Šta je novo?

Tramvaji

Mogli bi da nam doniraju ove prikolice, pošto ih mi imamo sve manje..


Screenshot (175).png
 
Gotha je preuzela od BLT nekoliko setova koji su prvobitno bili određeni za nas.

Foto: Sydney 1994 - Bahnforum schweiz

K1600_DSC_7488.JPG

K1600_DSC_7486.JPG



Шут болан, еротика:
Pogledajte prilog 222722

Ovaj tramvaj Gb 456 treba dati Tramvajskom klubu u Bazelu, oni trenutno imaju GB 413, ali su otvoreni da uzmu i 456, isto važi i za žutog GB 705, u pitanju su veoma važna vozila za istoriju Bazela.
No, problem su finansije potrebni su veliki donatori za akciju, GSP bi ih dao glat, jer ni sam ne zna šta će sa njima niti vozila imaju istorijski značaj za nas ovde.


Ovde su BVB & BLT napravili grešku što su ta vozila uopšte donirali u Beogradu, totalna glupost.
 
Трагично је да је трамвај са слике изнад у бољем стању а изворно убедљиво највишег квалитета од практично свега што се котрља у Београду од јавног превоза и да је у наше име онај имбецил одбио таквих 50 комада понуђених бесплатно.

Најбезобразнији, најбезумнији појединачни потез једног градоначелника у историји, без конкуренције.

едит: Такве машине, таквог квалитета компоненти се више не праве нигде. Рукохвати, механизми врата, седишта, подови, облоге...То се углавном не може специфирати данас ни код најбољих произвођача најмодернијих трамваја.

Ко уради процену вредности једног комада и експлоатационе добити током наредне две деценије и испоручи рачун Гангул-паши има мој глас доживотно.
 
Poslednja izmena:
705 beše onaj lepi limun-žuti? Kratko je radio na 11 dok je bio ispravan?

Dap.


U pitanju je tramvaj BLT-a u specijalnoj šemi "Birseckbahn", firmi preteči BLT-a koja je održavala Dornach - Basel sekciju.
Inače, pod zašitom je od sečenja kao i 456, od skora su i prikolice 1405 / 1405 dobile taj status.
 
Шут болан, еротика:
Pogledajte prilog 222722
Tuga,čemer,jad nek iseku i njega i T4 (1006) i da ih više ne drže u ovom jadnom stanju kad ne mogu ni da zafarbaju tramvaj kako treba ovo je sramota....tu je bilo i par duwaga iz nove serije sa kojih su naravno uzimali vitalne delove i nisu želeli da ih osposobe,duwag 2657 su rashodovali zbog omanje štete na desnoj zadnjoj oplati koju nisu hteli da srede a mogli su da uzmu deo od 2659 koji nikada nije ni bio u saobracaju
 
Gotha je preuzela od BLT nekoliko setova koji su prvobitno bili određeni za nas.

Foto: Sydney 1994 - Bahnforum schweiz

Pogledajte prilog 222749
Pogledajte prilog 222750




Ovaj tramvaj Gb 456 treba dati Tramvajskom klubu u Bazelu, oni trenutno imaju GB 413, ali su otvoreni da uzmu i 456, isto važi i za žutog GB 705, u pitanju su veoma važna vozila za istoriju Bazela.
No, problem su finansije potrebni su veliki donatori za akciju, GSP bi ih dao glat, jer ni sam ne zna šta će sa njima niti vozila imaju istorijski značaj za nas ovde.


Ovde su BVB & BLT napravili grešku što su ta vozila uopšte donirali u Beogradu, totalna glupost.
Ja ih licno ne bih dao jer su meni dragi ali ko nas pita,705 će vrlo verovatno otići nazad dok 456 i 2704 teško šindleri su imali navodno problem sa simaticom(polugica za gas) koju su imali i diwazi ali su svima naknadno dolaskom u beograd skinuti i ugrađene one poluge levo desno za gas
 
Samo da javim da je prolazno vreme 7L sa iste tačke na NBG gde je 7 malo brže do Ustaničke i svih stanica u starom Beogradu. Trasa nije ista ali sam pozitivno iznenadjen trasom kojom sam mislio da je duža zbog kruženja oko bloka 42 i oko petlje kod mosta na Adi ali nezavisna trasa čini svoje.
 
Ljudi da li sam samo ja primetio da u sve više tramvaja ne radi unutrašnja rasveta tj u katicama od 14 njenih neonki rade samo dve što je strasno.Da li su majstori lenji,da li ih nema ili da li je centrala toliko spala da nema/ne želi da nabavi jefine neonke,takođe i u duwag prikolicama ne radi većinja njih,a u nekim su izmešane hladno bele i žućkaste tople što je jos gore
 
Logično da je nema, kada je Šapić napravio mali metro u Karađorđevoj pa su sada svi tramvaji uglavljeni, usput gužva na Slaviji, Beogradska, Vukov, raskrsnica sa Takovskom.

Dvojka ne samo da ima najviše skretanja, već i obilazi crne tačke starog Grada.
 
I da si je cekao naišla bi brzo zato sto oprema u pola ili ne radi ili nije ukljucena
Ne. Čekao sam je sat vremena ranije u kontra pravcu. Smrzavao se 20 minuta. Displej je prikazivao prvo "12" 4 st". Deset minuta kasnije je bilo "8' 2 stanice" onda posle "9' 2 stanice" i tako naizmenično dva puta. Na kraju sam pobesneo i otišao na autobus, pa dalje nastavio pešaka deo koji autobus ne pokriva. U povratku sam gledao na Google maps i video da prijavljuje da na stajalište kod Gradske biblioteke treba da stigne jedna za 5 minuta. Kad sam došao za 2 minuta, zatekao sam ovu tablu koja je pokazala da je vozilo tek kod Vukovog spomenika, odnosno 7 stajališta dalje.

Dvojka je sramota od linije bez ikakvog smisla više. Puštaju jedno do dva vozila po smeru, koja se prirom vucaraju 20 km/h i zadržavaju 10 minuta kod Pristaništa. Pripadne mi muka kad god moram da je koristim, čak i onda kad dođe na vreme. Jer je na sve to spora i gubi vreme za badava. Ali najgore od svega je što to ni ne dočekam, jer jednostavno neće da puste više od jednog-dva vozila. Ali ni to ne bi bio toliki problem da se makar malo zalete u Dušanovoj, nego ih i tamo vuku 20 na sat.
 
Poslednja izmena:
Semafor sa UMP-a na raksrsnici sa Đorđa Stanojevića drži jedno 4 minuta crveno i onda kada da konačno tramvajima prednost drži samo 5 sekundi i tehnički je nemoguće da dva tramvaja prođu semafor.
Pre otvaranja BAS-a kada nije bilo saobraćaja puno prolazilo se na crveno, ali sada više to nije moguće i gubi se strahovito mnogo vremena.
 
Da li postoje neka patentna prava vezana za tramvaj KT4?
Da li bi neki konzorcijum zanatlija i malih firmi mogao da napravi ovakav tramvaj danas?
 
Vrh