Šta je novo?

Tramvaji

Чекај, зашто би неко ишао на Аду, ако не мора на трамвај? Сајам је више преседачко место, али не иде ми у главу, зашто се брише значај станице попут Аде? Аман, ту трамвај не иде, трамвај служи људима које мрзи да стигну негде раније, да би своја дупета увалили... Ја би се први гурао и гужвао раде воље у 95 на Новом Београду до Ушћа, него да седим у трамвају, јер знам да ми је време јако битна ствар!
 
Ада јесте битна али само као преседачка тачка и то је исто сила прилике, а прилике ће се мењати. Ко воли да се гура, гужва, да му други дахћу и кијају у лице и трљају се телима, нек изволи. Има људи који желе да се возе као људи, а не као ст*** за кланицу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639411#p639411:109cappg je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 15, 2019 10:55 pm[/url]":109cappg]Ада и Сајам су битни силом прилике. Ја се надам да ће са овом новом петљом и стајалиштима аутобуса и трамваја на њој доћи до растерећења стајалишта Ада и Сајам.
Sa trenutnom presedačkom opcijom autobus - tramvaj , gotovo da se ništa neće promeniti. Fale 55 , 511 , 551 , 581 , 860 (najmanje).
 
А што се тиче самог трамваја. Трамвај је био пун из Блокова и зрео је за шпанца или две спојене кате. :kk:
Зато ја и причах недавно да треба формирати композиције од преосталих неколико неспарених Ката (2315+2276, 2351+2345, 2419+2402, а уз претходну уградњу нових транзистора могли би поново да формирају и композицију 2409+2410), биле би више него корисне за линије 7, 9, 13 које су, јелте, и најоптерећеније. #2351 и #2345 су им утегнутији од свих Ката ремонтованих у Гоши, а држе их ван линијског саобраћаја: #2351 им служи као чистач снега, а #2345 као туристички трамвај, док им у редовном раду на линијама тандрчу распади попут #2223 и сличних. Брука и срамота. :rant: Прве пристигле Швајцарце требало је одавно заменити овим скорије пристиглим, да не труну у депоу. Видим да им је добрим делом избледела фарба... :bash: :rant:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639264#p639264:2oeg5wub je napisao(la):
Дошљак » Mon Jul 15, 2019 2:36 pm[/url]":2oeg5wub]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639250#p639250:2oeg5wub je napisao(la):
Рипањац 405 » Пон Јул 15, 2019 1:53 pm[/url]":2oeg5wub]@ direktor
Та пруга према Кнежевцу је зрела за хитну, темељну и квалитетну реконструкцију... Гледао сам снимке на Јутјубу, оно није хумано колико се трамваји дрмусају.
Ваљда ће средити пругу заједно са булеваром Патријарха Павла.

Hoce, za jedno 10ak godina ce krenuti tramvaj opet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639235#p639235:3i4m4pco je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 15, 2019 2:27 pm[/url]":3i4m4pco]Беспотребно пруга прелази преко постојеће у Антифашистичке борбе, па се после трамваји опет крећу њом. Већа корист би била да је пруга спуштена у зони бувљака и укључена на постојећу пругу у Антифашистичке борбе, не би онда ни било потребе за новим скупим и компликованим стајалиштем Ђорђа Станојевића.

nekoliko puta sam psotavio pitanje zasto nije uradjeno tako logicnije, mislim da je bilo u temi UMP, i niko nije dao nijedan dobar razlog zasto nije uradjeno tako
 
Ne postoji rampa duž tramvajskog dela Mosta na Adi koja se direktno spušta u Antifašističke borbe. U samom startu je bilo projektovano da se spušta u Bulevar Crvene armije , ali je po prvobitnom planu trebalo da pruga ide (bude izgrađena) između Garaže GSP i Belvila i da se nadoveže na postojeću u Agostina Neta , gde bi se izgradio nedostajući kolosek da bude celom trasom dvokolosečna.
 
Да, али лакше је било направити рампу пре, у блоку 43 где је бувљак, и спојити пругу са моста са постојећом у Антифашистичке борбе. А то би било и јефтиније, а и раније би била комплетиран трамвајски сегмент УМПа на НБГ страни, а не би било потребно ни ново стајалиште. И та замишљена траса до Агостина Нета је пуна семафора, раскрсница и скретања. Садашњу ситуацију може да извуче само траса кроз Марка Христића.
 
Или су били неодлучни да ли да пусте метро (лрт) или трамвај преко моста, или су хтели да учине и северни ћошак блока 42 атрактивнијим са трамвајским стајалиштем. Све у свему никако да науче да треба правити што мање скретања и укрштања са главним правцима. Трамвај треба да има што је могуће више правих траса. Да је било памети, пројектовали би одмах спуштање са моста директно у Јурија Гагарина још код рампи за друмска возила, онда би 13 била невероватно бржа линија у односу на данашње кружење око блока 42, као и на будуће чекање на 7 семафора од силаска у Ђорђа Станојевића па до укључења у Јурија Гагарина из Агостина Нета.
 
Tad kada su pravili plan (još za vreme Đilasa) , u planu nije bio Bulevar heroja sa Košara , niti je bilo toliko semafora kao danas.
 
Kad ukrste aVtobus i tramVaj dobiju nekog ludog mutanta koji bez pratnje policije slabo skreće.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ibjr3KV40wQ[/youtube]
 
Ово су Кинези демонстрирали још 2017 године. Значи Арапи тестирају...
 
Period razvoja do prvog komercijalnog modela je završen, pa je sad počela prodaja. Arapi razmatraju kupovinu, pa je ovo testiranje u okviru toga.

Ako se ne pojave problemi, a u eksploataciji ne bude imao previše tekućih troškova, ovaj hibrid bi mogao da ima sve prednosti tramvaja i električnog autobusa u jednom proizvodu. Nema šina, nema spoljnog napajanja, nema zagađenja, veliki kapacitet i brzina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639742#p639742:15r7zq7n je napisao(la):
solecar » Сре Јул 17, 2019 1:24 am[/url]":15r7zq7n]Tad kada su pravili plan (još za vreme Đilasa) , u planu nije bio Bulevar heroja sa Košara , niti je bilo toliko semafora kao danas.
Нема Булевар хероја са Кошара никакве везе с тим што су рампу за трамвај направили да се спушта у блоку 42 па да се пруга надовезује на пругу у Ђорђа Станојевића уместо да је рампа била раније, код бувљака у блоку 43 па да се пруга надовезује на пругу у Антифашистичке борбе или још раније код блока 69 па да пруга иде право у Јурија Гагарина. Друго опет су смислили трасу да иде дуж Ђорђа Станојевића до Агостина Нета где већ сада имамо 6 семафора + један за укључење трамваја са моста на улицу.
 
Bulevar HK je planiran odavno to je dio UMP sve ima na temi na pocetku iste ...
 
ovo je kao da das 10 miliona dolara da provuces neko opticko vlakno za brz net kroz neke nedodjije, i onda umesto da kupis ljudske modeme das dvojci vezista one lasere za zezanje dzukaca da se domundjavaju morzeovom azbukom
 
Ništa ne može da parira Vrapcu! 8) :gobb:

bgd-vrabac-autobus_620x0.jpg
 
КАФ је предиван, нископодан, одлична врата, али унутрашњост је промашај. Док је празњикав је дивно, али чим се накупи људи, једноставно се немате за шта ухватити и где стати. Неко је већ раније писао колико су мало пажње посветили распореду кад су их наручивали.

А за ове новије троле имам утисак да их значајно брже возе него пре двадесетак година, баш се треба добро држати.
 
Vozio sam se CAFom u Luxembrugu (sa fensi ofarbanim vratima sa obe strane pa ima i manje prostora), nisam primetio neke prevelike razlike u unutrasnjosti osim jednog dela gde su sedista sklopnjena, samo mi se tu cinilo da ima vise mesta, tako da mogu da zakljucim da i nisu pravljeni za sardnine vec sa sedenje i poneko stajanje. Tako su i popunjeni.
 
Oni koriste širi kolosek, tzv. standardni - 1435 mm. Za razliku od naše tramvajske mreže koja, iz nekog razloga koji meni nikad neće biti jasan, je bila i ostala na 1 m širine. I time sebi zabila (još) jedan klin u noge.

Zato u njima verovatno nije tesno ni sa 4 reda sedišta, dok kod nasjedino dva deteta mogu da sednu na onim blesavo uskim i još blesavije raspoređenim sedištima.
 
Vozilo tramvajsko moze biti siroko i 2,5 m na kolosjeku od 1 m to nije problem vozih se u takvim tramvajima
 
Vrh