Šta je novo?

Tramvaji

Odlična reportaža :)

ovaj deo teksta mi je interesantan:

Vozači nisu ljubitelji Španca: ”Jeste udoban, ali si pod ozbiljnim nadzorom – ne možeš na stanici da skokneš po burek, moraš jako pažljivo i po kiši i u krivinama, i svaka ogrebotina se kažnjava.”
Koji mentalni sklop...
 
А у међувремену су увели камере у сва возила ГСП ;)
 
Koji mentalni sklop...
Ја који сам први знао да критикујем неке возаче морам да ти кажем - ниси у праву. И они нешто морају да презалогаје барем на окретници ако већ не смеју на станици да купе нешто, да ли си некад имао ситуацију да си гладан као вук Вучко зато што ништа ниси 8 сати јео? Ја јесам, нимало пријатна ствар, зимус сам имао и нимало наивне здравствене проблеме због нередовног јела, витамини Б6 и Б12 (чијем дефициту сам склон откад сам као двогодишњак оперисао препонску килу) и гвожђе су ми отишли у бунар, због чега ми је тада чак 3 пута позлило за двадесетак дана. Није се зезати са тим уопште, витамин не може баш код сваког да оде надоле, али гвожђе итекако може.
 
Ne znam gde sam napisao da ne treba da jedu? Ono gde ja vidim problem jeste primitivizam. Čak i veverice znaju da treba da skupljaju hranu na vreme, samo vozači GSP-a ne znaju da će svaki dan biti gladni ako ne jedu. Treba ostali gradjani u vozilima da čekaju da gospodin obavi poslove o kojima je trebalo ranije da razmišlja. Pa i čuveni klip Mica Ubica je nastao zbog ovakvih slučajeva.
 
У добро осмишљеном граду, на свакој окретници би постојале пекаре и брза храна.
 
Зашто тровати возаче брзом храном кад могу да поједу нешто пристојно?
 
Neka im dostavu vrsi menza gsp po okretnicama ne radi tamo bezveze 85 kuvara ...
Inace autorka teksta je otisla u ameriku ....
 
Питање: за трамваје (и превоз уопште) да ли су боље линије које иду с једног на други крај града, или само од периферије ка центру
 
За трамвај би најбоље било да постоје линије које спајају периферне делове града кроз центар и да се крећу што је више могуће дуж главних друмских праваца. Као доказ за то имамо бројна преседања на Славији ка центру. Слично и код Вука, сви живи преседају на 26 и 27 до центра, фали то парче пруге од Таша до Теразија. Или преседања код Хајата са трмваја на аутобусе да би се стигло до Зеленог венца, и тај крак (Хајат-Бранков мост-Призренска-Теразије) исто фали.
 
A i da postoje linije koje povezuju periferiju. Da je Beograd razvijen grad, imao bi tramvajske veze poput Surčin - Ledine - Bežanijska kosa - Ž. st Zemun - Borča, pa dolinsku varijantu: Blok 45 - Tošin bunar - Zemunski kej.

Pa još...
 
Нови Београд и Земун чак имају потенцијал за кружну локалну линију попут двојке, чак и две-три.
 
Pogledajte prilog 2
IMG-580998fe58a2eeb28c57141f489a7688-V.jpg



IMG-3d2eb706e653428e7b3e0668480a9c17-V.jpg
 
Данас сам налетео на овај немачки блог неког њиховог удружења љубитеља јавног превоза или железнице ако сам добро разумео, имали су организовану посету ГСПу са вожњом туристичким трамвајима (соло Швајцарац, украшени Швајцарац-трамвај културе, и она туристичка Ката), као и вожњу Тролзом и обилазак депоа Нови Београд и Дорћол. Ово су за мене ретке слике соло Швајцараца у вожњи. Посета је била 2018. године. https://vdva.de/en/2018/07/02/ruckblick-kurzreise-belgrad-april-2018/
 

Prilozi

  • 2-2018-04-26-18-06-09-32-p1380326.jpg
    2-2018-04-26-18-06-09-32-p1380326.jpg
    525,1 KB · Pregleda: 1.486
  • 2-2018-04-26-18-06-09-56-p1380339.jpg
    2-2018-04-26-18-06-09-56-p1380339.jpg
    543,6 KB · Pregleda: 1.481
  • 2-2018-04-27-08-08-20-13-p1000788.jpg
    2-2018-04-27-08-08-20-13-p1000788.jpg
    444,1 KB · Pregleda: 1.484
  • 2-2018-04-27-09-09-03-07-p1000883.jpg
    2-2018-04-27-09-09-03-07-p1000883.jpg
    478 KB · Pregleda: 1.487
  • 2-2018-04-27-09-09-03-48-p1000900.jpg
    2-2018-04-27-09-09-03-48-p1000900.jpg
    410,5 KB · Pregleda: 1.490
  • 2-2018-04-27-09-09-04-05-p1000905.jpg
    2-2018-04-27-09-09-04-05-p1000905.jpg
    434,5 KB · Pregleda: 1.486
  • 2-2018-04-27-09-09-04-47-p1000913.jpg
    2-2018-04-27-09-09-04-47-p1000913.jpg
    422,5 KB · Pregleda: 1.481
  • 2-2018-04-27-09-09-11-22-p1000935.jpg
    2-2018-04-27-09-09-11-22-p1000935.jpg
    454,4 KB · Pregleda: 1.480
  • 2-2018-04-27-10-10-06-26-p1010180.jpg
    2-2018-04-27-10-10-06-26-p1010180.jpg
    393,8 KB · Pregleda: 1.480
  • 2-2018-04-27-11-11-13-54-p1010333.jpg
    2-2018-04-27-11-11-13-54-p1010333.jpg
    410,6 KB · Pregleda: 1.488
  • 2-2018-04-27-11-11-22-36-p1010379.jpg
    2-2018-04-27-11-11-22-36-p1010379.jpg
    423,1 KB · Pregleda: 1.574
  • 2-2018-04-27-14-02-55-52-p1010729.jpg
    2-2018-04-27-14-02-55-52-p1010729.jpg
    401,5 KB · Pregleda: 1.497
  • 2-2018-04-27-15-03-26-29-p1010777.jpg
    2-2018-04-27-15-03-26-29-p1010777.jpg
    508,2 KB · Pregleda: 1.484
  • 2-2018-04-28-07-07-59-52-p1010848.jpg
    2-2018-04-28-07-07-59-52-p1010848.jpg
    514 KB · Pregleda: 1.491
  • 2-2018-04-28-08-08-04-40-p1010879.jpg
    2-2018-04-28-08-08-04-40-p1010879.jpg
    587,9 KB · Pregleda: 1.469
И наставак, није из неких разлога могао да стане у прву поруку.
 

Prilozi

  • 2-2018-04-28-09-09-07-54-p1020079.jpg
    2-2018-04-28-09-09-07-54-p1020079.jpg
    615,3 KB · Pregleda: 1.483
  • 2-2018-04-28-09-09-37-33-p1020194.jpg
    2-2018-04-28-09-09-37-33-p1020194.jpg
    443,2 KB · Pregleda: 1.478
  • 2-2018-04-28-10-10-07-55-p1020359.jpg
    2-2018-04-28-10-10-07-55-p1020359.jpg
    606,6 KB · Pregleda: 1.481
  • 2-2018-04-28-11-11-25-51-p1020455.jpg
    2-2018-04-28-11-11-25-51-p1020455.jpg
    518,5 KB · Pregleda: 1.496
  • 2-2018-04-28-12-12-12-39-p1020573.jpg
    2-2018-04-28-12-12-12-39-p1020573.jpg
    506,8 KB · Pregleda: 1.483
  • 2-2018-04-28-15-03-52-01-p1380782.jpg
    2-2018-04-28-15-03-52-01-p1380782.jpg
    487 KB · Pregleda: 1.485
  • 2-2018-04-28-16-04-05-20-p1380805.jpg
    2-2018-04-28-16-04-05-20-p1380805.jpg
    488,7 KB · Pregleda: 1.480
  • 2-2018-04-28-16-04-34-02-p1380967.jpg
    2-2018-04-28-16-04-34-02-p1380967.jpg
    545 KB · Pregleda: 1.474
  • 2-2018-04-28-16-04-42-37-p1390019.jpg
    2-2018-04-28-16-04-42-37-p1390019.jpg
    415,5 KB · Pregleda: 1.484
Дошљак, дивне фотографије. Нарочито ми се допада овај симпатични:

file.php


Имам фотографије трамвајских шина али без трамваја. Нисам имала времена да сачекам макар један, па ћу фотографије поставити на другу тему.
 
Хвала, али нису моје већ са немачког блога :) Ја сам само сматрао да заслужују да се нађу на овој теми :)
 
Падне ми мрак на очи од овог фалсификата. Невероватно је како поједине шуше себи дозвољавају да бришу праву историју и пишу нову, тиме држећи људе у сталној затупљености. Ова дрвена шклопоција са натписом Трамвај Града Београда никад није возила БГ улицама нити има било какве везе са првим београдским коњским трамвајем. Људи то морају да знају, а не да 99% њих верује да је то реплика верна оригиналу.
 
Nigde ni ne piše da je to prvi tramvaj. Ne znam za ovu šklopociju, ali je prvi električni prošao Beogradom već 1896, tako da...
 
Први електрични трамвај је кренуо 1894. на линији 3 од Централе до Топчидера. Што се тиче ове шклопоције, срамотно је то што је рекламирају као оригиналну и то само говори колики су преваранити настањени у ГСП Београд. Како обећавају путницима дивним речима да ће казнити нераднике и средити возила, тако раде и све друго.
 
Nigde ne piše, ali mnogi ljudi koji ne poznaju i ne zanimaju se za teme koje mi ovde na forumu pratimo - što mu dođe 90% stanovništva - neće znati i misliće da je to replika ili bar nešto približno. A Vesić vrlo dobro zna šta radi, i zašto pravi takve papazjanije.

Kad prođe par godina, i ta kanta se opet nekoliko puta promotivno provoza kroz Beograd ili izloži na manifestacijama i ''Otvorenim danima'', ljudi će je prosto nesvesno usvojiti i početi da je tretiraju kao deo ''tradicije i istorije GSPa''. Iako ona to nikad nije bila, i ne može da bude. Ali vremenom, kako je ljudi budu gledali, za njih će ona postati to. I Vesić to zna. I zato i pravi takve majmunarije.


Kao što VulVulin izveze modernizovani primerak tenka ili Orla pred novinare i to predstavi kao standard i budućnost Vojske, kao nešto što je već uveliko u upotrebi... tako i Groxy izveze repliku-kantu od tramvaja-prikolice i predstavi to kao muzejski primerak. I vremenom, uz dovoljno ispiranja i ponavljanja, i laž postane istina. Pogotovu danas kad ljudi imaju i pamćenje i intelekt zlatnih ribica. :kafa:
 
У последњој реченици си констатовао суштину. Међутим, лаж никад неће постати истина. Док је века и човека, ова шклопоција ће бити само Весићева изведба коњског трамваја и ништа више.
 
Vrh