Aleki37
Higher intermediate
Pa bih ja da bude veće ali ne mogu da nađem nikakav dobar program za to, ovo sam crtao na telefonu
Desetka i treba da se poklapa sa 33-kom, međusobno se dopunjuju i time donekle ublažavaju gadne nedostatke obe linije: tramvaj 10 je za putnike relativno prostran, ali užasno neredovan, dok sa druge strane bus 33 ide dosta često, ali solo vozila pucaju po šavovima od gužve, pogotovo na relaciji Autokomanda-Bulevar Despota Stefana.10tka u ovakvom obliku i nema puno smisla, a dobrim delom ima i poklapanje sa autobusom 33.
Ta obilazna trasa se i oseti po popunjenosti, jer se tranvaj isprazni kod Pravnog i posle su sve lokalna kretanja niz Cara Dušana.
Негде на Славији или Команди нестане трамвајима струја и немаш где,а идеш на Бањицу кроз Војводе Степе или до Саобраћајног нпр.Треба имати другу алтернативу ето попут аутобуса 33,тако да 33 уопште не треба дирати.Desetka i treba da se poklapa sa 33-kom, međusobno se dopunjuju i time donekle ublažavaju gadne nedostatke obe linije: tramvaj 10 je za putnike prostran, ali užasno neredovan, dok sa druge strane bus 33 ide dosta često, ali solo vozila pucaju po šavovima od gužve, pogotovo na relaciji Autokomanda-Bulevar Despota Stefana.
Desetka će jednog dana verovatno dobiti modernije tramvaje većeg kapaciteta, a 33-ka teško da će ikada moći da ima zglobove koji bi uspeli da izmanevrišu onu malu i strmu brdsku okretnicu u Kumodražu. 48-ca sa svojom trasom je sasvim druga priča, nema jednog smislenog razloga zašto je ikada ijedan solać pušten da vozi tom linijom.
Ne znam, moja iskustva su drugačija. Ni 9 ni 10 ne koristim tako često, ali devetku se ne sećam da sam nekada čekao preterano dugo, desetkom sam se vozio tipa 5-6 puta u životu, od toga sam je jedno 4 ili 5 puta čekao skoro pola sata, a službeni takt joj 15 minuta.Ubedljivo najneredovnija linija u VS ti je 9, 10 je solidna u odnosu na nju.
Ne znam, moja iskustva su drugačija. Ni 9 ni 10 ne koristim tako često, ali devetku se ne sećam da sam nekada čekao preterano dugo, desetkom sam se vozio tipa 5-6 puta u životu, od toga sam je jedno 4 ili 5 puta čekao skoro pola sata, a službeni takt joj 15 minuta.
Ipak 5ica ovakva kakva je, pored produžene 6ice ne može da opstane. Dajte predloge kako bi mogla da ide, ja predlažem Karaburma/MML - Slavija - KneževacDorađena mapa mog predloga (na telefonu crtana)
Ova linija je ustvari super, ja tek sad provalio da na mom spisku nijedna linija ne ide od Zemuna do SajmaНа Ташу си само тројку предвидео? Можда Кеј ослобођења- Таш преко моста на Ади?
Vidikovac je onda osuđen na propast (5 linija). Dakle 8ica ipak ide do Kneževca uz prelaz dva mosta.Имај само на уму да више од 3-4 линије гуши коридор.
Ни ја да трамвај иде Миријевским булеваром до Радивоја Марковића. За даље ка Миријеву 3 и 4 нажалост тешко, али таква је Звездара, све нешто у ширим улицама (2+2) које су као близу међусобно али се тешко могу спојити.
Po mom mišljenju sve mirijevske linije (osim 20 i 25P) mogu na trolu. Još da se 28 i 40 produže i onda može i da se ukine 79Mirijevski bulevar je idealan i za tramvaj i za trolejbus, ali ja se uvek opredeljujem za trolu tuda, upravo iz razloga što može da ide svim trasama kuda idu i autobusi, i tu je u prednosti u odnosu na tramvaj. Naravno, ovo nema veze sa terenom, već čisto sa samim izgledom ulica koji je nepovoljan po tramvaj na delu od kraja Mirijevskog bulevara pa do okretnice 46.
74 sam potpuno prevideo, i tako smatram da je treba skratiti do OS25P i 74 ne mogu nikako
Pa i za 25 i 26 važi isto...25P i 74 ne mogu nikako, što zbog dužine trase, što zbog pojedinih delova trase koji su uski.