@Дошљак
Morao bi malo da te ispravim.
Nedostaje ti pruga kroz Makedonsku, Svetogorsku i Ilije Garašanina sve do raskršća sa Karnegijevom. Kasnije, 1923 pruga kroz IG je ukinuta i provučena kroz Majora Ilića i to je trajalo sve do 1939.
Pruga za ZEmun je išla kroz ulicu koja je sada zatrpana išla je ukoso preko terena gde je današnja zgrada SIV-a. Kada se gradila zgrada SIV-a, put i pruga su zaterpani. Pre 10ak godian sa priajteljem sa railserbia foruma smo pokušali da otkrijemo prugu. Napisali smo reportažu na forumu, ali nikakvog traga nismo našli. Nažalost tekst na forumu se izbrisao, a forum se u decembru gasi, zbog slabe posećenosti. Evo jedne stare slike kada se gradio SIV. Vidi se stari presečeni put za Zemun.
Pruga za Dedinje je išla kroz Vase Pelagića, Čajkovskog, obroncima Dedinja, Teodora Drajzera do Železničke bolnice. Nije išla bulevarom Kneza A. Karađorđevića. Pretpostavljam da si kao izvor koristio monografiju 85 godina javnog gradskog saobraćaja u Beogradu. Nažalost, tu ima nekih netačnih informacija. ŽAlosno je da GSP ne zna svoju istoriju.
Uostalom, ja sam pre više godina pisao o istoriji tramvja na ovom forumu pa, kad imaš vremena, prolistaj stare stranice. Sada ću postaviti jedan stari svoj post iz početka 2012.
http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=166052#p166052
Izgleda da ću ja morati ove svoje postove ponovo da postujem.
Što se tiče torlejbusa, tu je kod SIV-a takođe postojala stara ulica koja je vezivala B M . Pupina sa bulevarom N. Tesle, deo i danas postoji i parkirani su auti. E, tu su išle trole. Evo slika sa railserbia kako je izgledala mreža, dok još nije izbrisano. A i ova mi se čini pogrešna, mislim da je trola 16 išla ispod onog starog nadvožnjaka.
http://i20.tinypic.com/30xbsk4.jpg