Pa ja ni ne vidim šta je toliko skandalozno u tome što u jednom slučaju tramvaj vodi ka jednom delu centra, a u drugom slučaju autobus vodi ka drugom. Autobus je kičma javnog prevoza već 100 godina (uz tramvaj) i nema ništa skandalozno i grozno u njima. Pogotovu je promašaj misliti to o njima danas, kada su čistiji i lepši nego ikad. Nego je u zadnjih 10ak godina postalo moderno kuditi sve što ima auspuh a veličati sve što ima rotor i stator.
U kontekstu zagađenja, stalno se ističe buka od dizel motora autobusa i njegova isparanja, a ignoriše se činjenica da tramvaj ne pravi aerozagađenje (bar ne tu na licu mesta) ali zato i on proizvodi buku, pogotovu kad klopara Beogradskim šinama. Urlanje dizel motora uz Brankovu neće biti ništa jače nego odzvanjanje tramvaja dok se leluja po šinama u njoj.
Ljudi su od autobusa napravili neku sotonu i dežurnog krivca za sve, a od tramvaja neko uzvišeno savršenstvo bez mana.
Što se mene tiče, pošto sam umoran od objašnjavanja (ne mislim na tebe nego generalno, pošto na forumu svake dve nedelje slušam kako je tramvaj rešenje za sve) - u redu, neka bude tako. Tramvaj viša rasa. Tramvaj rešenje za sve. Onda sledi moje pitanje - zašto ne proširiti tu višu rasu i to rešenje za sve i na Novi Beograd, na Bežaniju i ka aerodromu? Ako je viša rasa i rešenje za sve, pa valjda je bolje da ga ima gde god je moguće, što je više moguće. Nego nekako se uvek sve svede na to da jeste on viša rasa, ali emmm... ajde neka ga uzmu ovi ljudi sa desne obale Save, Novi Beograd ne može još da ih preuzme i proširi jer mora tetki da odnese lek.
I opet kažem, ovo nije upereno tebi, nego bukvalno svakog meseca od više različitih osoba čujem kako je tramvaj nešto najjače na svetu ali kad god se povede priča o implementiranju tog nečeg najjačeg na svetu, svi se uvek nekako zalepe za desnu obalu Save. Štaviše, što je deo grada haotičniji i brljaviji, to se više vataju za njega i uvođenje tramvaja u njemu. Niko ne želi da implementira to nešto najsavršenije na svetu i na levu obalu Save.