Šta je novo?

Tramvaji

Жив био Јеланча! Мислио сам да га хватам са четврте позиције али зависи кад се задесим данас тамо. Пета је успешна само викендом а већ сам се определио за другу.
 
IMG_4050.jpeg


Prvi put vidim otvorene prozore. Verujem da je i sa njima unutra milion stepeni
 
Pa sigurno da jeste ako klima ne radi. Nema puno prozora na kip, plus su i mali. CAF bez klime nije za saobraćaj, a sam se nikada ni u jednom nisam vozio, a da nije radila. Ako sada ima i toga, mislim CAF-ova sa komplet neispravnom klimom, onda smo baš popustili skroz. Pa u većini naših autobusa klima radi ovih dana. Više sam se kuvao kod privatnika, kao i danas u saginoj Cobri na 37. Isto kao i napolju, a klima kao duva, radi.
 
Svuda je bez klime ovih dana bilo užas. Solarisi su pogotovo problem ako ne radi. Trole, kakve god da su, bar imaju manje izvora toplote i veće klizne prozore, al kakve su gužve po gradu, kuvanje je i u njima zagarantovano.
 
To je istina, Solaris bez klime je gori od trole bez klime, ali su mnogo vece sanse da klima radi u njemu nego u troli, tj. skoro svaka trola nema klimu, možda se desilo da sam par puta bio u troli gde je radila klima…
Na trasi gde se ja vozim, trole su vuku, tako da ni prozori ne znace ništa posebno - danas od stanice Vojvode Dragomira do stanice Crveni krst smo išli 10 min… peske bih prešao tu deonicu za 5 minuta
 
To i jeste najveći problem. Katice, na primer, imaju odličnu ventilaciju preko silnih prozora, al ako se kreću sporo i kroz gužvu, slaba vajda i od njih. U Solarisima većinom radi klima stvarno. U trolama nije nikada to bilo baš na zavidnom nivou, pa i kad su bile nove. Pisao sam i pre da su čak i nove došle sa neispravnom klimom, mislim ne sve, ali ih je i bilo u ne baš tako malom broju.
 
Документалне. Тешко ту има ументости.
Али и добару документалну снимити је уметност.
 
Bizarno da je neko objavio ovakvu stvar, još bizarnije da su neke novinske kuće prenele ovo kao vest.​
Ne vidim ništa bizarno u ovome. Kao prvo ova 192 - ka mi više liče na sakupljače sekundarnih sirovima (objavljuju sve što im padne pod ruke) nego na neki ozbiljniji informator. Kao drugo, u više navrata su pokazali da im informacije i / ili zaključci nisu tačni. Kao treće, nije ni čudo što objavljuju ovakve stvari sa informacijama gde se vidi "sva stručnost". Ali, imajući u vidu da gomila klinaca koji žude za pažnjom i popularnošću vodi ovakve stranice, a ne znaju, karikiram, da razlikuju gumu od felne, ni ne čudi što su nam društvene mreže zatrpane sa ovakvim stvarima. Tek nije bizarno što imamo novinare koji se još manje razumeju u materiju, već žalosno.​
 
1505 imao čukanje s turističkim autobusom u Nemanjinoj.
 
...

Da se nadovežem na moj post o 2613 na 10, uhvatih ga usput.
Pogledajte prilog 203613
Slika samog tramvaja je lepa, ali sačuvaj Bože na šta liči ovaj "bulevar", pa zar ne postoji neki plan da se ove jednospratnice tik uz ulicu i na par metara ispred zgrada u drugom planu sklone, a regulaciona linija bulevara pomeri tako da se tu dobije normalan trotoar, zelena površina, drvored i možda još jedna kolovozna traka. Ovo stvarno izgleda kao ruglo.
 
Pa sigurno da jeste ako klima ne radi. Nema puno prozora na kip, plus su i mali. CAF bez klime nije za saobraćaj, a sam se nikada ni u jednom nisam vozio, a da nije radila. Ako sada ima i toga, mislim CAF-ova sa komplet neispravnom klimom, onda smo baš popustili skroz. Pa u većini naših autobusa klima radi ovih dana. Više sam se kuvao kod privatnika, kao i danas u saginoj Cobri na 37. Isto kao i napolju, a klima kao duva, radi.

Ja sam pre par dana koristio CAF na 9 i ono je bio pakao, klima nije radila a ne možeš da otvoriš prozore bez alata, čim ih sad voze sa otvorenim ne planiraju da to srede.
 
Slika samog tramvaja je lepa, ali sačuvaj Bože na šta liči ovaj "bulevar", pa zar ne postoji neki plan da se ove jednospratnice tik uz ulicu i na par metara ispred zgrada u drugom planu sklone, a regulaciona linija bulevara pomeri tako da se tu dobije normalan trotoar, zelena površina, drvored i možda još jedna kolovozna traka. Ovo stvarno izgleda kao ruglo.
Naravno da postoji, davno je uspostavljena nova regulacija na koju se povlače sve nove zgrade. Ove udžerice su ostaci nekadašnje džade koja je vodila van grada (konkretno fotografisani deo je bio daleka periferija pre samo par desetina godina) i u toku je njihova intenzivna zamena. I sam bih voleo da ide brže, ali nestaje jedna po jedna iz godine u godinu.

Uzgred, Vojvode Stepe nije bulevar, samo je najduža ulica u Beogradu. :)
 
Добро, није баш било, далека периферија, шта бисмо онда могли рећи за Миријево, Бежанију, Видиковац и остало..
 
Истина, уз В. Степе су се пре рата углавном насељавале занатлије, ситни трговци и сл, али је почетком века почело да се улаже, , 1908. изграђена је школа, 1911. црква, калдрмисане улице, водовод, осветљење, трамвај, направљен је план Вождовог предграђа, (касније у продужетку и предграђа Краљице Марије). Чиновничка колонија је изграђена, Аутострада (булевар Ослобођења). План ширења Београда на шумадијску страну ишао је тим правцем.
 
Наравно после рата се доста изградило, али је В. Степе и ближа околина добрим делом некако прескочена и наставила се градња даље, на Бањици, па чак и у последње време насеље Војвода Степа.
 
Vrh