Treba poboljšati, a ne ukinuti. Ko će onda da vozi? Ovi pilićari privatni?
Ja bih dodao - ukinuti postojeći i osnovati novi. To su čini mi se francuzi znali da urade sa javnim firmama kada bi skontali da su zaposleni međusobno umreženi, da se ne može promeniti radne navike i organizovati efikasno posao.
Naravno, to se neće desiti, jer kao i u svim drugim, u GSP su “udomljeni” svi koji trebaju da budu zbrinuti po političkoj zahvalnosti, rodbinskim vezama…
Odavno je izgleda posao GSP da zbrine podobne, a ne da prevozi beograđane. Ja ne razumem da evo već decenijama se sluša o neodržavanju vozila, nepostojanju planske nabavke rezervnih delova, kanibalizaciji vozila da bi se druga zakrpala - to se u postojećem preduzeću više, ubeđen sam, ne može rešiti, jer svi smatraju da je to normalno. Nažalost, u našem političkom miljeu, gde su javna preduzeća ”plen”, ni gašenje ovog, i pokretanje novog ništa ne bi promenilo jer bi svi oni koji su do ovoga doveli ”prošli” filter za zapošljavanje u novom.
Potpuno nezavisna komisija koja bi odradila stvarnu procenu potrebne administracije i stvarno potrebnih ljudi koji obavljaju kritične poslove (vozači, dispečeri, serviseri… - ubeđen sam da bi se došlo do toga da administracije može da ostane 25% sadašnje, a da nedostaje bar 40% ovih drugih) i zglavne procene kandidata je misaona imenica.
Ceo sistem izvršne vlasti je potpuno kompromitovan i koruptivan već decenijama i ovo su posledice. Nijedno javno preduzeće ne može više vršiti normalnu funkciju jer je sve podređeno pojedinačnom interesu.