Šta je novo?

Tramvaji

praguc":23l2ctys je napisao(la):
Pa iskreno i bolje da su iskopirali šemu;) Bitno je da lepo izgleda a ne sad, da li je ista kao i Praška itd.. Meni se sviđa, i iskreno se nadam da će sve polako da farbaju u te boje, mnogo sam bio tužan kad su počeli belo crvene da uništavaju sa ovim teget, međutim ajd ovo je neka treća opcija;)

Doduše ja se još uvek nadam tamno zelenim autobusima i toj šemi;)
Најлепша је била светло зелена-тамно зелена шема, лепша и од бело-тамно зелене.

Мада катице су биле најлепше у оригиналном фарбању. оне тегет штрафте су одвратне на свим возилима.
 
ja se ne sećam te svetlo zelene tamno zelene.;) Samo se sećam buseva kojima je donji deo bio tamno zelen a gore belo(bež) ;)
 
Evo jedne sa original bojom i prve nemačke ČKD-KT4 :cool:
2002-04-F04-26-X800.jpg
 
a pa dobro, ovih leylanda se ja ne secam:) ipak sam ja malo mladji... ovo je najverovatnije bilo kad je moja keva bila mlada:)
 
Zato sto od cvetka ne lici na bulevar vec malo naraslu ulicicu koja cak na jednom delu nema ni trotoar jer sine su tik uz prizemne kucice...Morace da odluce i da ruse te kuce od cvetka verovatno sa desne strane da smanje tu krivinu eventualno...Nacekacemo se...
 
Zaduženost grada do 2021. godine, na nivou otplata kredita i kamata, iznosi do 18 miliona evra, što je manje od tri odsto gradskog budžeta, a zakon dozvoljava do 15 odsto zaduženja
Pa šta čekaju?! Pobogu, toliko problema imamo u gradu, a oni nisu iskoristili pet puta veći kredit!
 
Niko ne garantuje kakav ce biti budzet u buducnosti...pohvalno je to sto je zaduzenost mala. Nije pohvalno to sto se pare iz budzeta trose na pgoresne stvari (recimo socijalne dodatke gradjanima) umesto na prave (recimo infrastrukturu, sustinsko poboljsanje javnog prevoza, itd.)
 
Pripreme za metro: Šine u Bulevaru „sele“ se u sredinu

REKONSTRUKCIJA - Sredinom februara počinje velika rekonstrukcija tramvajskih deonica u Bulevaru kralja Aleksandra. Ova rekonstrukcija deo je Projekta obnove Beograda, koji se realizuje od 2005. godine i podrazumeva obnovu 33 kilometra tramvajskih deonica u čitavom gradu. Radovan Drča, pomoćnik direktora Agencije za investicije, kaže da će radovi obuhvatit deonicu dugu oko 2,5 kilometara od Vuka do Cvetkove pijace.
- Osim obnavljanja tramvajskih šina i kontaktne mreže, predviđena je i izgradnja toplovoda, te kompletno obnavljanje vodovodnih, kanalizacionih i drugih instalacija. Šine će duž čitave ulice biti izmeštene u sredinu i biće kompatibilne za „Light rail transit”, a gde god ima mogućnosti urediće se i posebno odvojiti parking prostor. Bulevar će dobiti i nov kolovoz i trotoare, a predviđeno je i da se staro i bolesno drveće zameni novim sadnicama - kaže Drča.
Rekonstrukcija će biti koncipirana tako da će čitav bulevar biti podeljen na četiri deonice, na kojima će se raditi istovremeno. Ulica neće biti zatvarana za saobraćaj, već će se on odvijati u dve trake po smeru. Rok za završetak radova je šest meseci.
Izvor: 24 sata

Kakav retardiran naslov...al ajde, neka idu barem po sredini, pa sta god da tuda ide bice bolje nego ovako.
 
Nece biti trece sine ;)

Nego novinari tupadzije ne razumeju sta znaci da ce sve biti sredjeno ako se pravi laki da se samo postave nove sine nego da se sve radi.
 
Tako je ostavili su mogućnost,ali to govori da će se ipak ići na neku drugu odluku,koja bi trebalo da se donese do marta a i dalje je povuci potegni,teški,laki,kombinovani izvesno je da će biti potpuno nezavisni(Đilas više puta potvrdio,što je pozitivan pomak) ali da li će biti i visokokapacitni ili će tunelima(plićim za razliku kod teškog gde su dublji) i vijaduktima ići modernizovani tramvaji na užim šinama??
 
Ништа није извесно док нешто не почне да се ради, у то смо се много пута до сада уверили :grand:

Знајући ретарде, очекујем најгору варијанту. Да би се тешки трамвај избацио из ретардираних мозгова, потребно је променити још увек важећи ГУП са Беламом :blah:
 
Pazi Gup će se realizovati što se Metroa tiče kroz Dup,a s obzirom da se čeka nova odluka u to ne sumnjam jer Belam je pretrpeo bitne promene,to jest projektuje se nezavisna trasa od Inecoa(zvanično izjavio Đilas),a politički deo priče ide paralelno jer i druga strana je obezbedila deo novca za pripreme(tj.adaptaciju projekta) sve je postalo latino a.-serija ;)
 
Па једино остаје да се надамо да ће се и завршити као латино серија (тј. са хепиендом).
 
Трамваји од четвртка поново у улици Др Ивана Рибара

1373553_probna_voznja_v.jpg


Скоро петнаест дана пре рока завршена је реконструкција трамвајских шина и контактне мреже у улици Др Ивана Рибара, рекао је за Беоинфо Радован Дрча, помоћник директора Агенције за инвестиције града Београда. Трамвајски саобраћај биће поново успостављен у четвртак, 7. јануара, у раним јутарњим часовима. Трамваји на линијама 7, 7Л, 9 и 11 поново ће се кретати улицама Јурија Гагарина и Др Ивана Рибара, а линија 7А биће укинута.

– Данас је на овој деоници одржана пробна вожња и све је протекло у најбољем реду. Радови који су почели 19. октобра требало је да буду завршени 20. јануара, али смо посао завршили петнаестак дана раније. Радови су обухватили замену укупно 1.700 метара шина и контактне мреже, асфалтиран је коловоз на раскрсницама, урађена су трамвајска стајалишта и подземне инсталације, а постављен је и заливни систем за трамвајске баштице – рекао је Радован Дрча.

Месец дана пре рока биће завршена и реконструкција трамвајских шина у Пожешкој улици.

– Очекујемо да ће трамваји Пожешком улицом кренути 20. јануара иако је рок био 20. фебруар. Највећи део радова је окончан, остало је да се заврше тзв. „трамвајски мостови”, што није обиман посао. У Пожешкој се радило на деоници од око три километра. Ова саобраћајница добила је потпуно нове тротоаре, коловоз, трамвајску мрежу и шине – казао је Дрча.

Крајем фебруара почеће и реконструкција Булевара краља Александра, на делу од Вуковог споменика до Цветкове пијаце. Радован Дрча каже да ће радови на овој деоници, дугој 2,5 километара, бити веома обимни.

– Осим обнављања трамвајских шина и контактне мреже, предвиђена је и изградња топловода, те комплетно обнављање водоводних, канализационих и других инсталација. Шине ће дуж читаве улице бити измештене у средину и биће компатибилне за „Light rail transit”, а где год то буде било могуће, биће уређен и посебно одвојен паркинг простор. Булевар ће добити нове тротоаре и коловоз, а предвиђено је и да се старо и болесно дрвеће замени новим садницама – истакао је Дрча.

Реконструкција ће бити конципирана тако да ће читав булевар бити подељен на четири деонице, на којима ће се истовремено радити. Улица неће бити затварана за саобраћај, већ ће се он одвијати у две траке по смеру.

Izvor: beograd.rs
 
fino jos samo da stave nastresnice nista bez njih
 
Ovo mi uliva nadu oko renoviranja bulevara,jedino da preizivimo dok ga renoviraju tih 6 meseci sto obecase.
 
Meni ne uliva nadu.
Ova deonica je dugačka 600 metara, nalazi se bukvalno na periferiji grada, u suštinski slepoj ulici (ako se zanemare isključenja za parkinge), sa gotovo nikakvim saobraćajem.
Oba koloseka se nalaze sa iste strane ulice, izmedju kolovoza i trotoara.
I za to su dobili rok - 3 meseca, hvale se da su uradili za 2,5?!?
 
Bio sam u bloku 45 na okretnici toliko je ostavljeno prlavo nezavrseno same sine i bastica su ok ali okolo je katastrofa trotoar ne lici na nista vidi se i na slici kako nedostaje trotoar mnogo bolje je to moralo da se uradi :bash:
 
direktor":3klj8rqg je napisao(la):
Bio sam u bloku 45 na okretnici toliko je ostavljeno prlavo nezavrseno same sine i bastica su ok ali okolo je katastrofa trotoar ne lici na nista vidi se i na slici kako nedostaje trotoar mnogo bolje je to moralo da se uradi :bash:
Pa i uradiće valjda to posle :|
Samo neka krenu tramvaji ako su već šine u funkciji, šminka će doći na proleće (nadam se)
 
I u Požeškoj centralni deo ostavili razrovan i ne popločan,kažu tri metra od puta je njihovo a onda nije ,brukaju se za sitne stvari....
 
Vrh