Šta je novo?

Tramvaji

Преузмите фотографију у резолуцији за штампање: 1374157_Nesavesni_vozaci.jpg
Четвртак, 14. jануар 2010.

Несавесни возачи и пад напона главни узроци застоја трамвајског саобраћаја

Главни узроци повремених застоја у трамвајском саобраћају су непрописно паркирање, пад напона електричне енергије и саобраћајни удеси, саопштило је данас ГСП „Београд”. Најчешћи застоји због блокада трамвајских колосека дешавају се у улицама Краља Александра, Цара Душана, Војводе Степе и 27. марта. Застоји трају и до тридесет минута, а обично се дешавају у тзв. саобраћајним шпицевима.

– Овакве блокаде шина изазивају велике поремећаје у реду вожње, а често и блокаду комплетног саобраћаја. Неретко се дешава да возачи чија су возила непрописно паркирана долазе у вербални, а понекад и физички сукоб са возачем и путницима у трамвају. У већини случајева они одлазе пре него што стигне полиција или екипа „Паркинг сериса”, па за своје хулиганско понашање пролазе потпуно некажњено – каже Славица Стевановић, саветник за медије директора ГСП „Београд”.

Према њеним речима, охрабрује податак да од усвајања новог закона о безбедности у саобраћају случајева непрописног паркирања на шинама има знатно мање него у 2009. години.

– До средине децембра такве врсте застоја имали смо свакодневно. Међутим, у првих 13 дана јануара забележена су само два блокирања шина, и то 4. и 5. јануара у улицама Војводе Степе и 27. марта, која су укупно трајала 40 минута. Не знамо да ли је број застоја мањи због празника или је на понашање возача утицало усвајање новог закона, али се надамо да ће се такав тренд наставити. У последње време имамо и проблем са падом напона електричне енергије на мрежи због чега смо имали неколико озбиљних застоја – рекла је Славица Стевановић.

Према подацима овог предузећа, од 1. до 13. јануара до застоја је долазило и због кварова трамваја (укупно три, застој 25 минута), због судара (укупно три, застој 29 минута), кварова других возила на шинама (укупно четири, застој 120 минута), кварова на мрежи (укупно два, застој 120 минута), прекида напајања струјом (укупно четири, застој 150 минута), као и због воде на шинама и обуставе саобраћаја од полиције (укупно осам, застој 242 минута).
 
Šta reći...Tramvaj je za klaj klaj...Light reil transit...daleko bilo... :kafa:
 
Vozih se danas tramvajom posle x godina,bice superiska kada prebace na sredinu sine u bulevaru.
 
Kad treba da stignu novi CAFovi? Da bi od prilike mogli da smislimo kad bi mogli da racunamo sa renderima ili da ih vidimo koji ce model biti...
 
Ako ste pažljivo slušali izjave,probni dolazi u toku ove godine a prvi novi Tramvaji krajem 2010 i to sukcesivno verovatno2-3 vozila ,pa tako na dva tri meseca,što je i logično ni jedan proizvođač ne može da isporuči sve od jednom,osim ako ne želite da ih čekate čitave tri godine,isto važi i za vozove za Beovoz....znači sukcesivno dva po dva... :D
 
Tek???? :mad: Ja sam mislio da ce to malo brze, bar probni da stigne do leta ove godine a serijski negde iduce... izgleda da CAF ima mnogo posla..... Gledajuce kako za tramvaje ima rok od 3 godine, a za neke vozove (neznam sad koje) rok je dosta kraci, samo do kraja ove godine ili pocetka iduce...
 
I meni se činilo da će prvo doći jedan probni primerak krajem ove godine, ali sam sad totalno zbunjen raznim izjavama nadležnih funkcionera. Ispade da će tramvaji doći krajem 2011. godine i da će se ta prva serija od njih 10 tretirati kao probna koja će 3 meseca da radi pa onda kao naručujemo dalje.

Konfuzija oko čitave sage sa nabavkom novih tramvaja se nastavlja. Vrlo rado bih poslao pismo sa pitanjima o tačnom vremenskom rasporedu pristizanja novih tramvaja, ali pojma nemam na koju od raznih institucija da šaljem.
 
Sekretarijat za saobracaj je nadlezan,nama odgovorise posle mesec dva na dopis,pa ono ako imas strpljenje samo napred.
 
Neće biti da su oni nadležni, tender je vodila Agencija za investicije, a onda se GSP nekako ubacio pred kraj u celu priču, a tu je i EBRD.
 
Hm...Puno babica,kilava beba kako bi se reklo.Pa pokusaj da saznas,kontaktiraj neke od tih institucija?
 
Najbolje je postaviti pitanje samom CAF-u na njihov offical mail,a što se tiče neke expresne isporuke,da se razumemo Tramvaj nije punto svi vozovi moraju proći razne testove a sama proizvodnja je komlikovana,jedino Siemens bi mogao da ispuni obaveze velikih porudžbi i to optet zavisi koji ste na redu ,otvorena je nova fabrika pored Berlina sa viskim kapacitetom proizvodnje..
20080512100120_antalya1.jpg

20080512100322_antalya2.jpg

20080512100407_antalya3.jpg

aaa-1.jpg

Na osnovu ovog modela Caf radi za Beograd..
 
Juce oko 11h prosla dva probna tramvaja na BB jedna katica i divag sve je proslo bez problema :kafa:
 
Od jutros tramvi na liniji 7 preusmereni na omladinski kao 7L. Jel to nesto najavljeno ili?
 
Upravo vidio pukla cjevcuga ispod sina pa tramvaji neidu :kafa:
 
Kako su sredili jednu katicu, nisam mogao da verujem!
Ofarbali i picnuli do maksimuma, ko da je juče izašla iz fabrike. :o
Bila je u Vojvode Stepe, nisam pogledao ni koja je linija, niti sam imao čime da slikam.
Ali je divna, divna!
 
Imaš nekoliko strana ranije u pitanju je garažni broj 268, a radi na linijam 9, 10 i 14.

edit: greška oko garažnog broja
 
šta bi im falilo da ih sve tako doteraju, evo obećavam da bih manje kukao :cool:
 
Ovak jeste 268 garazni planiraju da srede 20tak tramvaja kad zavrse rekonstrukciju centralnog remonta na dorcolu vec su nagurali dolje gomilu tramvaja koji nisu u voznom stanju :kk: Ali mi imamo nazalos kretene koji redovno saraju unutrasnjost tramvaja narocito duplih :rant:
 
Bojim se da je šaranje mnogo manji problem od trulih podova, neispravnih vrata, dihtovanja koja ne dihtuju i drugih tehničkih problema.
 
Vrh