Dal je urnebesno ili nije ne bih znao. Ja sam prvi prokomentarisao to kad su radovi tek počeli. Vidim da su rasturili fin deo, i to valjda radi samo pogon EGO (elektro građevinska operativa). Ako nema ničeg između Starine Novaka i Ruzveltove, a petica je ipak skrenuta na Omladinski stadion, onda je to definitivno urađeno samo da tramvaj ne bi bio ukinut na potezu ka pomenutoj okretnici. Ne može se gurnuti 10 linija na Dorćol. Mnogo je i 5 i 7 i 9 i 10. Verovatno postoji kapacitet i mreže na tom potezu. Plus, nama je na nekim potezima tramvaj neefikasan upravo zbog gomilanja linija po koridorima. To je jako loše iz više razloga, a o tome su pričali ljudi na ovom forumu, koji o šinskim sistemima znaju mnogo više od mene. Za CAF je pričano i ranije, i to mislim jedno 100 puta zašto ne ide podno Kalemegdana. Očigledno stradaju brzo obrtna postolja, kojih na vozilu dugom 32m ima samo tri, i skoro sigurno da su spojnice između modula pod prevelikim pritiskom. Nisu verovatno konstrukcijski predviđeni za krivudave deonice pod usponom. Ja sam i pre pričao da tramvaje tek ne smeju da kupuju gradonačelnici i razni pomoćnici pomoćnika. Tu inženjeri treba prvi da se pitaju. Bilo je velikim problemima na raznim trasama kad su CAF-ovi došli, i generalno imali su mnogo problema i nedostataka, verovatno ponajviše zbog neadekvatne infrastrukture, a da ne pričam što su kupljeni bez da se prethodno obezbede adekvatne dizalice u depou Sava. To su prva vozila u GSP-u gde je mnogo toga na krovu, a dole se ne može ništa raditi dok se ne podignu. Sećam se koliko se pljuvao Končar, ili ti Crotram, samo što je jelte iz Hrvatske, a skoro da sam 100% siguran da je daleko adekvatniji našim uslovima. Daleko od toga da CAF loš, samo kad se kupuju tramvaji, za razliku od autobusa, mora se obratiti pažnja na mnogo faktora, a ne samo na dužinu, širinu i snagu pogonskog sistema vozila.