Neki novi 1 (kec)?Али са том трасом се нпр. брже стиже до Ушћа где могу да се остваре преседачке везе ка Земуну, центру и Карабурми. Није неопходно да то буде тројка, али нпр. да имамо линију Раковица-мост на Ади-Ушће-Калемегдан, да се повежу Раковица и пословне четврти на Новом Београду дуж Милутина Миланковића и Mилентија Поповића. Мислим да реално све мање људи има потребе за кретањима ка Сајму и Савском тргу, док су кретања ка НБГ већа. Линија од Раковице преко оба моста је чак кориснија од нрп. линије Блко 45-Раковица која од пословног дела НБГ качи само блок 42.
4 vozila na 20 min? Da nije to malo veliki razmak? Evo i 36 saobraća na 20 minuta, u proseku, pa je opet više prazna nego puna.Ja mislim da je njima jedina poenta da jedan tramvajski koridor ne bude samo sa jednom tramvajskom linijom. Vaznije im je da pored sajma idu dve linije, kroz Milentija Popovica dve linije, preko mosta na adi dve linije. Mislim da im je to jedina logika. Ne vidim zasto ne bi uveli liniju 4, kruznu, most Miladina Zarica, NBG, most na adi, sajam, savski trg. Mislim svakako imaju visak tramvaja a i linija 3 ne radi pa visak i tramvajdzija. Sa 4 tramvaja dva u jednom smeru, dva u drugom i taktom od 20 minuta mislim da bi super funkcionisalo. Odmarali bi na gospodarskoj mehani
Та кружна линија преко оба моста би била одлична, таман какву заслужује нова аутобуска станица. Једино фали трамвајска стајалишта на Савском тргу за трамваје који не скрећу у Немањину.
Tako ti je bilo i sa dvojkom, pa je opet funkcionisalo.Добра идеја, али замисли изађеш из воза, хоћеш до сајма трамвајем, кад оно мораш да чекаш код механе. Није баш оптимално. Да ли је могуће да се организује тако да један машиновођа изврти Х кругова након чега прави паузу а колега га мења следећих Х кругова или постоје неке препреке?
Nije stajanje zbog pauze vozaču, već zbog poštovanja vremena. Negde se mora napraviti presek i poštovati red vožnje kako bi se očuvao interval. Nwkad je, ne znam kako je sad, 2 to radila na Pristaništu.Добра идеја, али замисли изађеш из воза, хоћеш до сајма трамвајем, кад оно мораш да чекаш код механе. Није баш оптимално. Да ли је могуће да се организује тако да један машиновођа изврти Х кругова након чега прави паузу а колега га мења следећих Х кругова или постоје неке препреке?
Svakako: zasto bi bilo ko prelazio ulicu, isao 11icom do Gospodarske mehane i tamo cekao ponovo? Opet isti problem.U drugom smeru imaju stajaliste Ruska. Jel citas ti, pravac u Jurija Gagarina nema vise kapaciteta za pojacanje 11. Ne mogu trafoi da Bas me briga za turiste koji ne znaju da citaju cirilicu, vidim da su se u Moskvi, Kijevu ili Sofiji mnogo uzbudili zbog toga i uposte nemaju turiste iako im je bas sve na cirilici.
Aha, mozda bi mogli na neki drugi nacin, imaju Busplus i mapu, pa moze dispecer da im javi da uspore ili ubrzaju (mislim da tako u Londonu rade, gledao sam davno neki dokumentarac). Manji bi im problem bio interval kada bi na semaforima tramvaji imali prioritet.Nije stajanje zbog pauze vozaču, već zbog poštovanja vremena. Negde se mora napraviti presek i poštovati red vožnje kako bi se očuvao interval. Nwkad je, ne znam kako je sad, 2 to radila na Pristaništu.
Да, управо у томе јесте квака. Разумем да су предлози у суштини списак жеља, за нешто што нам је и технички и финасијски доступно. Али, ако желиш, жели до краја. Да ли смо ми толико сиромашни да не можемо продужити трамвај од Блока 42 макар до Општине Нови Београд? Да ли смо толико сиромашни да не можемо појачати пар подстаница? Да направимо директну везу са моста на Јурија Гагарина, да макар са Новобеоградске стране не кружи "Шарганска осмица"?Pa bolje onda tramvajska linija ka Zemunu direktno ili u najgorem slučaju okretnica oko Ušća. Nema potrebe trpati tramvaj ka Kalemegdanu, ako kreće sa Rakovice i cilj mu je Novi Beograd.