Stanje oplate je takvo da nema tu nekog krpljenja, ulepšavanja ili ne znam čega. Iskreno, radi se ono što se može. Raspisan je tender, što znači da se ide u pravcu sanacije štete. Velike državne firme, komunalne pogotovu, ne mogu ništa da rade tek tako. Moraju se ispoštovati procedure, trebovati i pravdati sredstva. Dal neko, ko i koliko sastruže kajmak u celoj toj proceduri, priča je koja teško da može da zaobiđe ovdašnje prilike u društvu. Reklame, takođe, nisu ništa nenormalno, pa ni te totalke. Nisam za njih, al nije da ih je bilo samo ovde. Ne može kod nas ništa postepeno, razložno, normalno bez direktnog političkog upliva, pa tako ni obično skidanje reklama sa vozila. Mogao je da ostavi mnogo duži rok, a ne da odjednom imamo gomilu oljuštenih vozila, koja su sad tako nagrđena mnogo prijatnija prosečnom oku, nego dok su nosila te omražene reklame
Kao da imamo viška vozila svih tipova, pa sad možemo da povučemo po 30 komada na popravku odjednom. Gledam privatnike. Nova vozila. Problem mesecima kodirati displeje, opravljati vrata, ušrafiti panele itd. Jedno je kad crkne displej, pa piši reklamaciju, pa procedure itd. Al da ne mogu na više autobusa u gradu da samo kodiraju displeje, reč je o mesecima, a imaju tipa po deset petnaest autobusa u inventaru, e pa to je tek težak javašluk i nerad. Treba da se kažnjavaju svi, i privatnici i GSP za očigledne neispravnosti na vozilima, al posmatrajući i jedne i druge, privatnici, ne svi doduše, kao da apsolutno ništa ne rade po pitanju održavanja vozila. Od velikih spoljnih oštećenja do gore pomenutih nedostataka. Priča se često kako autobusi GSP prođu tehnički pregled. Ja se pitam kako mnoga vozila privatnika izlaze svakodnevno na ulicu. Sve mislim da prolaze iole neki ozbiljniji pregled na dnevnom nivou. Daj bože da se pregledaju i jednom u toku nedelje, čast izuzecima.