Šta je novo?

Tramvaji

Da pogadjam, planira se da se krene sa radom od nekog ne-pre-izbora datuma? :)
 
Ako bi tramvaj bio produžen Taša do Terazija, gde bi tamo okretao?
 
Pa postoje samo dve opcije:
Ono što je Došljak predlagao, da tramvaj ide ulicom Kralja Milana do Terazija, i da onda kod Igumanove palate skreće desno i vraća se ka Bulevaru, ili
Da se jednog dana Terazije vrate u prethodnu konfiguraciju, sa velikim ostrvima u sredini, pa da tramvaj okreće tu, oko njih
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702786#p702786:3pt2crzt je napisao(la):
Daxara » Uto Jan 28, 2020 1:41 pm[/url]":3pt2crzt]Trg Nikole Pašića.
Zapravo... to i nije toliko radikalna ideja. :D
Ako može u Zagrebu da funkcioniše trg Bana Jelačića gde tramvaji prolaze, u dva koloseka, kroz mase ljudi... mislim da ne bi bilo toliko nemoguće zamisliti jedan kolosek za okretanje koji bi pratio liniju Doma sindikata na 10 metara od zgrade. Tako da se u okretnicu ulazi ispred zgrade Borbe, a izlazi ispred Gradske skupštine.

Znam da ima takvih primera po Evropi, tako da nije nemoguće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702785#p702785:2ed9u1mc je napisao(la):
wk_ » 28 Jan 2020 01:39 pm[/url]":2ed9u1mc]Ako bi tramvaj bio produžen Taša do Terazija, gde bi tamo okretao?
На окретници Калемегдан - Беко.
 
Iako podržavam proširenje tramvajske mreže, ovo je ista priča kao i sa metroom: dolaze izbori.

Što se tiče trase Omladinskih brigada - Rospi Ćuprija, ponovit ću da sam protiv nje sve dok se ne završi krak tunela prema Karaburmi. Gospodo, dve tunelske cevi su gotove pre više od 20 godina, završite to, a ne da vam razni "privrednici" puštaju svoje fekalije u tunel.
 
Видиш да ће пре и метро и трамвај доћи до Роспи ћуприје него што ће та два тунела добити шине.
 
Produzenje od Tasa ka Terazijama, voleo bih da vidim kako su to zamislili, da li tramvaj ostaje u sredini, kako bi resili racvanje kod trga Nikole Pasica, gde bi bila stajalista na toj trasi?
 
Најлогичнје би било да настави средином до рачвања на тргу Николе Пашића и онда лево ка Теразијама исто средином, због паркирања. Стајалиште би на траси од Ташмајдана до Теразија било само једно, Трг Николе Пашића, најбоље на садашњем исцртаном разделном острву код скретања ка Игумановој палати. Ово су веома добри предлози, и што каже Пантограф, фали само продужетак ка Земуну. Што се тиче Карабурме и БГ воза, прво то је у надлежности железница а не града, друго, цео тај део низводно од Панчевца треба прво да се урбанизује да личи на нешто, не видим неки смисао станици БГ воза иза бензинских пумпи, стоваришта, аутосалона и оног великог складишта контејнера градске чистоће.
 
@Дошљак

Uglavnom je tačno što si napisao za BG:voz za Karaburmu, nego mene jako smetaju nezavršeni radovi. Sve se počne, pa se stane, kao i kod Prokopa. Nema kontinuiteta, a onda se gradi nešto sasvim deseto i možda manje potrebno. Zato se zaležem da se započete stvari završe!

Daxara":17vo0wq9 je napisao(la):
Trg Nikole Pašića.

Posle II sv. rata je postojalo okretište na Trgu Nikole Pašića. O ovome je pisao na ugašenom forumu Railserbia član Topčiderac. Srećom o ovome piše na jednom drugom forumu, forum zeleznice.in.rs

p.jpg


file.php


Link:https://www.zeleznice.in.rs/forum/viewtopic.php?t=380&start=510
 
@Дошљак
Ako bi nastavio sredinom ukinula bi se leva kolovozna traka u oba smera, i ne znam kako bi se resilo levo skretanje iz BKA u KM. Nisam protiv siremja tramvajske mreze, samo mislim da je to parce Bulevara od Resavske do KM vrlo nezgodno za ubacivanje sina po sredini, i treba dobro napregnuti vijuge da se nadje idealno resenje. Prosirenje ulice u tom delu bi zahtevalo secenje platana, a to nije bas najsrecnije resenje. Jos jedna stvar ako bi isao sredinom, dobili bi situaciju kao u Jurija Gagarina, ili koristis tramvaj ili bus.
 
A da mi smanjimo broz putnickih automobila u strogom centru grada, recimo mozda i bas na tom potezu ? Onda ne bi bio problem. Ne bi bili ni prvi ni poslednji (glavni) grad koji bi u takvom jezgru imali samo javni prevoz.
 
МОжда бу смо могли и да плитко укопамо трамвај?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702835#p702835:liaio0kb je napisao(la):
biftek » Уто Јан 28, 2020 3:55 pm[/url]":liaio0kb]@Дошљак
Ako bi nastavio sredinom ukinula bi se leva kolovozna traka u oba smera, i ne znam kako bi se resilo levo skretanje iz BKA u KM. Nisam protiv siremja tramvajske mreze, samo mislim da je to parce Bulevara od Resavske do KM vrlo nezgodno za ubacivanje sina po sredini, i treba dobro napregnuti vijuge da se nadje idealno resenje. Prosirenje ulice u tom delu bi zahtevalo secenje platana, a to nije bas najsrecnije resenje. Jos jedna stvar ako bi isao sredinom, dobili bi situaciju kao u Jurija Gagarina, ili koristis tramvaj ili bus.
Ja бих жртвовао једну друмску траку у булевару зарад трамваја у центру. Гужве се ту стварају па се стварају.
Што се тиче ситуације као у Јурија Гагарина, слажем се, али већ исту и имамо дуж булевара од Таша до Цветка, као и у Немањиној исто, и у Београдској-Старине Новака, и исти проблем бих решио као у Војводе Степе - да аутобуси исто иду средњом баштицом и деле стајалишта са трамвајима. И то у свим побројаним улицама као и онима које сам можда изоставио.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702838#p702838:374lqt1s je napisao(la):
Прле » 28 Јан 2020, 16:09[/url]":374lqt1s]МОжда бу смо могли и да плитко укопамо трамвај?

што се тиче укопавања, примарније је укопати трамвај од Милутина Миланковића до Јурија Гагарина, отприлике да уђе под земљу пре постојећег стајалишта Милутина Миланковића и изађе из земље после стајалишта Насеље Белвил. крак који наставља право у Милутина Миланковића изађе у равни Супервера
 
Само треба добро организовати семафоре и/или кружне токове на свим раскрсницама око Блока 42 и то је то. Трамвајски систем ужасно функционише у сваком смислу, и због тога ми је и највише жао ''развијати'' линије и трошити милионе евра на нешто чиме ће људи да иду само ако морају.
 
ексклузивно, прве фотке прототипа модификације Катице које ће се убудуће примењивати на њима
e33a4496eeb441f10243a26685f24d76.jpg
3c6ae85b6a1b83013ec78477e9162d94.jpg
6c0a7913f881559dec7ede3a56ffe68d.jpg


Послато са Nokia 7 plus помоћу Тапатока
 
Moj predlog je da se napravi krak od Tašmajdana do Banije preko Dečanske i Despota Stefana

Naravno, preduslovi za realizaciju ovoga su proširenje Despota Stefana od Cetinjske do Džordža Vašingtona tako da ulica napokon bude 2+2 celom svojom dužinom; izgradnja Novog savskog mosta; i izgradnja tunela EKOF - DS. Time bi se smanjio protok saobraćaja kroz Brankovu, Terazijski tunel, Dečansku i Despota Stefana i omogućilo više mesta za tramvaje i autobuse u njihovoj traci, dok bi druga traka po smeru služila za automobile i eventualnu alternativu kad/ako tramvaji iz nekog razloga zastanu. Ovim bi se takođe smanjile gužve i u Dečanskoj na potezu od Tunela do Despota Stefana, pa i dalje.

Ako uslovi to dozvoljavaju (radijus krivina i nagib) iz Dečanske u DS bi se skretalo odvojenim kolosekom kroz krak Skadarske, dok bi u suprotnom smeru kolosek pratio putanju kao npr što sad imaju 16 i 95.

Sledeća faza bi bilo postavljanje šina duž preostalog kraka Despota Stefana, nadalje ka Karaburmi i Rospi Ćupriji. Na raskrsnici DS i Vašingtona ne bi bila omogućena sva skretanja zbog prostora i nagiba, ali bi se to moglo nadoknaditi izgradnjom okretnice na uglu Gundulićevog venca i Despota Stefana. Ona bi mogla da služi i kao pomoćna, i kao okretnica za redovne linije, i kao kolosek za omogućavanje skretanja koja nisu moguća na raskrsnici iznad. Tako što bi se vozilo na njoj okrenulo i onda posle vratilo na kolosek koji može da ga odvede u npr Cara Dušana, do depoa.

U ovom slučaju bi se tramvajski krak sa Bulevara (koji obuhvata mnoge delove grada) napokon doveo do samog centra, a istovremeno bi se postavili temelji da se isto u budućnosti uradi i sa planiranim krakom do Rospi Ćuprije, takođe sa mnogo potencijalnih putnika.

Šine i stajališta, kao i njihov raspored i konfiguracija bi morali detaljnije da se razrade. Ovo je samo grub plan koji mi je isprva pao na pamet.
 
Ova me modifikacija kt podseti na oklopni voz iz partizanskih filmova
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702876#p702876:2l1q19hw je napisao(la):
JohnnyLee » Уто Јан 28, 2020 6:26 pm[/url]":2l1q19hw]ексклузивно, прве фотке прототипа модификације Катице које ће се убудуће примењивати на њима
Послато са Nokia 7 plus помоћу Тапатока

Где је ово?
 
Трамвајску окретницу на "Видиковцу" треба изградити поред Метроа, на земљишту где је требало да се гради Биг фешн да би добио смисао јер ће главни корисници бити народ из Лазаревца и Барајева, ако се до тада бг воз не унапреди.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
@Djole Pevcanin Sve si pomešao :D Ako je metro na livadi, naravno da i tramvaj treba da bude na livadi :D Tj, koliko se sećam, doktori su smislili da to bude negde ispod Ceraka, gde skoro nikome nije dostupno, tako se to radi :bash:

@JohnnyLee Zaboga, gde je ovo?
 
нова београдска модификација. ГСП се одлучио на овај корак због све учесталијих судара трамваја са аутомобилима. овако, више неће морати да се заустављају, већ ће само настављати даље. за сада ће радити само Катице
 
Vrh