Zato što trolejbuse i tramvaje ne drži SBB, pa da se po lex ekspres specijalu izdaju pare za otkup licence i odradi nabavka novih vozila. A iskreno, izvinjava se na malom off - u, njihovo kukanje nad sudbinom, i time što neće da im štampaju novine i što im "preotimaju" licence za određena takmičenja, mi je smešno. Onomad RTS kukao kako nisu uopšte znali da im je SBB "uzeo" licencu za EURO u fudbalu i reprezentativne mečeve, na šta su dobili odgovor od SBB - a da su im oni nudili da se potpuno besplatno emituju svi ti mečevi na RTS - u, ali da ih je dotična TV stanica odbila. U državnom rukovodstvu su vrlo brzo uvideli šta im je činiti, i sada su u malom sportskom ratu sa SBB - om. Kada SBB obezbedi licencu za nešto, onda im je sve potaman, a kada nešto ne može, onda na sav glas kukaju na nelojalnu konkurenciju. A sve se svodi na to da li će se država dovoljno isprsiti za nešto preko MTS - a i tako pokopa SBB, ili će SBB da da bolju ponudu.
Sa druge strane, možemo mi da damo pare i za nove tramvaje, nije tu ništa sporno, ali ono što sve vreme govorim je da je sve to bacanje para, jer apsolutno je nebitno da li ćemo katice remontovati i koliko je to isplativo i da li ćemo ih menjati novim tramvajima (Siemens), kada kako god okreneš, i jedni i drugi su osuđeni na propadanje, jer mi i sa otpisom svih loših katica imamo višak tramvaja koji stoji u depoima, jer nemamo tehničkih mogućnosti (kada je mreža u punom kapacitetu i funkcionalni svi koridori) za upošljavanje svih vozila. Što kaže Bender, što je babi milo, to joj se i snilo, pa tako neki sanjaju novog Siemensa (ne mora nužno on) umesto katica, jer eto, parafraziram, mnogo lepše zvuči kada kažeš da imaš novog Siemensa koji ti stoji u depou i truli, jer nema gde da vozi, nego li kada kažeš da zakrpljene (zamaskirane) katice stoje u depou i trule. Isto i sa trolejbusima, umesto da se širi mreža i stavlja u funkciju, planiraju se kupovine novih trolejbusa, za mrežu koja je u planu da se osakati. Dakle, sve se radi pogrešno, ali neki i to vide kao pozitivno i ispravno, jer kad čuju da je planirano da se nabavljaju novi tramvaji, iako imaju zamerku što se namešta da to bude Siemens, kada to odbace, sve ostalo vide kao pozitivno. A ako 1% tih istih upšte stavi prst na čelo i zapita se gde će da voze svi ti silni tramvaji, i zar nije logičnije prvo izgraditi mrežu za te tarmvaje, pa onda kupovati vozila.