Šta je novo?

Tramvaji

Па добро, то предлажем ја - ако не може да остане железнички - а не Маре. Хиљаду људи...
 
Ja htedoh da kažem to. Moje mišljenje sigurno ne predstavlja mišljenje ostatka foruma, pa videlo se i po komentarima posle mog da ipak za druge to ima smisla. Ja sam više bio ponesen time što ta spodoba izjavljuje takve stvari tako lako, odnosno što se odjednom najavljuju neke promene i projekti, kao da je to ništa. Toliko stvari promenjeno bez ikakve reči građana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775400#p775400:3jmuihb2 je napisao(la):
trialin » 16 Sep 2020 12:26 pm[/url]":3jmuihb2]Ovo svaki treci tramvaj ima oziljak u BG od dobrih vozaca cetvorotockasa.
file.php

...koji se ne bi primetio da nesrećni tramvaj nije "zakrpljen" drugom nijansom zelene.

Btw. Vesić očito da nije normalan. Tramvajska mreža je toliko nerazvijena da je treći prelaz reke suvišan, pri čemu pola grada i nije pokrivena tramvajem pa pretpostavljam da samo želi da predoči javnosti kako novi drugi prelaz može zameniti onaj nizvodno.

Nešto mi smrdi da ne žele tramvaj na planiranom mostu na mestu Zarićevog. Zarićev pešački premešten, izgrađen novi drumsko-pešački, a stari železnički koji se nalazi na zgodnom mestu za aerodromsku železnicu do centra grada u njihovim pametnim glavicama pogodan je za alternativu postojećeg tramvajskog rečnog prelaza nizvodno. :blah:

Još jedan razlog da se potpuno zatvaranje stare Glavne Železničke Stanice gleda sa negodovanjem i gađenjem.
 
Ја сматрам да су 3 трамвајска моста неки минимум минимума који морамо да имамо за случај радова, тако да лично мислим да би таква конверзија СЖМ била веома корисна. Што се ширења саме мреже тиче, има ту брдо корисних предлога, сам сам својевремено предложио да се кроз Булевар ослобођења поставе шине које би се користиле у случају радова или застоја у В. Степе. Исто треба чинити и са осталим улицама паралелним онима кроз које пролазе трамваји, а неке од њих се могу користити и за даље ширење мреже. Такође, изградња још једне гараже са друге стране баре не би шкодила у случају да део система ипак остане одсечен током неких радова.
 
Пре постављања шина треба проширити улицу Саве Машковића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776248#p776248:9mnep7es je napisao(la):
Рипањац 405 » Суб Сеп 19, 2020 9:18 pm[/url]":9mnep7es]Ја сматрам да су 3 трамвајска моста неки минимум минимума који морамо да имамо за случај радова, тако да лично мислим да би таква конверзија СЖМ била веома корисна. Што се ширења саме мреже тиче, има ту брдо корисних предлога, сам сам својевремено предложио да се кроз Булевар ослобођења поставе шине које би се користиле у случају радова или застоја у В. Степе. Исто треба чинити и са осталим улицама паралелним онима кроз које пролазе трамваји, а неке од њих се могу користити и за даље ширење мреже. Такође, изградња још једне гараже са друге стране баре не би шкодила у случају да део система ипак остане одсечен током неких радова.


Управо тако!
 
Постојећи трамвајски мостови имају једну заједничку ману - нису дуж главних друмских праваца већ их пресецају на прилазима.
 
Да поставим и овде, најављују ширење трамвајског саобраћаја на леву обалу Дунава
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777001#p777001:22hie18m je napisao(la):
Dzigi Bau » Uto Sep 22, 2020 7:00 pm[/url]":22hie18m]Најављују почетак градње моста на Ади Хуји за следећу годину и чак преко њега ширење трамвајског саобраћаја на леву обалу Дунава, ко зна шта ће бити од тога
https://www.blic.rs/vesti/beograd/vesic ... ne/cpz7zyp
 
Opet se mašta o tramvajskoj liniji preko Ada Huje, koja će, kružeći, biti beskorisna. Da ide tramvaj za Pančevo, pa ajde, ali tramvaj za Borču i Kotež preko Ade Huje je suludo.
 
Можда активира земљу за градњу са леве стране обале?
 
Да. Тако и метро градимо. Истина, са те стране нема ништа, Овча је подаље..
 
@ Kesha
Одличне слике! Драго ми је да је мој најомиљенији жућко #2658 жив! Штета што више не вози у пару са #1442. :(
 
Zahvaljujem :wink: Trudim se koliko god mogu napraviti neki zanimljiv kadar telefonom, onako usput naravno :)
Tvoj žućko (nisam toliko upućen u garažne brojeve tramvaja) Ripanjac je mislim bio na 11-ici, pa možda zbog toga ne vuče prikolicu, jer koliko sam mogao primetiti na 11-ici su isključivo švajcarci bez prikolice :wink:
 
Za tramvaj na levoj obali mogle bi se razmatrati sledeće kombinacije:
1. "Orphan" linija koja bi vezala naselja sa ž.st. Krnjača
2. Takođe "Orphan" linija koja bi povezala potenicijalno pristanište kod Krnjače. Presedalo bi se na brod koji bi išao ka SRC Gale Muškatirović
3. Umest broda, skuplja varijanta je tramvajsko pešačko biciklistički most kod SRC Gale Muškatirović ka levoj obali. Tramvaj bi bio povezan sa postojećom prugom kroz čitavu ulicu Tadeša Košćuška.
4. Kombinacija/spoj tačaka 1 i 2 ili 1 i 3.
 
3. опција иако скупља ми се чини као опција која би препородила леву обалу. 2. опција је превише компликовано пошто захтева најмање 3 преседања.
 
Leva obala je daleko od jos jednog mosta preko Dunava (na Ada Huji), a ne od tramvajske mreze, za tu udaljenost jos ne postoji ime. Da bi se nesto brzo i prioritetno izgradilo kod nas, to mora da bude interes nekoga sa vrha u vecini slucajeva, kao sto je za vreme Dosmanlija interes bio Most na Adi, pa je isforsiran i pre nekih drugih bitnijih projekata za Beograd.
 
Искрено, боље и да не праве трамвај на левој обали уместо да га провлаче преко Аде Хује. То би био врхунац обилажења.
 
На леву обалу Дунава (свиђа ми се боједињени назив Банатски Београд) треба искористити постојећу инфраструктуру преко панчевца и пустити туда - трамвоз.
 
Vrh