Па то је то, чак и људи који их не воле их у последње време пуне... а раније им не би пало на памет. Једноставно, услови саобраћаја су сада такви.Čak i ja koji mrzim tramvaje i redovno ih izbegavam sam lično izašao iz 70 kod Mostara i onda išao na tramvaj, a nisam čekao 17 jer sam video kako je užasna gužva na mostu, tako da ima smisla to sto pričaš. Ali opet tramvaji imaju mnogo problema, nema prvenstva na semaforima, španski tramvaji gube mnogo vremena na otvaranju i zatvaranju vrata, a ukoliko se jedan tramvaj pokvari ili nestane struje, alternativa od Ustaničke do Vuka ne postoji
Jedino za šta su katice je otpad u ovakvom stanju se ni remont ne isplati,a postoji mnogo jeftinih a dobrih tramvaja kao ovaj iz Poljske(moderus gamma)KT tramvaj je idealan za Beograd. Treba umoliti da nam ih poklone iz Zg.
Treba nam gruba, osnovna funkcija, nikakav fenseraj.
Medjutim gradnja uz ulice blokira svaku mogucnost prosirenja infrastrukture.
Ne znam da li ikako ijednim propisom moze ovo da se uvede, a da bude legalno, ali ovo je nesto sto bih najvise voleo na nasim tramvajima. I da se oslobode od odgovornosti vozaci za svako udareno vozilo koje se nalazi direktno na putu i nepropisno je parkirano, ili sa sva 4. Garantujem, za mesec dana bi se pod konac parkiralo. BKA od Cvetka do Ustanicke vapi za ovim.
Ja sam ranije napravio spisak gradova razvijenih zemalja sa metarskim kolosekom, a Hrvatsku, Rumuniju, Poljsku, Estoniju... sam izostavio. Zašto? Jasno je da će u tim zemljama sa osrednjom i slabijom ekonomijom koristiti svoja vozila do potpunog raubovanja. Sam Zagreb je kada je počeo da pravi svoje niskopodne, hteo tri serije po 70 komada, ali je posle dve serije po 70 komada odustao od treće. Shvatili su da su se ekonomski preračunali.KT tramvaj je idealan za Beograd. Treba umoliti da nam ih poklone iz Zg.
Treba nam gruba, osnovna funkcija, nikakav fenseraj.
Mislim da je od ovih ideja najbolja ona vezna za produzenje prema Karaburmi.Ja sam ranije napravio spisak gradova razvijenih zemalja sa metarskim kolosekom, a Hrvatsku, Rumuniju, Poljsku, Estoniju... sam izostavio. Zašto? Jasno je da će u tim zemljama sa osrednjom i slabijom ekonomijom koristiti svoja vozila do potpunog raubovanja. Sam Zagreb je kada je počeo da pravi svoje niskopodne, hteo tri serije po 70 komada, ali je posle dve serije po 70 komada odustao od treće. Shvatili su da su se ekonomski preračunali.
KT4 je generacija tramvaja u izumiranju u evropskoj civilizaciji. Da, mi kao bednici bez para bi mogli da se krpimo sa po nekom istočnonemačkom Katicom ako udele siromahu, ali već sada se mogu razmatrati i delimično niskopodni i niskopodni polovni tramvaji. Ako smo 1990-tih u ekonomski najgorim godinama uspeli da se dokrpimo sa 20 novih tramvaja, krpljenje nekim kontigentima polovnih nam ne treba biti izgovor da ne kupimo ništa novo.
Uzgred, na drugoj temi sam nacrtao o produženju tramvaja u centar. Okretanje krugom Trg Nikole Pašića - Terazije - Kolarčeva - Makedonska - Dečanska u tom smeru.
Ja sam ranije napravio spisak gradova razvijenih zemalja sa metarskim kolosekom, a Hrvatsku, Rumuniju, Poljsku, Estoniju... sam izostavio. Zašto? Jasno je da će u tim zemljama sa osrednjom i slabijom ekonomijom koristiti svoja vozila do potpunog raubovanja. Sam Zagreb je kada je počeo da pravi svoje niskopodne, hteo tri serije po 70 komada, ali je posle dve serije po 70 komada odustao od treće. Shvatili su da su se ekonomski preračunali.
KT4 je generacija tramvaja u izumiranju u evropskoj civilizaciji. Da, mi kao bednici bez para bi mogli da se krpimo sa po nekom istočnonemačkom Katicom ako udele siromahu, ali već sada se mogu razmatrati i delimično niskopodni i niskopodni polovni tramvaji. Ako smo 1990-tih u ekonomski najgorim godinama uspeli da se dokrpimo sa 20 novih tramvaja, krpljenje nekim kontigentima polovnih nam ne treba biti izgovor da ne kupimo ništa novo.
Uzgred, na drugoj temi sam nacrtao o produženju tramvaja u centar. Okretanje krugom Trg Nikole Pašića - Terazije - Kolarčeva - Makedonska - Dečanska u tom smeru.
Pogledajte prilog 156766