Čini mi se da si do sad već nekoliko puta postavio slično pitanje. I, ako se dobro sećam, odgovarao sam i sam na njih. Nemamo kapaciteta za to, jer to i nije posao koji se radi tek tako. Već smo više puta ponavljali da ih je solidan broj verovatno odslužio svoje. Periodični remonti su propušteni, uključujući tu i prilike za modernizaciju. Ima i dosta starijih, mada različitih tipova ČKD tramvaja, koji krstare evropskim gradovima, al su i prošli kroz neke ozbiljnije remonte i dorade. Budimpešta je uvek dobar primer, a tu nam je, jer su joj još uvek u radu preko 300 Tatri T5C5, a imaju oko 40 godina. Bile su i nešto modernije od naših još iz fabrike kad su izašle. Nemaju veze sa KT4 YUB, al eto primera gde su sve u vrlo dobrom stanju, i još pride sve u radu. E to zahteva periodična ulaganja uz prateće održavanje, plus i infrastruktura čini svoje. Još to nisu ni najstariji tramvaji u Budimpešti. T3 će još moći da se nađe u godinama koje dolaze, pa i ako ima novijih od naših tramvaja, ima vala i dosta starijih. Takva eksploatacija kod nas, jednostavno, nije moguća. Interni remontni kapaciteti su realno kilavi, zainteresovanost odgovornih još kilavija. Zato je za nas pre novo, i da teramo, pa valjda i uz neki remont koliko god bili neorganizovani i škrti sa parama, do tih nekih tridesetak godina predviđenog radnog veka za tramvaje.