Ниси, Кафови су у гужвама веома непрактични из угла путника.Jesam li ja jedini koji vise voli katice od CAF-a, pogotovo ako je dupla katica (sa prikolicom)?
Udobniji, brzi i lepo greju. Generalno volim više stare tramvaje nego nove i voleo bih da stalno uzimamo Švajcarske donacije kad se ukaže prilika.Ниси, Кафови су у гужвама веома непрактични из угла путника.
Da ali 1 košta 4-5 miliona evra, a koliko se to nama isplati i šta ćemo toliko dobiti tim ogromnim ulaganjem. 50 komada= 200 miliona evra što je stvarno previše za gsp. Trebalo bi prvo napraviti nove linije, srediti sve šine, pa onda nabavljati nove tramvaje.Ja ne bih hteo da uzimamo donacije iskljucivo već da kupimo nove tramvaje a koji su prilgađeni potrebama putnika.
На сајту секретаријата пише данас и сутра,ваљда неће даље мајку му.Колико воле то сакаћење трамвајског саобраћаја кроз Пожешку,то није нормално.Radovi u Požeškoj yet again....
Ja kažem da bez infrastrukture nema potrebe nabavljati tramvaje, a onda starije samo baciti na otpad jer prostora za pojačanje postojećih linija nema. Mnogo su nam potrebniji novi trolejbusi i autobusi, nego tramvaji. A možemo nabaviti polovne tramvaje koji nisu tako stari poput Zagreba, a koštaju kao 1 solo autobus.@Vinča307
Kupuje toliko njih nove tramvaje, pa što bi onda mi bili toliki izuzetak Ima i za manje od 4 miliona evra, ako se zna šta se traži. Mi smo i sa CAF-om napravili grešku, a u odnosu na ondašnje učesnike na tenderu. Tramvaji koštaju, al znaju to i da vrate, jer im je samo radni vek projektovan na 30 godina, a skoro svuda rade i duže. I ona priča od pre vezano za veliku efikasnost kad je potrošnja energije u pitanju u kombinaciji sa kapacitetom. Nisu bez razloga šinska vozila, generalno gledano, skupa. Njihova izrada i košta, plus mnogo različitih verzija, jer neretko imamo unikatne primerke spram tržišta. Infrastruktura je nešto što treba gledati odvojeno od nabavke samih vozila. Tu tek treba para i pametnog planiranja.
Ne samo invalidima ima i drugih kategorija kojima bi niskopodnost značila, stariji ljudi, deca, porodice sa bebom u kolicima, putnici s prtljagom...Leto 2021 sam proveo u BG sa slomljenom nogom u gipsu a kako sam za prevoz najviše upućen na tramvaje mogao sam iz prve ruke da isprobam koliko znači niskopodnost . Katice su užas da se popneš na štakama tako da sam uvek gledao da ulazim na skroz zadnja vrata gde nema onog rukohvata koji sužava ulaz. Švajcarci su isti, uske, strme, male stepenice plus ona automatska vrata se nekad nepredvidivo zatvore dok ljudi ulaze/izlaze, kad skakućeš na jednoj nozi recept za katastrofu. U tom pogledu španci su milina za ulazak i izlazak ali kad je malo veća gužva i ljudi stoje su preuski i nije lako dokopati se vrata u gužvi. Bukvalno mi je to iskustvo otrežnjujuće bilo, a o priči kako otići ili doći do KCS sa gipsom na nozi koristeći prevoz tek bih mogao avanturistički roman da napišemMeni su KAF-ovi odlični, malo problema kada je gužva, ali i narod je takav kakav je pa se često zabija ili napred ili pozadi te je nekada središnji deo prazan, a napred gužva.
Volim kod duplih katica onaj kraj sa kutijom skroz pozadi, sednem na nju i gledam grad..
Ali niskopodnost je na strani CAF-a, pre neki dan sam 2 minuta uglavljivao 3 teške torbe u Katicu svi su izludeli od mene, dok u Kafa u povratku lagano ušao odjednom bez problema..
Možete misliti tek koliko i invalidima to znači..
Desilo mi se tada samo 1x na izlasku da krenu da se naglo zatvaraju a da mi noga nije bila na poslednjem stepeniku nego štake na koje se nisam još bio oslonio da prepozna težinu i bilo je jezivo jer sam mislio da će da me obore. Nije isto kad se sjuri za par sekundi napolje i kad ti treba 10ak sekundi do tog stepenika okidača i pri to nemaš oslonca.Za Švajcarce samo da znaš da je prvi stepenik okidač za vrata. Zato onako i klacka. Čim se stepenik odigne, tj ne trpi nikakav pritisak, vrata će krenuti da se zatvaraju za par sekundi.
Da kako neko mozda da bude srecan u onoj sramoti od tramvaja šipke nema gde nisu oguljene sve ispucalo izmazano duwag kad naidje premija a za vaf su šanse male posto ih je ponovo više od vecine u kvaruJesam li ja jedini koji vise voli katice od CAF-a, pogotovo ako je dupla katica (sa prikolicom)?