Šta je novo?

Tramvaji

Bilo je toga u prošlosti..
Sećam se kod Pravnog da je tramvaj išao pravo niz Bulevar, ali mu je drugi iza previše prišao i promenio skretnicu pre vremena, pa je jedan deo otišao pravo, a drugi skrenuo i počistio banderu
 
мало смо се зезали на ту тему, али ми стварно није јасно чему ће такав трамвај да служи. какву туру могу да направе са тако оклопљеним и затвореним
Иначе, зна ли неко који ГБ је у питању?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703396#p703396:beivjab3 je napisao(la):
Рипањац 405 » 30 Јан 2020, 12:09[/url]":beivjab3]Иначе, зна ли неко који ГБ је у питању?

нема на сликама. само су постављене слике после модификације
 
Moguce je da je onaj okrugli prekidac za skretnicu ostao na podesavanju "pod naponom" ili kako vec pise tako da je prebacio skretnicu kada je prosao pantografom preko kontakta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703268#p703268:2d0vtnnd je napisao(la):
Дошљак » 30 Jan 2020 00:09[/url]":2d0vtnnd]На Теразије свакако.

То би им се и фино уклопило са избацивањем саобраћаја из центра и онда ће бити места
 
Ремонт Катица на сегедински начин. Како вам се свиђа? 8)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NQ-ksrIcVNo[/youtube]
 
Шта знам, мени опет дођу допадљивији од ових наших црних чуда са Југића. :)
 
Супер је, ово је баш детаљан ремонт, да ли се исплати толико уложити у нешто што је прешло доста. Ја бих га само вратио у приближно изворно стање.
 
Tramvaj je to.
S tim što najvažnije ulaganje nije u oplatu, enterijer i signalizaciju, već u pogon i elektroopremu. Važno je da im se osavremenjava sistem pogona i to se radi jednom - dva puta u veku, dok sitniji remonti nailaze na svakih desetak godina.
 
@ branik
И с тим што бих ја, да се нешто питам, радио само чоперце из 1998. и оне ремонтоване у Гоши, у те трамваје се стварно исплати улагати, а ове који никада нису имали озбиљан ремонт полако на касацију осим неколико најбољих (#2268, #2348 и још нека ако има да може да се остави), а далеко више да се посветимо оним јадним Дивазима пристиглим 2016. који никако да крену у саобраћај, сем оних пар мрчених композиција. Диваге који су пристигли 2001. такође би могли да повуку. Шта знам, мислим да ми већ сада имамо солидну трамвајску мрежу, уз понеку бољку (мањак електро подстаница који не дозвољава појачање одређених линија), али не бежим ни од њеног ширења у догледније време.
Ево још фоткица на овом линку, и то детаљних. Иначе, да се исправим, ово је за сада једина овако урађена код њих. Стварно су је удесили за све паре, капа доле! 8) :sesir: Мајстори ГСП-а, гледајте и учите, имате и од кога!
http://szegeder.hu/ilyen-mutansvillamost-nem-latott-meg-a-varos/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704345#p704345:38gohw74 je napisao(la):
Рипањац 405 » 02 Феб 2020, 20:16[/url]":38gohw74]Ремонт Катица на сегедински начин. Како вам се свиђа? 8)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NQ-ksrIcVNo[/youtube]

лепо су их урадили. и свиђа ми се што су убацили преклопне столице у задњи део
 
I meni se svideo taj zadnji deo sa stolicama, mada bi za Beograd to bilo loše rešenje, jer taj deo primi najviše putnika. A znamo da bi Srba tu odmah seo, iako je prepun tramvaj.
 
Odlično su ispale ove mađarske Katice. To treba i kod nas uraditi. Što se farova tiče, sve što je potrebno je da se okvir oko njih ofarba u drugu boju a da se ivice samih svetala naglase više nakon toga, i izgledali bi ko bombona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702765#p702765:iftqbs7j je napisao(la):
Пантограф » 28 Јан 2020 11:58 am[/url]":iftqbs7j]
Predložene su sledeće trase:

Jurija Gagarina ka Vinogradskoj (1.500 metara)
Đorđa Stanojevića – Agustina Neta (1.500 metara)
Banovo brdo – Vidikovac (4.500 metara)
Slavija – Kalemegdan (2.700 metara)
Omladinski stadion – Rospi ćuprija (4.200 metara)
Bulevar kralja Aleksandra – Mali Mokri Lug (1.800 metara)
Bulevar M. Milankovića – Tošin bunar (2.400 metara)
Bulevar Zorana Đinđića – Tošin bunar (4.300 metara)
Tošin bunar – Bežanijska kosa (3.700 metara)
Bežanijska kosa – Jurija Gagarina (1.500 metara)
Tašmajdan – Terazije (600 metara)

Сви предлози за ширење су добри, недостаје крак ка Земуну.
Данас је Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове, објавио рани јавни увид поводом израде "Плана генералне регулације шинских система у Београду, са елементима детаљне разраде за I фазу прве линије метро система", у коме је приказан и план проширења трамвајског система у Београду. Објављен је цео текст са приказаним новим трасама, а које је горе навео @Пантограф.

https://www.beograd.rs/cir/gradski-ogla ... istema-_2/

Текст
http://mapa.urbel.com/publish/PGR_sinsk ... /Tekst.pdf

Сви прилози
http://mapa.urbel.com/publish/PGR_sinsk ... ILOZI/PDF/

План предлога планиране намене шинских система
http://mapa.urbel.com/publish/PGR_sinsk ... istema.pdf
Pogledajte prilog 1
Увећао сам план предлога шинског система кроз Нови Београд. Посебно ме је интересовао део плана кроз Бежанијску косу и он ће ићи следећим улицама: из Тошиног бунара шине ће скретати десно у Николе Добровића па даље у Марка Челебоновића, па лево целом дужином у Др. Хуга Клајна и даље кроз целу Недељка Гвозденовића (моја улица), па лево у целом дужином будуће улице Срђана Алексића (где сад окрећу 70,74 и 75) па доле до кружног тока у Војвођанској, наставак у Др. Ивана Рибара и спајање са постојећим шинама у Јуриј Гагарина.
 
Интересантни планови, мрежа у Банату би прво била аутономна од све остале колико видим. Штета што се држи строго Зрењанинца уместо да заокружи Котеж и Борчу са западне стране тих насеља.
 
Вероватно за прво време да преузме део опретеређења од 95ице, а касније, ако се направи још један згоднији мост или тунел испод реке може и мреже да се разграна..
 
интересантно је да су покупили неке идеје са форума (трамвај ка Бежанији нпр.). и да смо се ми на форуму ретко бавили ЧаЧаЧа делом града
 
Нека су. Дај Боже да више купе идеје са форума. Нека их продају као своје, није ме брига, важно је да се коначно направи систем, али и да ваља.
 
Понека од идеја са форума коју су покупили је добра, а понека је и катастрофална.

Али, ову шарганску осмицу преко Дунава нису покупили са Беобилда... Ко ће се возити за Борчу трамвајем преко Аде Хује, осим Миријеваца и околних? Неопходна је, наравно, директнија веза.

Као решење за банатски део града одавно сам предложио мост тамо где је Дунав најужи, код 25. маја: трамвајско-пешачко.бисиклистички, евентуално 1+1 трака за аутомобиле, уз наплату мостарине - чиме би се мост (делимично) могао и финансирати. Алтернатива је позиција негде у зони луке.
 
кажем, нисмо се никада ни бавили тим делом Београда нешто детаљно. ништа даље од БГВ-а нисмо ни предлагали. било је пар метро линија и то је то. трамвај никада нисмо ни поменули
 
Sama ideja tri linije metroa bez pokrivanja trećeg Beograda je sramotna. Smatram ovo teranje tramvajske obilaznice preko Ada Huje jeftinim zamazivanjem očiju.
 
Vrh