Joca28
Intermediate
Sasvim dovoljno, gde ćeš više od omladinskog do kneževca. Čak i kada rekonstruišu, neće baš leteti trasom i uštedeti na vremenu. Ionako, resnik nije više aktuelan, nemaju političara na funkciji.
Od tipa koji je organizovao odbranu borića sam čuo da postoji možda nekakav, makar zametak železničkog tunela ka Petlovom brdu i mogućnost da se pruga iz Kijeva lako dovede do centra naselja, za šta je on bio zainteresovan da lobira. U potpunosti se ograđujem, nemam pojma da li je tačno, a i da jeste, ne mislim da ima smisla graditi patrljak pruge da pokrije samo jedno naselje.Prvo na što sam pomislio je tram-train, Karlsrhue model, koji bi od Kneževc ima spoj sa železničkom prugom. Naravno, za ovo je potrebno da trasa ima kolosek sa dve širine (dual gauge 1435mm i 1000 mm), tj. kolosek sa tri šine. Takođe, za ovo su potrebni dvosistemski tramvaji. Bg:voz bi vozio do Vukovog spomenika, Tram-train preko Sajma do centra.
Drugo, gledam mapu, blizu su Labudovo i Petlovo brdo i pitao sam se da li nekako postoji mogućnost za spajanjem ove linije sa ova dva naselja. Ne poznajem kraj, vidim da je visinska razlika imeđu ovih tačaka, znam da bi trebalo graditi i nadvožnjak i tunel, kao i podzemne tramvajke stanice i znam da bi dosta sve to koštalo i egzibicija je. Ali opet, voleo bi da čujem druga mišljenja, pogotovo ljudi koji žive ovde.
Nije toliki problem dužina putovanja, koliko faktičko nepoštovanje takta od 7-9 minuta na koliko bi sedmica morala ići, u zavisnosti od toga da li je radni dan. Jednom prilikom sam je čekao duže od 20 minuta, ali kada ne kasni, njome se veoma brzo stiže od BAS-a do Vukovog Spomenika, gde se najčešće vozim.Moram priznati da se 5_6 godina nisam vozio sedmicom.. jel' i dalje putuje '2 dana' od skretanja u Resavsku do pravnog?
Najduža je devetka, preko 15 km. Posle nje je sedmica. Razlika je u nekoliko stotina metara.Proširenje tramvaja južno od Kneževca bi teško bilo izvodljivo zbog nagiba na Straževici i preuskih ulica u Resniku. Trasa trojke od Omladinskog Stadiona do Kneževca je sa svojih 12 kilometara druga najduža tramvajska linija u BG posle sedmice, i verovatno se ni nakon završetka rekonstrukcije zbog njene dužine neće u potpunosti poštovati red vožnje, kao što se ne poštuje ni sada na mnogo frekventnijoj sedmici i devetki.