Užice
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.01.2021.
- Poruke
- 3.224
- Pohvaljen
- 5.016
Sarajevo je pre neki dan otkrilo spomenik kralju Stefanu Tvrtku, svojatanje srpskih istorijskih ličnosti od kojeg se meni povraća, ali su i pored toga našli para za modernizaciju trolejbuskog i tramvajskog voznog parka, kao i za proširenje tramvajske mreže od Ilidže do Hrasnice. Ne verujem da je Sarajevo bogatiji grad od Beograda, a po zadnjim popisima ima manje stanovnika i od Novog Sada(NS 360.000, SA 290.000). Novi Sad tramvaje već 60 godina nema, a trolejbuse čak i ne planira.Stekli su osećaj večnosti, nesmenljivosti i prioriteti su im okrenuti na suprotnu stranu od interrsa grada. A i sa to sposobnosti i kvalifikacija koje poseduju, pitanje je da li te prioritete uopšte i identifikuju kako treba.
Njihovi prioriteti su murali, grafiti, spomenici, popločani hektari, jeftina zabava...
Kritikovali su Bus blus, na tome sloro izgradili kampanju tada, a evo 12 godina kasnije nisu u stanju da reše naplatu ili fininasiranje prevoza.
Sad nisu bitni autobusi, trenutno su aktuelne zastave.
Šapićevo obrazloženje zašto se zanemaruje trolejbuski podsistem koje je izrekao na Evronjuzu je više nego debilno: kao, nije se ništa novo nabavljalo od 2010. godine, jedan trolejbus košta koliko 3 autobusa, možda se više isplati da trole zamene busevi na nekim linijama ,itd,itd. Ma jeli, a za koj moj je onda rekonstruisana kontaktna mreža pre par godina? I zar mora da se nabavlja 300 novih autobusa uz samo 20 tramvaja, a zanavljanje trola se posle onog propalog tendera više i ne spominje? Autobuska flota nije u dobrom stanju, ali tramvajska i pogotovo trolejbuska je bukvalno na izdisaju, te bi valjda bilo logično da one budu prioritet kada su u pitanju nabavke? Problem je samo što pljačkaška SNS logika i logika javnog interesa jedna drugu potiru.