Šta je novo?

Tramvaji

20230821_142522.jpg
 
Koje su kvalifikacije potrebne za vozaca tramvaja?
Meni se cini da je to naj cool posao u GSP-u.
 
Б категорија и да положиш код њих интерно за возача трамваја, што је последњи пут када сам слушао о томе било око 1.000 евра.
 
Види сад. Зар није трамвај био исто што и мопед?
 
B kategorija, minimum treći stepen stručne spreme, i što reče Pantograf potrebna je i interna obuka u GSP-u. Stiče se i licenca, al važi samo kod nas. Obuka traje oko šest meseci.
 
Не знам што једноставно не би узели Сименс трамваје из Крагујевца. Авенио на пример делује десет пута лепше и боље од ових Турских. Ко зна шта се крије иза свега, иду тајно, ко зна шта раде ови наши стручњаци. Не може нико да ме убеди да су нови Турски бусеви добро решење за Бг. За две године сви ће бити у катастрофа стању, а чуо сам да су поприлично плаћени и да смо од Солариса имали доста бољу понуду, а рекао бих да се нису лоше показали Солариси.
 
Ови Бмц су канте од бусева а узети су и под сумњивим околностима, што се овде у задњих 25 година сигурно углавном константно ради у гспу, сем ето донације из Базела. Да и Јапански бусеви су били квалитетни.
 
Znate li šta su najveće kanturine na ulicama Beograda?

KATICE STARE PREKO 30 GODINA.
Тим трамвајима свака част шта су издржали, једини проблем је што немају климу за лето, имају бар велике прозоре. Јаки су трамваји стартни за нас идеални, још да су се одржавали како треба...
 
Ne samo sto su ružni k’o djavo, nego verujem da su i lošeg kvaliteta čim ih ova vlast uzima iz Turske, Simens je od ovog sigurno mnogo bolje rešenje, al njih zanima samo kako lepo da se ugrade
 


Јел може јевропски овако брзо да пичи?
Pogledajte prilog 172430

Не може. Е овај турски трајван пичи брже од сокола

Не само трамвај него и дупли тројелбус. таман офарбан у боје ГСП
Kapacitet po garnituri 295 putnika, skoro koliko i prosečni LRT, ali navodna brzina od 270km/h sam ubeđen da je štamparska greška; koji to tramvajski motor može razviti veće ubrzanje od Sokola i TGV-a, na krivudavoj uskotračnoj pruzi, plus sa enormnom gustinom stajališta koja je za tramvaj karakteristična? Mislim da u svetu ne postoji ni teški metro koji saobraća i približnom brzinom. Najverovatnije treba da stoji 70-80km/h, pa su dodali jednu brojku više.

Ako se ova mašina na kraju i nabavi, hoće li moći da vozi na linijama 2 i 11 na trasi od Pristaništa do Knez Mihajlove? CAF-ovi tuda ne mogu ići, jer uspon na kalemegdanski greben nije bezbedan za njih, zato danas kada je Nemanjina zatvorena na mučenoj sedmici voze samo Katice i Divazi alternativnom rutom preko Dorćola. Naravno, logično je da zagušene linije kao što su 7, 9 i 12 budu prve u redu za modernizaciju.
 
Da li taj kapacitet vazi i za garniture predvidjene za kolosek sirine 1 m?Cini mi se da su garniture iz prospekta standardne sirine,a ne uskotracne.
 
Дошљак, наравно да је грешка, највероватније да је у питању 70км/ч, али отуда питање: каква је то фабрика када није приметила или исправила грешку? Такав ће и трамвај да буде као турска серија: споља гладац изнутра лаж и јадац. Турци су преваранти

Da li taj kapacitet vazi i za garniture predvidjene za kolosek sirine 1 m?Cini mi se da su garniture iz prospekta standardne sirine,a ne uskotracne.

Ако немају разрађен модел, и бар 20 у експлоатацији, за нас је то већ невиђени ризик.
 
Nisu svi Turci, Mercedes Conecto, Isuzu, pa i Cobra su sasvim dobra vozila. A koliko sam čuo, voze jedino u Rumuniji u celoj Evropi
 
Vrh