Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.459
- Pohvaljen
- 49.258
@Бендер
Какве везе има љубав према трамвајима с овим? Па за оптимално функционисање трамваја је најбоље да свака линија има свој депо, а овај систем заправо ништа не ваља. Боље је направити три депоа на три београдске периферије него имати овај један.
Ово ти је урбанизам, и то је, једноставно, ствар рачунице: испалати ли се, или не. Ако се исплати - ради. Са метроом ће сигурно да се исплати, а исплатило би се вероватно и сад. И то у смислу инвестиције, а за град се исплати свакако: ако не направиш 5.000 станова ближе пословном центру, значи направићеш их даље; а то је онда још много аутомобилских километара дневно. Под милим Богом никаквог смисдла нема да ту складиштимо олупине од аутобуса на клоцнама - да чују у неком другом граду да то радимо, смејали би се. Зато смо ми и сиромашнији од тих осталих градова. И тај објекат ће имати, колико, кад му откуца сат: 45 година? Па претходни београдски аеродром је исељен после 35.
Пандан овоме је да није требало уклањати техничке колосеке и железничке радионице из Савског амфитеатра. Дабоме да је требало: путничка станица је друго.
Наравно да сви неизграђени блокови треба да се изграде, или алтернативно да се уобличе у јавне просторе.
@Оувердрајв
Ако БГ:воз буде стизао у Прокоп на 7,5 минута (из оба смера на по 15), свакако бар на толико треба да иде трамвај. А и чешће - биће још возова.
Обавезна линија би била 1: Прокоп - Калемегдан (преко Теразија).
Даље: 10П : Прокоп - Калемегдан (преко Дорчола); 5П: Прокоп - Устаничка и 14П: Прокоп - Бањица.
Дабоме да је могућа (и пожељна) и друкчија нумерација.
Какве везе има љубав према трамвајима с овим? Па за оптимално функционисање трамваја је најбоље да свака линија има свој депо, а овај систем заправо ништа не ваља. Боље је направити три депоа на три београдске периферије него имати овај један.
Ово ти је урбанизам, и то је, једноставно, ствар рачунице: испалати ли се, или не. Ако се исплати - ради. Са метроом ће сигурно да се исплати, а исплатило би се вероватно и сад. И то у смислу инвестиције, а за град се исплати свакако: ако не направиш 5.000 станова ближе пословном центру, значи направићеш их даље; а то је онда још много аутомобилских километара дневно. Под милим Богом никаквог смисдла нема да ту складиштимо олупине од аутобуса на клоцнама - да чују у неком другом граду да то радимо, смејали би се. Зато смо ми и сиромашнији од тих осталих градова. И тај објекат ће имати, колико, кад му откуца сат: 45 година? Па претходни београдски аеродром је исељен после 35.
Пандан овоме је да није требало уклањати техничке колосеке и железничке радионице из Савског амфитеатра. Дабоме да је требало: путничка станица је друго.
Наравно да сви неизграђени блокови треба да се изграде, или алтернативно да се уобличе у јавне просторе.
@Оувердрајв
Ако БГ:воз буде стизао у Прокоп на 7,5 минута (из оба смера на по 15), свакако бар на толико треба да иде трамвај. А и чешће - биће још возова.
Обавезна линија би била 1: Прокоп - Калемегдан (преко Теразија).
Даље: 10П : Прокоп - Калемегдан (преко Дорчола); 5П: Прокоп - Устаничка и 14П: Прокоп - Бањица.
Дабоме да је могућа (и пожељна) и друкчија нумерација.