Šta je novo?

Tramvaji

Pa koristio je Naprdnu matematiku, 44 Divaga + 36 prikolica = 80 nečega na šinama a da je iz Švajcarske. Dodaš još 3 odnekud (možda neka ranija godina) i eto ga 83. :)

Ista ona Naprdna računica kojim su 2010. izračunali da je Most na Adi koštao 400 miliona evra, pa su 2012. preinačili u 500, pa 2014. u 700 miliona evra.

To je takozvana Naprdna dinamična matematika. Predaje sa samo na odabranim ustanovama, poput Akademije mladih lidera.
 
Zar iko više za ozbiljno uzima ono šta oni kažu.

Ja čekam da ponovo proradi trojka, mada i 12ca starom trasom deluje daleko.
 
Ta 3 dodatna su prikolice koje su stigle ove godine, ali su u međuvremenu rashodovali 2 Divaga i 4 prikolice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880096#p880096:1619iqmi je napisao(la):
beobike » Uto Sep 14, 2021 6:11 pm[/url]":1619iqmi]
Ja čekam da ponovo proradi trojka, mada i 12ca starom trasom deluje daleko.
Polako bolan, treba savladati onaj Jangcekjang ispod Savskog trga. I premostiti 30 metara rupe šinama. Znaš ti koji je to posao... :D
 
Неће тројка сигурно још дуго. Осим ако неће да је пусте скраћену до парка.
 
Trojka može maksimalno do Gospodarske mehane, šine su mrtve čim skrene pored Topčidera.
 
Zato sam i spomenio trojku, kako napreduju radovi, neće ona još 5-6 a možda i celih 10 godina...
 
У најбољем случају ће скрпити нешто до ИМР и активирати окретницу у кругу фабрике.
 
Hoce ' kupuju nove tramvaje a depo im prepun starudija (koje se mogu iskoristiti za kanibalizaciju da se deo remontuje i modernizuje, ono, umesto 130 krseva dobijes 50 dobrih vozila a ostalo rashodujes) a svake godine linije im sve krace.


Kraljevi nad kraljevima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880105#p880105:3433kbom je napisao(la):
Дошљак » Uto Sep 14, 2021 6:26 pm[/url]":3433kbom]У најбољем случају ће скрпити нешто до ИМР и активирати окретницу у кругу фабрике.

Pa ako puste do IMR-a, pustiće je i do kraja. Inače IMR je prodat, tako da ta opcija je poprilično nemoguća. A na sve to, 4 trake od Toščidera se rade sve do kružnog puta i ne znam da li će prekidati projekat pa bi, bar privremeno pustili tramvaj.
 
Izgleda da niko ne veruje u novu rekonstrukciju Savske i ispravljanje krivine kod MUP - a. :)
 
Aко буду сређивали Савску улицу, најбоље би било да ураде надвожњак за пресевање трамваја и коловозних трака ка Савском тргу.
 
Moram sebe da ispravim, video sam večeras, ne znam da li je neko to već pisao ovde, skinuta je kontaktna mreža od Kneževca okretnice prema Big-u tako da čekamo rekonstrukciju cele deonice. Na tom potezu predviđeno je da tramvaj promeni trasu.
 
Ako sam dobro razumeo, tu bi trebalo samo da se izgradi pruga u produžetku Bulevara patrijarha Pavla, do okretnice, kroz ulicu koja trenutno pripada pogonu fabrike (ukinute), a da se postojeća pruga samo rekonstruiše.
 
Preko Bulevara Patrijarha Pavla i Patrijarha Dimitrija pruga treba da ide od Big-a pravo kroz Oslobodjenja do okretnice umesto sadanje trase koja ide kroz Oslobodilaca Rakovice.
Valjalo bi onda samo na ukinutoj tram stanici uvesti stanicu za autobuse koji trenutno ne staju.
 
Ovi Fаgs još uvek aktivni? Ajaoj... Ja mislio da su odrasli napokon.

Ne znam samo da li panjevi znaju da im ta svinjarija najverovatnije neće napustiti depo, pošto pola tramvajskih linija i dalje ne radi! :lool:
 
Ако добро видим, овај трамвај нема пантограф, тако да ће остати у гаражи сигурно :)
 
Идиоти још увек нису урадили пругу из Немањине лево ка сајму, нити се назиру икакви радови, баш болесно.
 
А овамо причају као о неком проширењу трамвајске мреже...
 
Imam par informacija što se tiče tramvajske mreže koje sam dobio na javnom uvidu u šinske sisteme. Znate veće gde se sve šire tramvaji pa da krenemo po tačkama
1) BEOGRAD DOBIJA DVOSMERNE TRAMVAJE, tako mi je rečeno jer je okretnica na Tošinom Bunaru (kod raskrsnice Nikole Dobrovića i Tošinog bunara) u stilu X okretnica (dakle nije kružna)
2) Tramvaj će se prvo prošititi kroz Milutina Milankovića do Tošinog, pa tek posle ka Bežaniji (pored pijace prolazi) i onda fole Saobraćajnicom T6 ka Blokovima. Okretnica na Tošinom će tad biti korišćena u slučaju nekih kvarova radova havarija itd
3) Tram kroz BZĐ se razmišlja koliko je efikasan jer se poklapa sa metroom, ali mi je čovek rekao da će verovatno biti jer su studije pokazale da taj tramvaj može wa bude fider metrou.
4)Planiran je tramvaj novom mostovskom konstrukcijom pored Pančevca za levu obalu, ovaj novi most bi bio samo za tramvaje autobuse i pešake (naravno i bicikliste)

Znamo svi za širenje tramvaja ka petlovom brdu, ka Karaburmi (tano će se ukrštati i metro i bgvoz i tram) kao i nešto malo po blokovima i oko belvila
 
Па, добро. Али је грешка трамвај поред пијаце на БК, јер ће се кретати обичним возним тракама у профилу 1+1. Треба ипак уз ограду гробља.

И прво би ваљало да направе тај патрљак до Прокопа што су планирали.
 
Vrh