Šta je novo?

Tramvaji

Lepo rece @Pantograf -prvo pogledajte mapu tramvajskih linija po Nbgd pre nego sto skacete od srece.Evo svih kriticnih mesta gde je sistem ulica 1+1

a)N Gvozdenovica-vec sad tuda prolaze 4 linije gsp i sad sa se provlaci i tramvaj.Jedino ako se sistem podeli pa tramvaj kroz gvozdenovica ,a autobus kroz grcku ili kao sto je @Dosljak predlozio(meni je ta varijanta bolja al opet mora od granda do ledina prosirenje surcinske)

b)surcinska-zivo me zanima kako su zamislili da tramvaj,linije ka surcinu i ledinama i putnicki saobracaj provuku kroz 1+1 ulicu e onda bi samo uradio sledece :sesir:

c)Tosin bunar-Umesto da su pre neku godinu kad su je rekonstruisali prosirili za one kuce koje se tamo nalaze oni ce pametnjakovici ili kroz tu deonicu da teraju 18,78,45 i sve automobile uz tramvaj.Ili mozda misle da ta ulica bude samo za tramvaj ,a ostali prevoz okolo naokolo :bash:

d)bul z djindjica-za trasu do novog merkatora nemam zamerki,a sta cemo sa potezom oko uprave carina i studenjaka ponovo sav saobracaj guraj u 1+1 sistem.

Ps: svi oni koji kazu da je Nbgd idealan za tramvaje nek se prvo malo provozaju tuda.Dokle god je 1-2 u mesecu usled nekog kvara niz tramvaja od otc do j. Gagarina i zbog semafora i signalizacije tramvaj sporiji prevoz od autobusa nek se mreza ne siri Bolje manja ,al efikasna mreza,nego glomazna ,a polukvalitetna.
 
Ono kada moraš da obrazlažeš satiru ljudima u 21. veku na jednom ''intelektualnom'' forumu...

''Skaćem od sreće'' zato što se u Nacionalnom Parku Srbija, posle 40 faking godina, neko napokon setio da na prostranom, ravnom, planski građenom i širokom Novom Beogradu, na kome leži depo sa 80% svih tramvaja, napokon protera još poneku šinu i liniju.


A što se tiče tramvaja na Novom Beogradu, naravno da je on ko stvoren za tramvaje. Oronulost šina i vozila, i nesposobnost GSPa i Grada nisu izgovor da se tramvaj ne širi po Novom Beogradu a da se gura u gudure i sokake desne obale Save. To je jasno svakome ko je ikad pogledao snimak Beograda iz vazduha.


A što se tiče ove ulice Nedeljka Gvozdenovića, vrlo je moguće da se planira njeno proširenje u budućnosti. Poenta i uzrok moje ''Aleluje!'' je da je čelnicima napokon došlo iz pozadine u glavu da šine na travnatim ravnicama pored depoa nekako bolje idu nego u brdima i gudurama tik uz svinjce i kanale.
 
Ал ево, стрпаше трамвајску пругу на Бежанијској коси у "гудуру" са 1+1 траком, да се гура са колима, аутобусима и покојом ромском запрегом, уместо да је, како каже Дошљак, помере уз ограду гробља, у Норвешку и Грчку, где би имала укупно једно укрштање са друмским саобраћајем... То би била најбржа трамвајска линија у граду, уз тројку.

Какав је ово неталенат за планирање, није чак ни антиталенат.
 
Verujem da će se ta ulica širiti. To je jedna od lepota Novog Beograda, Bežanije i ostalih planski građenih naselja - što su ljudi, kada su ih gradili, ostavili prostor i uslove da se ulice prošire i menjaju. A ne kao ovde na desnoj obali Save gde, ironično, 2/3 nije mrdnulo od 19. veka a upravo tu se najviše guraju tramvaji i šine.
 
Не може та улица да се шири, јок. Једино да посеку дрвореде и приђу са коловозом до улаза зграда.
 
Verovatno im je ideja da se sve autobuske linije iz te ulice prebace na Grčku, pored groblja, a da ova bude nešto poput Resavske. Naravno da je jedan od mojih postulata urbanizma to da ne treba terati tramvaje kroz ulice gde njihov zastoj može da izazove kolaps celog kraja. Ali s druge strane se mislim, ako imamo takvu debilanu u jednoj Resavskoj, u samom centru grada, pa to radi ok, ne vidim što ne bi radilo i ovde.

Plan naravno da nije savršen, ali ono što ja komentarišem i zbog čega mi je drago, što se nakon 4 proklete decenije, neko napokon setio da je normalnije i razumnije širiti tramvaje po ovakvom kraju:
tramvaj2.jpg

nego po ovakvom:
tramvaj1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861030#p861030:28tpt3v5 je napisao(la):
Joca28 » 29 Jun 2021 11:27[/url]":28tpt3v5]Ljudi, ne zanosite se nekakvim tramvajima. Jedna Dž. Vašingtona se radila dve godine, a tek za šest da se uradi toliko pruge. Pogotovo, idu izbori, te mora nešto novo da se predstavi. Sećam se i plana u tri varijante koji je naprasno nestao, doduše dobili smo nove okretnice buseva i to je to, kamoli km nove pruge.
Ako misliš na Novu mrežu linija, nije nestala. Stoji kod mene arhivirana, i u svakom trenutku mogu da je ponovo prezentujem. :wink:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861072#p861072:28tpt3v5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 29 Jun 2021 12:42[/url]":28tpt3v5]Verovatno im je ideja da se sve autobuske linije iz te ulice prebace na Grčku, pored groblja, a da ova bude nešto poput Resavske. Naravno da je jedan od mojih postulata urbanizma to da ne treba terati tramvaje kroz ulice gde njihov zastoj može da izazove kolaps celog kraja. Ali s druge strane se mislim, ako imamo takvu debilanu u jednoj Resavskoj, u samom centru grada, pa to radi ok, ne vidim što ne bi radilo i ovde.

Plan naravno da nije savršen, ali ono što ja komentarišem i zbog čega mi je drago, što se nakon 4 proklete decenije, neko napokon setio da je normalnije i razumnije širiti tramvaje po ovakvom kraju:
tramvaj2.jpg

nego po ovakvom:
tramvaj1.jpg
Barem što se mene tiče, mnogo bolje rešenje mi je da se tramvaj provuče Grčkom i Norveškom, uz ostanak linije 82, plus jedna linija od ovih iz Nedeljka Gvozdenovića da se preusmeri tuda i produži Surčinskom do okretnice u Ledinama. Naravno, linija 603 bi mogla da se produži ili do BK ili do nekog od Savskih blokova.
 
Naravno, slažem se da je tramvaj kroz Grčku logičnije rešenje nego kroz ovu ulicu. Zašto su odabrali nju, bog sveti zna.

Ja samo kažem da to što jedan plan, jedan konkretan plan nakon 40 godina propadanja u živom blatu, ima 10 dobrih stvari i 1 lošu ili nepromišljenu... ga ne čini lošim kompletno. I da je super što su napokon počeli da razmišljaju ''hej, imamo depo usred Novog Beograda... A taj depo ima 80% tramvaja... a tramvaj je pogodniji za ravno i široko... Novi Beograd je ravan i širok... ajde da ga proširimo malo i tamo, a ne samo po ćorsokacima i brdima s druge strane mosta''.


Koliko puta sam samo do sad gledao mapu tramvajske mreže u Beogradu, sa 1/3 levo od Save, i 2/3 desno, i depoom usred Novog Beograda, i krstio se... I pitao koliko će im još trebati da shvate da lopta ide u kružni oblik, a zvezda u zvezdasti, ne obrnuto. Čini se da im sada nakon tri generacije te sinapse napokon počinju s radom, i da će biti više tramvaja po NBG, što je odlična vest i veliki korak napred.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860988#p860988:eokvnd6q je napisao(la):
Bender Rodriguez » 29 Jun 2021 03:10[/url]":eokvnd6q]
Fala-q.jpg
Takođe, problem je i Bulevar Zorana Điniđića od Narodnih heroja do Tošinog bunara, jer ne postoji mogućnost proširenja a da ulica ne dođe do pod prozor, plus seča drvoreda. Ono što sam predlagao ranije je da šine u Bulevaru Zorana Đinđića idu od Milentija popovića do Bulevara umetnosti. Tu bi se šine nadovezale na trasu koja bi se izgradila duž Bulevara umetnosti (smatram da bi tramvaj tuda brže prolazio, nego li kroz Omladinskih brigada). Odatle bi tramvaj produžavao Trešpnjinog cveta, pa Bulevarom Nikole Tesle ka Keju oslobođenja. Trasa kroz Bulevar Nikole Tesle bi išla livadom između kolovoza i šetališta, tik uz sami kolovoz. Ovo za bulevar nije moj predlog, već je neko na forumu spominjao. Takođe da se u produžetku Milentija Popovića izgradi mreža do kraja ulica, koje predstavljaju neku vrstu okretnice, a zalaze u Park "Ušće", kako bi se dobila još jedna okretnica koja bi mogla da se koristi kao pomoćna. Evo plana koji sam kačio ranije. Crveno su tramvajske šine, a žuto trolejbusi. Ljubičasto je tramvajska mreža koja bi se izgradila po porobijanju nasipa Agostina Neta - Bulevar umetnosti.

file.php
 
Što je problem od Narodnih heroja do Tošinog bunara, pa širok je BZĐ do Studentske dovoljno da može bez problema da primi 2+2. A što se tiče druge deonice, tu se ne bi širila ulica ka Studentskom domu, nego na uštrb lokala prekoputa njega. Kako je nekada, čini mi se, i planirano.

E sad, da bi stradali dvoredi, to jeste. Mada ako ćemo pošteno, za seču drveća od Narodnih heroja do Studentske ne bi bili krivi ovi koji bi sada da šire, nego oni koji su ostavili BZĐ (tadašnji Bulevar Avnoja) sa tim uskim grlom tu, kao i oni koji su dozvolili da se izgrade one bele zgrade sa crvenim krovovima u bloku 34 tik uz trasu ulice.

P.S.
Treba imati u vidu da je pomenuta deonica BZĐ od Heroja do Tošinog već sada 2+1 (ja sam bio ubeđen da je 1+1). Tako da za 2+2 joj treba samo još jedna traka, ne bog zna koliko veliko proširenje.
 
Ne bi narod na seču drveća gledao tako kako ti gledaš, več bi bili krivi uprvao oni koji bi se u to upustili. Kao što je sa Bulevarom kralja Aleksandra i potezom Vukov spomenik - Zoo vrt.
Drugo, pogledaj link https://www.bing.com/maps?osid=2f2af0f1 ... orm=S00027. Tu se jasno vidi da je ta treća traka ustvari parking, tako da bi se ulica morala širiti za dve trake, kako god da se okrene, i to na stranu bloka 3, a tu problem pravi blokovski "staklenac". Blok 4 nije sporan.
 
Iz plana za 2033:
tramvaji.jpg


^^^Zadržavaju 130 postojećih, uz nabavku 144 nova. Izuzevši 30 Urbosa verovatno će poslati 100 KT4 na remont. Moguće da planiraju umetanje niskopodnog modula.

Pitanje šta će biti od svega toga. O mapi više u spojleru:

Posmatrajući priloženu mapu izostavljena je deonica Ruska-Prokop-Resavska (od koje će, nadam se odustati u korist metroa), dodata Prokop-Hram, Ustanička-Partizanska, Slavija-Kalemegdan, Tašmajdan-Terazije, dok je veza sa levom dunavskom obalom pomerena preko Pančevačkog Mosta i to preko Karaburme umesto grananjem ka Karabuirmi, odnosno Pančevačkom Mostu. Na banatskoj strani maši stanicu Krnjača most, samo dvosmerno na mestu gde autobusi prolaze jednosmerno. Ja stvarno ne znam koja je ameba projektovala stanicu severno od desne kolovozne trake Pančevačkog puta u smeru ka mostu, dakle bliže stanici Krnjača, umesto između dva puta radi postizanja veze severnim izlazom sa Pasnčevačkim, odnosno južnim izlazom sa Zrenjaninskim putem.

https://www.google.com/maps/@44.8381153 ... a=!3m1!1e3

^^^Ovde kod jednosmernog autobuskog stajališta trebalo je biti dvosmerno tramvajsko pred južnim pristupom stanice Krnjača Most. Iz pravca Reve u smeru ka mostu mogao je biti izgrađen severni pristup. Autobusi iz pravca Reve ne bi okretali ispred mosta već bi ga prelazili, ali bi u suprotnom smeru postojala veza novog stajališta u smeru ka Revi sa južnim pristupom stanice. Fideri iz pravca Borče mogli bi imati izlazno stajalište u suprotnom smeru pod postojećeg, dok bi ulazno bilo nakon okretanjau zoni severnog pristupa (ispred postojeće stanice). Trenutno nije dozvoljeno polukružno skretanje iz pravca mosta ka suprotnom smeru, mada ne bi bilo loše napraviti okretnicu (još bolje mali kružni tok poput onog u sklopu petlje Radnička) u Braće Marić radi svraćanja uz normalno skretanje ka Zrenjaninskom putu, odnosno ulaznom stajalištu kod severnog dela pomerene stanice Krnjača Most. Ludi ljudi nisu svesni šta su uradili po*ranom stanicom na nezgodnom mestu. Praktično je napravljena kao stajalište u nekoj vuko*je*******ini, bez namere za presedanjem.

Posebno treba izdvojiti produženje ka Vidikovcu, odnosno na sremskoj strani. Tramvaj južno od Banovog Brda delom maši postojeću urbanizaciju prolaskom pored postojeće i planirane, usput ignorišući vezu sa gradskom železnicom obzirom na nepovoljnu morfologiju terena (što autobuskim fiderima ne predstavlja probvlem, niti podzemno vođenom metrou). Umesto pokrivanja svih zona urbanizacije predloženo praktično favorizuje lošiju, kraću i sporiju verziju autobusa 56, odnosno hipotetičkog 56E. Samim tim predviđa se presedanje sa 59 na 12, pa sa 12 na metro uz gubljenje vremena i gurnanje (pre bi se stizalo ekspres 56-icom, još i brže da su deonice Orlovača-Čukarička Padina, odnosno Čukarička Padina-Mostar autoputne), ili slabim opterećenjem tramvaja u slučaju postojanja superiornog autobusa. Logično je da 56/56E vrše ulogu fidera do metroa skroz od Petlovog Brda, a da nakon izgradnje kraka tu ulogu na delu svoje trase vrši samo pojačana, zglobna linija 59 (do Vidikovca). 59 bi onda bila radijalna sa ulogum perifernog fidera, zbog čega može biti ekspres (lokal od Petlovog Brda do Rakovice, preskakač na trasi deljenom sa lokal trolama). Naravno, ako metro bude saobraćao na 2-3 minuta onda bi takt autobusa bio prilagođen kraku metroa, dakle na 4-6 minuta. Alternativno, lokalni segment može biti pojačan drugim linijama ili skraćenom verzijom duže linije. U slučaju metro kraka tramvaj produžen južno od Banovog Brda ne bi uopšte trebalo da pokriva Vidikovac na način prikazan na slici (radijalno), nego da pokrije Vinograde (80k stanovnika) do Železnika, Rupčina i Vidikovca popreko (kao i 59 kombinacija radijalne i fidera, i to između dva metro kraka, u suprotnom mreža bi morala biti duža, i svakako više razgranata). S tim u vezi, jasno je da metro krak nema alternativu, odnosno da je svaka alternativa zapravo polurešenje.

Na kraju, dolazimo do ništa manje važnih Novog Beograda i Zemuna. Ulična mreža Novog Beograda koncipirana je tako da ne toleriše "gužvanje" koridorskih deonica na malom prostoru, prema tome, za razliku od centra grada mreža treba da bude ravnomernije raspoređena. Umesto trase Agostina Neta-Antifašističke Borbe-Bulevar Milutina Milankovića (delovi ulica Jurija Gagarina i Antifašističke Borbe) dovoljno je izgraditi koridore Bulevar Crvene Armije-Bulevar Umeetnosti i Đorđa Stanojevića tako da transverzala seče radijalne deonice Milutina Milankoviča i Zorana Đinđića. U zemunu tramvaj treba produžiti jednosmerno Gundulićevom i Bežanijskom, dvosmerno Glavnom/Cara Dušana do Gornjeg Grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861147#p861147:2v6kirzt je napisao(la):
Express » 29 Jun 2021 15:50[/url]":2v6kirzt]Posmatrajući priloženu mapu izostavljena je deonica Ruska-Prokop-Resavska (od koje će, nadam se odustati u korist metroa), dodata Prokop-Hram, Ustanička-Partizanska, Slavija-Kalemegdan, Tašmajdan-Terazije, dok je veza sa levom dunavskom obalom pomerena preko Pančevačkog Mosta i to preko Karaburme umesto grananjem ka Karabuirmi, odnosno Pančevačkom Mostu. Na banatskoj strani maši stanicu Krnjača most, samo dvosmerno na mestu gde autobusi prolaze jednosmerno. Ja stvarno ne znam koja je ameba projektovala stanicu severno od desne kolovozne trake Pančevačkog puta u smeru ka mostu, dakle bliže stanici Krnjača, umesto između dva puta radi postizanja veze severnim izlazom sa Pasnčevačkim, odnosno južnim izlazom sa Zrenjaninskim putem.

https://www.google.com/maps/@44.8381153 ... a=!3m1!1e3

^^^Ovde kod jednosmernog autobuskog stajališta trebalo je biti dvosmerno tramvajsko pred južnim pristupom stanice Krnjača Most. Iz pravca Reve u smeru ka mostu mogao je biti izgrađen severni pristup. Autobusi iz pravca Reve ne bi okretali ispred mosta već bi ga prelazili, ali bi u suprotnom smeru postojala veza novog stajališta u smeru ka Revi sa južnim pristupom stanice. Fideri iz pravca Borče mogli bi imati izlazno stajalište u suprotnom smeru pod postojećeg, dok bi ulazno bilo nakon okretanjau zoni severnog pristupa (ispred postojeće stanice). Trenutno nije dozvoljeno polukružno skretanje iz pravca mosta ka suprotnom smeru, mada ne bi bilo loše napraviti okretnicu (još bolje mali kružni tok poput onog u sklopu petlje Radnička) u Braće Marić radi svraćanja uz normalno skretanje ka Zrenjaninskom putu, odnosno ulaznom stajalištu kod severnog dela pomerene stanice Krnjača Most. Ludi ljudi nisu svesni šta su uradili po*ranom stanicom na nezgodnom mestu. Praktično je napravljena kao stajalište u nekoj vuko*je*******ini, bez namere za presedanjem.
Da li bi mogla ilustracija ovoga, ako nije suviše komplikovana, jer ne uspevam da pokačim šta i kako, uprkos tome što sam pročitao par puta.
 
I dalje ne razumem ovo završavanje tramvaja do Senskog trga. Nekada, 80ih su tramvaji planirani ili do Keja ili kroz Prvomajsku do naselja Sutjeska.
Nedostaje pruga koja povezuje NBG i Zemun, bilo kroz Oml. brigada ili Bulevar umetnosti.
 
Eво један мало радикалнији предлог за трамвај по НБГ и Земуну, да се пргуа у Јурија Гагарина продужи у Владимира Поповића, од Владимира Поповића у булевар Николе Тесле и преко Карађорђевог трга у 22. октобра па по ободу парка до КБЦ Земун и Сенског трга, а од Сенског трга дуж Тошиног бунара скроз до Војвођанске и др Ивана Рибара са којом би се затворио овај круг. Поред тог круга, постојале би две уздужне трасе, у Милутина Миланковића и Зорана Ђинђића, и две попречне, Булеваром уметности/Црвене армије и постојећа дуж Милентија Поповића која би била продужена још поред Ушћа до Николе Тесле.
 
Ne bih ja gurao tramvaj u 22. oktobra (deo između Bulevara Nikole Tesle i Aleksandra Dubčeka, kuda je nekada saobraćala linija 15), već bih ga proturio nekim drugim delom, zato što je tu nestabilno tlo i pesak im se stalno razilazi prilikom prelaska teških vozila (mislim na pune autobuse). Čini mi se da sam negde pročitao i da je zabranjeno za kamione.

Što se tiče veze NBG i Zemuna, kao što se vidi na mom planu, par postova iznad, moguća je pomenuta veza preko Bulevara umetnosti, Trešnjinog cveta i Bul. Nikole Tesle do Keja oslobođenja. Ako mislite da treba negde dalje da produžava tramvaj, predložite.
 
У Земуну је проблем што нема адекватне улице за везу Главне са Сенским тргом. Можда некако провуче испред Дома ратног ваздухопловства и између Пољопривредног факултета и Пинкија до Матице па Вртларском уз обод парка до КБЦ Земун и Сенског трга?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861354#p861354:15ag55qt je napisao(la):
solecar » 30 Jun 2021 11:57[/url]":15ag55qt]Ne bih ja gurao tramvaj u 22. oktobra (deo između Bulevara Nikole Tesle i Aleksandra Dubčeka, kuda je nekada saobraćala linija 15), već bih ga proturio nekim drugim delom, zato što je tu nestabilno tlo i pesak im se stalno razilazi prilikom prelaska teških vozila (mislim na pune autobuse). Čini mi se da sam negde pročitao i da je zabranjeno za kamione.

Što se tiče veze NBG i Zemuna, kao što se vidi na mom planu, par postova iznad, moguća je pomenuta veza preko Bulevara umetnosti, Trešnjinog cveta i Bul. Nikole Tesle do Keja oslobođenja. Ako mislite da treba negde dalje da produžava tramvaj, predložite.

Ту се песак разилази јер нема добре канализације, ту свакако ће бити булеварчина нека по плану, те може онда и трамвај да се тури
 
Дошљак

Идеја је да на Сенском тргу буде веза са метроом. И то, мислим, има смисла.
 
Nemojte me pogrešno shvatiti ali mislim da će sve pare otići na metro i da su tramvaji tu samo da se zamažu oči kao recimo oni predviđeni na južnom kraku Ceraka i Vidikovca. Mislim da ne bi preživeli još jednu akciju tramvajem u 21. vek.
 
Управо тако. Метро ће прилично да оптерети буџете.
 
Da se radi smisleno, preživeli bi smo "Tramvajem u XXII vek". Isto je i sa metroom i sa trolejbusima. Autobuske linije još i mogu da se poprave, samo je pitanje u kojoj meri.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861166#p861166:da2b9r8v je napisao(la):
solecar » 29 Jun 2021 03:58 pm[/url]":da2b9r8v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861147#p861147:da2b9r8v je napisao(la):
Express » 29 Jun 2021 15:50[/url]":da2b9r8v]Posmatrajući priloženu mapu izostavljena je deonica Ruska-Prokop-Resavska (od koje će, nadam se odustati u korist metroa), dodata Prokop-Hram, Ustanička-Partizanska, Slavija-Kalemegdan, Tašmajdan-Terazije, dok je veza sa levom dunavskom obalom pomerena preko Pančevačkog Mosta i to preko Karaburme umesto grananjem ka Karabuirmi, odnosno Pančevačkom Mostu. Na banatskoj strani maši stanicu Krnjača most, samo dvosmerno na mestu gde autobusi prolaze jednosmerno. Ja stvarno ne znam koja je ameba projektovala stanicu severno od desne kolovozne trake Pančevačkog puta u smeru ka mostu, dakle bliže stanici Krnjača, umesto između dva puta radi postizanja veze severnim izlazom sa Pasnčevačkim, odnosno južnim izlazom sa Zrenjaninskim putem.

https://www.google.com/maps/@44.8381153 ... a=!3m1!1e3

^^^Ovde kod jednosmernog autobuskog stajališta trebalo je biti dvosmerno tramvajsko pred južnim pristupom stanice Krnjača Most. Iz pravca Reve u smeru ka mostu mogao je biti izgrađen severni pristup. Autobusi iz pravca Reve ne bi okretali ispred mosta već bi ga prelazili, ali bi u suprotnom smeru postojala veza novog stajališta u smeru ka Revi sa južnim pristupom stanice. Fideri iz pravca Borče mogli bi imati izlazno stajalište u suprotnom smeru pod postojećeg, dok bi ulazno bilo nakon okretanjau zoni severnog pristupa (ispred postojeće stanice). Trenutno nije dozvoljeno polukružno skretanje iz pravca mosta ka suprotnom smeru, mada ne bi bilo loše napraviti okretnicu (još bolje mali kružni tok poput onog u sklopu petlje Radnička) u Braće Marić radi svraćanja uz normalno skretanje ka Zrenjaninskom putu, odnosno ulaznom stajalištu kod severnog dela pomerene stanice Krnjača Most. Ludi ljudi nisu svesni šta su uradili po*ranom stanicom na nezgodnom mestu. Praktično je napravljena kao stajalište u nekoj vuko*je*******ini, bez namere za presedanjem.
Da li bi mogla ilustracija ovoga, ako nije suviše komplikovana, jer ne uspevam da pokačim šta i kako, uprkos tome što sam pročitao par puta.

Sole Došljak kačio zumirane delove mape na prethodnoj strani: https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... 50#p860978

Komentar se odnosi na taj plan. Ima u .pdf formatu, već sam kačio linkove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861435#p861435:tae4v43o je napisao(la):
Пантограф » Сре Јун 30, 2021 3:53 pm[/url]":tae4v43o]Дошљак

Идеја је да на Сенском тргу буде веза са метроом. И то, мислим, има смисла.
Баш зато Сенски трг треба да има трамвајску везу из два смера, из Тошиног бунара и од центра Земуна, тј. Главне.
 
Ako izuzmemo Urbos, gde su tu Svajcarci-(njih ima?), i zar nema vise od 100 katica?
 
Vrh