Šta je novo?

Tramvaji

Sinoc videh da se nesto kopa u bastici u Visnjickoj u delu kod Tri bika (stanice Vuka Vrcevica), da nisu slucajno krenuli da sprovode tramvaj?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874786#p874786:dbq7eyo6 je napisao(la):
leobutters » 26 Авг 2021, 08:01[/url]":dbq7eyo6]Sinoc videh da se nesto kopa u bastici u Visnjickoj u delu kod Tri bika (stanice Vuka Vrcevica), da nisu slucajno krenuli da sprovode tramvaj?

ма јок. вероватно чепркају око цеви
 
Montiranje detektora skraćuje trasu tramvaja 9, 10 i 14
677z381_tramvaj-nn.jpg

U Ulici vojvode Stepe od sutra pa do ponedeljka u tri sata biće montirani tramvajski detektori na kontaktnu mrežu zbog čega će biti izmenjen režim rada tramvajskih linija 9, 10 i 14. Biće isključena struja iz tramvajske mreže tako da duž Vojvode Stepe uopšte neće funkcionisati tramvajski saobraćaj u toku vikenda.

Zato će tramvaj 9 saobraćati na relaciji Trg oslobođenja – Blok 45 i nosiće oznaku 9L, a tramvaj 10 na relaciji Kalemegdan (Donji grad) – Trg oslobođenja i nosiće oznaku 10L. Pošto se od 29. avgusta godine vraćaju u redovan saobraćaj tramvajske linije duž Bulevara kralja Aleksandra, kako ističu u Sekretarijatu za javni prevoz, tramvaj 14 će do kraja radova u Vojvode Stepe ići Trg oslobođenja – Ustanička i nosiće oznaku 14L.

Dok traje montiranje tramvajskih detektora biće uspostavljena privremena autobuska linija 9A na relaciji Trg Slavija – Banjica 2 i to trasom Trg Slavija, Bulevar oslobođenja, Vojvode Stepe, Bebelova, Baštovanska, Paunova, Banjica 2. Privremena linija koristiće sva postojeća stajališta, kao i novouspostavljeno „Vračarska 1” u Baštovanskoj.
Izvor: https://www.politika.rs/sr/clanak/48640 ... -9-10-i-14

Jesu li to oni detektori za semafore, kakav je postojao kod Veterinarskog fakulteta pre rekonstrukcije Bulevara Oslobođenja? :?
 
Mogli bi i te detektore u Bulevaru, izgibosmo dok se otvori zeleno za tramvaje pogotovu kod Ruzveltove i Cvetka.
 
Могли би да среде скретнице на Славији, код Вука и код 27. марта, често гледам возаче трамваја који ту морају да мењају скретницу ручно. Или нек осмисле контролу скретница из ОКЦ па нек гледају мало на камере.
 
Prikolica kao lađa a i tako fino neosetno ide po šinama.

aRYs5xz.jpg

vjqqLXM.jpg

Z6CeMwf.jpg

N9ciVil.jpg

0LchEHQ.jpg

GUXJVCv.jpg
 
Jel to istekao neki predviđeni rok pa sada smeju da menjaju izgled?
 
Ваљда су ове последње дониране приколице стигле с њима?
 
Kad je to bilo? Baš često nailazim na "švajcarce" , ali nisam naišao na ovog.
 
To су ваљда најскорије дониране приколице, које нису одмах пуштене у саобраћај.
 
Реално где и да се виде, кад трамваји више не возе него што возе.
 
Ja sam se već vozio ovim prikolicama. Meni najomiljenije prikolice baš zbog ovih sedišta. Vozile su Novim Beogradom. Ima ih dve ili tri g.br 147x. Mislim da je jedna g.br 1478.
 
Kada su stigle ove prikolice pošto ih nisam video do pre par dana? Nismo li dobili na poklon prikolice sa srednjim niskopodnim ulazom?
 
Ima par godina unazad, pre ove ture sa niskopodnim delom. Vozile su na linijama 7 i 9. Ove sa niskopodnim delom još nisam video.
 
Koliko sam ja shvatio broj tramvaja je trenutno suštinski dovoljan, tako da bi nabavka još novih bila čisto politička reklama. Dosta ih i ne izlazi na trase zbog zatvorenih delova mreže. A sigurno im je zapravo najpreči problem za rešavanje nadogradnja napojnog sistema, odnosno izgradnja nekoliko ispravljačkih stanica na različitim mestima u gradu kako bi svaki ogranak mreže bio u stanju da podmiri veći broj tramvaja.
Tek nakon toga ima smisla razmišljati i o izgradnji novih tramvajskih (i trolejbuskih) trasa.
E sad - ako se izgrade ispravljačke stanice - to suštinski poboljšava stabilnost i pouzdanost električnog podsistema prevoza, ali se "ne vidi", pa nije "baš nešto" u areni političke predizborne propagande. S druge strane par novih tramvaja će odmah biti na svim naslovnim stranama (nema veze što će počesto ispadati iz saobraćaja zbog nestanka struje izazvanog preopterćenjem u nekom delu mreže).
Za šta će se naprasno odlučiti, baš me interesuje.
 
Vrh