Šta je novo?

Tramvaji

И мени некако мирише да је то проблем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641184#p641184:2swxdwfw je napisao(la):
beobike » 22 Jul 2019 10:11[/url]":2swxdwfw]Mene samo zanima, da li neko namerno sabotira ove na vlasti ili baš baš nemaju pojma sa bilo čim? Jer teško mogu da pronađem bilo šta što je bar vrlodobro urađeno.

Дизгенија+лоповлук по наређењу (да је "органски" не би било баш овако екстремно, ово се види да је под командом да се што више краде) и воала. А како то решити а да нам не дође бесконачно жалби за кршења свих могућих права и конвенција...
 
195153_164091003647207_1435857_o.jpg



181304_388791557843816_939739253_n.jpg
 
Na jednoj od tema bila je slika postavljanja sina kod Kalemegdana, kod sadasnjeg Pedagoskog muzeja,gde se lepo vidi da su sve sretnice i krivine sina idealno odradjene, bez ilakvih "lomova". A sve se desavalo pre Drugog svetskog rata, pre otprilike 80 godina, ako ne i vise. Tuzno je da se gledaju snimci tramvaja u Nemackoj ili Svajcarskoj, koji u punoj brzini prolaze kroz krivine, preko ukrstaja i preko skretnica i to bez razbijanja kamena u bubregu. :shock:


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641240#p641240:l8xt4e7f je napisao(la):
JohnnyLee » 22 Jul 2019 01:19 pm[/url]":l8xt4e7f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641184#p641184:l8xt4e7f je napisao(la):
beobike » 22 Јул 2019, 11:11[/url]":l8xt4e7f]Mene samo zanima, da li neko namerno sabotira ove na vlasti ili baš baš nemaju pojma sa bilo čim? Jer teško mogu da pronađem bilo šta što je bar vrlodobro urađeno.

мислим да то нема везе са власти. овако су радили и у време свих претходних, мислим погледајте остале кривине и скретнице. људи једноставно не знају да раде свој посао
 
To je to, Lento. Posledica i crno nasleđe Kardeljevog društvenog uređenja i razorenog univerziteta i akademske zajednice. I brisanja čak i malograđanske svesti. Za mene je ovo ponižavanje - većinu, očigledno, baš briga.
 
Ta lom krivina se radi po zahtjevu gsp unifokscija neka nihova luda i sam tim se pocelo poslije rata II
Taj pravac pred i takva krivina da sve budu iste a zato uzmu da im sad skretnice budu od 8 razlicitih proizvodjaca
I da neradi 2 kod tas ,slavija ka beogradskoj ,Ka bb skoro sve nerade u topcideru isto itd....
 
Ми сами да направимо скретницу не можемо? Толики је птроблем?
 
Проблем је што би ГСП да му све скретнице на стоку буду исте, да их лакше набавља, да се не деси да неке, прављене по мери за конкретну раскрсницу нестане. Боже мој, тешко је о свему томе водити рачуна, него силуј кривину и треси путнике, само да се менаџмент не потруди...

И то им је у Србији дозвољено. Другде није. Чик да направе овакав београдски крш од трамваја у - Етиопији:

(Адис Абеба)
 
pa naravno, menadzment vec ne radi nista i ne daj boze da jednom u nedelju dana moraju da skrate pauzu za kafu sa 45 na 30 minuta

otpustiti skoro ceo menadzment, ostaviti max 5 osoba ukupno, i te pare koje bi isle na plate blejaca dati radnicima: vozacima i majstorima
gsp bi prodisao
 
Koga da otpuste ??? Oni planiraju da uzmu celo jedno krilo SIV-a jer već sada na Dorćolu nema mesta za sve.
Imaš direktore, zamenika direktora za sve živo oni imaju savetnike svi živi. Svi oni da bi normalno funkcionisali imaju i koordinatore i na to kad se dodaju sekretarice, kafe kuvarice i obezbeđenje da ih štiti od gladnih i iscepanih radnika to je već i za dva krila SIV-a.
Toliko.
 
Direktorov post iz teme o trolejbusima.
direktor":9bffwvu8 je napisao(la):
Tramvaj je mogao da vozi po zemunu nikako da vozi do zemuna 1947 jer nije imao kuda da predje preko vode ...
Ustase su upravljale sa pa vozila u zemunu ...

Kao što napisah u temi o trolejbusima, zaboravio sam da napišem da je linija vozila do porušenog mosta Kralja Aleksandra, sve do 1947.

Da ukratko napišem nešto o toj zemunskoj liniji 14. 6. novembra 1935. godine otvorena je tramvajska veza Beograda i Zemuna. Godinu dana pre je otvoren novi most Kralja Aleksandra preko Save, započet 1930. godine, i odmah nakon otvaranja krenulo se sa izgradnjom tramvajske pruge. Nova linija br. 14 polazila je od Skupštine, tačnije iz Vlajkovićeve ulice preko Terazija, Prizrenske, Brankove ulice preko Mosta Kralja Aleksandra, zatim starim Zemunskim putem, pored Železničke stanice u Zemunu, Glavnom ulicom sve do Hotela ,,Central” gde je bio terminus. Novoizgrađena veza od raskršća Prizrenske i Brankove ulice do Hotela ,,Central” bila je dvokolosečna, dužine šest kilometara. Na liniji je saobraćalo osam motornih kola i isto toliko prikolica.

Tokom 1940. godine, linija 14 je produžena iz Vlajkovićeve ulice do Novog Groblja. U Zemunu je 14-ica dobila novu okretnicu. Umesto terminusa kod hotela Central, izgrađena je okretnica oko bloka zgrada ulica Davidovićeve i Dr. Petra Markovića.

n47at3.jpg


Kada je most Kralja Aleksandra porušen, na zemunskoj strani je ostalo 7 tramvaja. Intervencijom Nemaca, četiri su vraćena u Beograd, za njihove potrebe. Od ona preostala tri, uspostavljen je tramvajski saobraćaj u Zemunu. Izgleda da je jedna vrsta mini depoa bila u parku iozmeđu ulica Dr. Petra Markovića i Marka Nikolića.

Sećam se na railserbia forumu je jedan član, na temi u kojoj smo član ČKD-Kt4 i ja pokrenuli kada smo istraživali zemunsku trasu, postavio naslovnu stranu , ja mislim da se zvala Zemunski novina iz 1942 (slagat ću vas za ime), gde je kod imanea novina bila silueta tramvaja. Nažalost, sve je to izbrisano.
 
Трамвај је немачки и продат је Немцима, тако да разлога за падање са столице нема. Добро је, за нас, што се овде прави.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642300#p642300:2kyttpgj je napisao(la):
Пантограф » 25 Jul 2019 11:42 am[/url]":2kyttpgj]Добро је, за нас, што се овде прави.
Pa, to me i šokiralo :) . . . izgleda da dugo nisam pratio ovu temu.
 
Их, а што је Весић обећао да ће Београд да их купи?
 
Па, то му дође некако логично, мада, имамо, из времена СР Србије традицију некуповине српских тролејбуса, електромоторних возова итд.
Ал` ваљда је крагујевачки лоби јачи од смедеревскопаланачког.
 
Apsolutno ne bih mešao patriotizam i interes u ovom slučaju Grada da nabavi vozila sa najboljim odnosom cena / kvalitet. Takav stav bi korisnike prevoza učinio zadovoljnijim, a domaće proizvođače možda nateralo da porade na kvalitetu / usluzi pa i na ceni. Videli smo da dogovorna ekonomija prosto nije funkcionisala na duže staze.
 
Начелно се слажем, али, у конкретном случају, јефтинији пољски или кинески трамвај, једнако скуп шпански трамвај, или немачки трамвај склопљен у Крагујевцу - ја сам за ово последње. Мислим да остале опције немају резона.
 
Kao sto su drzavne institucije kupile 500L umesto Skoda? :)
 
Е, сад, видиш, нијансе су у питању - 500Л је фенсерски модел и њега не бих "гурао" у државне институције, где баш и не припада. Односно, у неке да, у неке не. Са друге стране, трамвај је више-мање, трамвај.
 
500Л је жешће ср**е. нарочито за потребе полиције. неадекватан и преслаб мотор, унутрашњи просто баш и није нешто за потребе полиције, итд
 
Za policiju ni ja ne bih uzimao 500L. Mislim da su Škode bile dobar izbor. Da ne razglabam sad, pričao sam na temi o Komunalnoj policiji, ali mislim da moraju da postoje standardi i zahtevi za vozilo koje će da bude patrolno. A Fiat 500L baš i nije za to. Tj neke uslove ispunjava, ali ne sve.

Ali ne bih imao protiv da ga više koriste druge institucije i službe. Inspekcije, opštine, itd itd... No dobro.

Generalno, što se tiče te dileme ''da li domaće ili strano?'' moj neki red po kome gledam te stvari ide ovako: 1) kvalitet 2) povoljnost/ispaltivost 3) poreklo. Dakle najbitnije mi je da je to pouzdan i dobar proizvod. Sad, ako imamo proizvod A i proizvod B koji su manje više isti po prva dva kriterijuma, ali A je strani a B je domaći, onda naravno da ću pre da uzmem domaći. Ali ako je strani znatno bolji od domaćeg, onda sam za strani. Da, bitno je da se podrži domaća privreda, ali ipak ovo više nije vreme socijalizma i života ''na kredit''. A drugo, generalno je pravilo za mnoge stvari, da je bolje u startu dati malo više para i kupiti kvalitetnije pa posle biti miran, nego kupiti jefinije pa posle dati još toliko na popravke.

Ne kažem da je to priča sa Simensom iz Kragujevca, samo kažem moj stav po pitanju te diskusije uopšteno gledano. I jeste malo off ali ima veze i sa ovom nabavkom tramvaja, kao i sa onim večitim temama o autobusima. Volim ja i Ikarbus, ali polazm od onoga da ne može država da postoji samo da bi njega izdržavala.
 
Не знам како ви, али ја бих баш волео да видим нове Сименсовце у БГ! 8) Дрндавим, чангрљавим, за Београд малокапацитетним и неудобним Ка(н)тицама је одавно одзвонило. Под те дрндаве не рачунам чопераше из 1997/1998. и оне ремонтоване у Гоши, они могу још бар 15-ак, 20-ак година да возе, а Швајцарци још једно 10-ак, па у музеј.
 
Vrh