Dobar predlog, ali Begeč, Bački Petrovac i Maglić su pre daleko za tramvaj,npr. može do Futoga,i samim tim bi bio ne samo rasterećenje za futoške linije (53,54,54,55), već i za begečki 56. Gradska železnica za Beočin je otpisana uklanjanjem pruge,a i kada bi ju napravili,preterano kruži kroz Petrovaradin,a većina putnika sa tog pravca izlazi na nekoj od stanica na Bulevaru Oslobođenja,tako da bi vozom nakon stanice bili poprilično udaljeni od centra. Za žutu liniju NS voza bi bilo odlično ako bi se napravio krak za Kovilj,da rastereti autobuse 22,23,24,a Perlez se može oslanjati na regio vozove. Crvena linija više nema mnogo stanica da bude korišćena za lokalne i prigradske vozove dalje od Sremskih Karlovaca,jer su dve stanice u Čortanovcima ukinute,a ona stanica Beška je dosta daleko od samog naselja. Stanica u Vrbasu će sada isto biti dosta dalje od centra naselja,a za Inđiju,kao i za Vrbas dovoljno je povećati broj polazaka Re i Rex vozova,do Stepanovićeva voz bi bio odlična investicija jer i autobusi na tom pravcu voze do železničke stanice i pruga pokriva iste delove kao i jgsp,a usluga prevoza je daleko brži nego autobusom. Za Odžake treba uvesti regio voz,jer između Odžaka i Novog Sada nema većih naselja koja gravitiraju ka Novom Sadu više nego ka Bačkoj Palanci,a jedino veće mesto je B. Petrovac koji je poprilično udaljen od pruge i stanice Oetrovac-Gložan. Plava linija ne mora da ide dalje od Žablja,pruga za Bečej i dalje za Sentu je kao stvorena za regio i regio ekspres vozove,a može da se uvede i veza za Suboticu preko te pruge.