Pa dvosmerni ti svi imaju vrata sa obe strane. Kako drukčije?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882397#p882397:3bzqy70j je napisao(la):Прле » 22 Sep 2021 11:13 am[/url]":3bzqy70j]
- Врата на обе стране звучи одлично, мада у пракси никад нисам видео такве трамваје. Мада аку су нископодни, што да не.
Pa prednost prelaska na dvosmerne tramvaje je to što bi omogućilo da u jednom Bulevaru npr umesto dva ostrva za stajališta imamo jedno. Ako se uvede jedno, između koloseka, onda ova dva stara, spoljašnja, postaju višak koji oduzimaju prostor kolovozu. To sve mora neko da poruši i premesti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882442#p882442:1nzo740o je napisao(la):Пантограф » Sre Sep 22, 2021 2:31 pm[/url]":1nzo740o]Нема ту шта да се накнадно прекопава - двосмерни трамваји без проблема раде на трасама за једносмерне; обрнуто не важи.
А наравно, и нове окретнице можеш да правиш тамо где раније не би могао (као ту у Тошином бунару).Са друге стране, са двосмернима се отвара могућност постављања укрсница на сваке 3-4 међустанична размака, а тиме се поправља (знатно) поузданост линије, тј. отпорност на ванредне догађаје. Тако се пројектују савремени системи и то је највећи добитак.
7 bi imao smisla, dok 9 ne, jer bi mu vremenski možda i bilo duže, uprkos svim tim "preprekama" na Savskom trgu i duž Nemanjine. A postavlja se u tom slučaju svrsishodnost linije 1 (varijanta koju je predložio Vesić), a tek one koja je ovde predlagana (produžeta Versićeve varijante od Slavije trasom 9 i 10 ka Banjici).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882597#p882597:304w0qmr je napisao(la):Дошљак » 22 Sep 2021 21:37[/url]":304w0qmr]Е сад, једно размишљање о ком би могли да продискутујемо, шта мислите, да ли би било корисније да се по изградњи пруга Калемегдан-Славија и Теразије-Ташмајдан линије 7 и 9 пребаце да са Савског моста иду лево до Калемегдан, па онда преко Трга републике до Теразија, па да 7 настави лево ка Ташу и даље само право булеваром, а 9 да продужи до Славије и ка Бањици?