Šta je novo?

Tramvaji

Malo vesti iz komšiluka. Ako su tačne cifre u ovoj vesti ispada da će Sarajevo 25 Stadler tramvaja platili 65 miliona eura.
Ako me sećanje služi spominjalo se da mi onih 25 turskih krševa plaćamo 140 miliona eura.


U ovu cifru pored vozila dodje i nabavka specijalističke opreme za održavanje tramvaja koja nije postojala u depou tako da cijena tramvaja po komadu je dosla oko 2,5 miliona eura

FireShot Capture 067 - Facebook - www.facebook.com.png


I zagrebacki ce uskoro na ulice
 
Danas sam se prilično lepo iznenadio, sve 12ce koje su me prošle su bile krcate, baš dugo to nisam video...
Često je tako ali često i ispadnu iz vremena pa bude haos jer otpravnika na brdu baš briga šalje po 5 njih za redom i ako su svi sem jednog u kasnjenju...na omladinskom ne znam ni da li više radi pošto znamo da potez 100 gsp ne drži više :/
 
Pogledajte prilog 222262
Sapicu idiote sa 40 km/h na 20 km/h mnogo je daj 10 jos bolje 5 pola rasvete na mostu ne radi
A tek na raskrsnici petlje radnička (pravac ka brdu i sajmu kao i na most mrkla mrkačina,užas a sigurno se sećam da je po puštanju 2019 tu bilo bar neke rasvete na par stubova K.mreže.Sijaju samo pravci za skretnice i semafori,koje niko nepoštuje pre neko veče sam bio u 12 kad nam je 7 izletela jedva je vozac ukocio...A pored 9L,7L,11,12,13 mislim da zbog frekvencije tih par semafora moraju stvarno da se ispoštuju kao da je 1 minut tesko pričekati naravno skretnice tu ponovo nisu u funkciji i prave se bespotrebne gužve...ali ajde kao što kaže šapke prevoz nikada nije bio bolji od kad je on došao:fijasko:.
 
Ne znam da li je neko primetio, ali sve tramvajske baštice na NBGDu, pogotovo one u Milentija Popovića, više nisu oivičene onim belim blokovima. Još jedan korak ka totalnom tramicidu.
Па то је део малог метроа. Да аути брже стигну саа Новог Београда до Дорћола.
 
Ne znam da li je neko primetio, ali sve tramvajske baštice na NBGDu, pogotovo one u Milentija Popovića, više nisu oivičene onim belim blokovima. Još jedan korak ka totalnom tramicidu.​
Te u Milentija Popovića bi trebalo da se vrate u funkciju sa ponovnim puštanjem tramvaja tuda.​
 
U Milentija Popovića su razbili blokove koji su delili bašticu od ostatka ulice. Sad su sve tri trake za vožnju.
 
Odavno, pisao sam još pre mesec i po dana otprilike. Ali i dalje viđam vozače da ne smeju da voze po šinama.
 
Ne znam da li je neko primetio, ali sve tramvajske baštice na NBGDu, pogotovo one u Milentija Popovića, više nisu oivičene onim belim blokovima. Još jedan korak ka totalnom tramicidu.

Ukinuta je žuta traka u Milentija Popovića. Vozi se preko šina, jer valjda tu više ne ide tamvaj?
 
Da li to znaci da se nece izgraditi novi savski most?Posto vidim govorite da su kod Milentija Popovica skinute bastice?
 
@Nikola03
Novi Savski most i tramvajska baštica u Milentija Popovića su dve različite stvari. Pročitaj moj prethodni post na ovoj strani i biće ti jasnije kako stoje stvari.
 
Da li to znaci da se nece izgraditi novi savski most?Posto vidim govorite da su kod Milentija Popovica skinute bastice?
Мислим да нису скинуте шине, већ само ивичњак. То је Гангулизам попут оног у Карађорђевој где се сад исто вози по шинама.
 
A tek na raskrsnici petlje radnička (pravac ka brdu i sajmu kao i na most mrkla mrkačina,užas a sigurno se sećam da je po puštanju 2019 tu bilo bar neke rasvete na par stubova K.mreže.Sijaju samo pravci za skretnice i semafori,koje niko nepoštuje pre neko veče sam bio u 12 kad nam je 7 izletela jedva je vozac ukocio...A pored 9L,7L,11,12,13 mislim da zbog frekvencije tih par semafora moraju stvarno da se ispoštuju kao da je 1 minut tesko pričekati naravno skretnice tu ponovo nisu u funkciji i prave se bespotrebne gužve...ali ajde kao što kaže šapke prevoz nikada nije bio bolji od kad je on došao:fijasko:.
Na 7L, 9L i 11 do 19 parova polazaka tramvaja na sat, 12 do 6 parova polazaka tramvaja na 13 do 5 parova polazaka tramvaja. Tramvaj zauzima skretnicu/ukrštaj do 10 sekundi. To je obim saobraćaja za ograničenje brzine i prvenstvo prolaza. U ovom slučaju, prvenstvo prolaza za pravac 7L, 9L, 11, zatim 12 u odnosu na 13.

Ovo nam je čak i manje problematično mesto, u odnosu na tolerisanje kola u žutoj traci i tramvajskoj baštici i sve ostalo.
 
Vrh