмом:

1. Проширићемо мрежу трамваја
2. Појачаћемо систем за напајање да једновремено може више трамваја да буде на једној деоници
3. Расптетљаћемо, одвојићемо и приоритизоваћемо тремвајски саобраћај. Тремваји ће имати предност, палиће зелено светло А на натежим деоницама закопаћемо под земљу (рецимо лева скретања у ЈГ или БКА код Правног и на Славији ћемо протерати кроз центар круга и по околним улицама ако треба.
4. Старе депое нећемо рушити, већ ако и планирамо да их изграђујемо, инвеситтори ће имати обавезу да упакују то са трамвајима (типа великих плоча као на Прокопу, а нове ћемо градити у Бантаском Београду, у коме ћемо изградити мрежу коју ћемо за прво време пустити преко Панчевца макар и до Дунав Станице.
 
Odgovori na zahteve za pojašnjenjima ili dodatnim informacijama, a u vezi sa tenderom za nabavku tramvaja.
Prvo pitanje potpisuje čovek iz Boznakaje.
 

Prilozi

  • Odgovori na zahteve za pojašnjenjima ili dodatnim informacijama.pdf
    53,2 KB · Pregleda: 115
Verujem da će ovih pitanja/pojašnjenja/žalbi biti još do 07.05. Kao što sam i ranije negde napisao, Boznakaja mora da traži da se izmeni onaj uslov koji ih diskvalifikuje. Onda opet dolazimo do predpostavki da li će to GSP uvažiti ili ne. Svakako je logično da su bez obzira na to zaniteresovani za ovu nabavku, što zbog poveznaosti naših političara sa Turcima, što zbog broja od 25 tramvaja koji je za fabriku kao što je Boznakaja veliki.
 
Турци боље да се ухвате у коло и на брзину преведу документацију, нека поделе на неколико преводиоца.
А ми ћемо да их дисквалификујемо кад видимо латиницу :LOL:
 
Vrh